Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,קפצנו היום לאחת החברות בארץ על מנת לראות ג'יפון והמחיר שקיבלנו היה בגדול אטרקטיבי.

הבעיה היא כזאת, חזרנו הביתה ולא בדקנו כל כך את המחירון.

 

הרכב הוא ליסינג, יד 00, רשום ברשיון השכרה/החכר.

בבעלות נוכחית של החברה שמוכרת את הרכב , נניח אלבר.

 

איך אני מחשב במחירון דבר כזה?

ראיתי בחישוב לוי יצחק דברים כמו:

ליסינג רכב חדש 0 ק"מ

0 ק"מ לשעבר

ליסינג מימוני לשעבר החכרה לחברה/החכרה לאדם פרטי וכו' וכו' וכו'.

 

איך אני בעצם מוריד את הפחתת המחיר לרכב?

 

תודה לעונים.

פורסם

זהו לא רכב חדש אלא רכב יד ראשונה מחברת ליסינג/ השכרה.

אתה תהיה יד שניה.

במידה ועדיין מעוניין :

1. תבדוק מה קילומטראז' + תאריך עליה לכביש של הרכב.

2. תבדוק בלוי יצחק מה אחוז ירידת ערך עבור רכב השכרה/ ליסינג עם נתונים אלו (יהיו מספר אופציות של אחוז ירידת ערך - תבחר את האחוז הגבוה ביותר).

פורסם

צריך לעשות הבדל אם מדובר ברכב חדש (מה קוראים אותו יד שניה אפס קילומטר) או משומש.

 

אם חדש: ההפחתה היא לפי "

ליסינג רכב חדש 0 ק"מ". (הפחתה של 8-12%. לא זוכר בדיוק). אבל זה יותר רלוונטי לכאשר אתה תרצה למכור אותו, ואז הוא ישוקלל כ"

0 ק"מ לשעבר".



אם משומש: עד שלא ימציאו אישור שמדובר ברכב שהיה בעסקת ליסינג מול בנאדם פרטי (יענו אוטו מהעבודה), הייתי מחמיר ומשקלל לפי "ליסינג מימוני לשעבר החכרה לחברה" (אם אני לא טועה הפחתה של 20 ומשהו אחוז)

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

הרכב עבר 57 אלף קילומטר ורשום כיד 00

הבנתי שכשהוא יוצא מהליסינג אני מן הסתם אהיה יד 01 משמע יד שניה

הרכב שנת 2013.

 

מה אתם אומרים ?

פורסם

זה קצת איזור שנתון לפרשנות, אבל מה שמקובל

 

צריך לעשות את ההבדלה בין רכבי ה 0 ק”מ לליסינג.

כל עוד אין את הערת השכרה \ החכר ברישיון.

ובתור בעלים רשום ” שמשון ליסינג “ לדוגמה. אז מקובל להוריד בין 8 ל 12 אחוז.

 

 

 

ברגע שיש את הערת ההשכרה/ החכר פה זה לא נתון למחשבה. זה ליסינג. הפחתה של 22 %

אל תתנו לחברות הליסינג לעבוד עליכם.

×
×
  • תוכן חדש...