Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורולה 2008 רובוטית-החלפת מייסב גלגל 1900 ש"ח במורשה??


yonix250
שימו לב! השרשור הזה בן 2938 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לחבר רעש בגלגל.התייעץ איתי ואמרתי שנשמע כמו מיסב.אחרי המלצה שקיבל,לא לעשות זאת במוסכי מדרכה שדופקים את הנבה עם ה"פרס" ושמים מיסב לא מקורי.הוא בדק ב3 מוסכים מורשים ובכולם אמרו לו שחייבים להחליף נבה והמחיר נע בין 1700 ל1900 ש"ח. מישהו מכיר/שמע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שלפי סיפורך המיסב הולך קומפלט עם הנאבה ולכן המחיר כ"כ יקר במיוחד שמדובר על חלק מקורי.

יש חברות חליפיות יפניות כמו NTN NSK GMB KOYO שמייצרות ליצרני הרכב השונים וניתן להשיגם בשוק התחליפי במחיר שהוא המחצית של מוסכי החברה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי המלצה שקיבל,לא לעשות זאת במוסכי מדרכה שדופקים את הנבה עם ה"פרס" ושמים מיסב לא מקורי

לא ברור לי הבסיס להמלצה הזו, חליצת מיסב מנאבה עם פרס זה תהליך סטנדרטי שכל מוסך מקצועי או חרט עושים בהצלחה יתרה. דווקא מוסך מדרכה לא יעשה זאת כי אם אין לו ליפט קרוב לודאי שאין לו גם פרס.

בנוסף, גם אין שום בעיה עם מיסב "לא מקורי" כל עוד מדובר במיסב מיצרן מוכר ואיכותי, ותואם בנתונים שלו למיסב המקורי.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נאבה תחליפי זה סיפור של 300 שקל, מייסב זה עוד 250. עבודה 200, חייב כיוון פרונט אחרי זה עוד 300 נניח. (אלפייה סוגר).

אתה רוצה מקורי במוסך מורשה : יש לזה מחיר!

עריכה אחרונה על ידי subaru_loyale

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

למייטב זיכרוני ניתן בקורולה להחליף רק מייסב.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר שהייתה לאחי תקלה דומה במיסב אחורי שהתקלקל , פעמיים , הוחלף תחילה במסגרת אחריות.

החלק עלה משהו כמו 1500 שקל.(הוחלף באחריות).

 

בכל מקרה יש שם חיישן מובנה ולכן לא מתעסקים עם החלפהרק של המיסב.

 

בפעם השנייה פשוט קניתי תחליפי תוצרת טאיוון עלה 650 שח , סך הכל כבר שלוש שנים ומחזיק מצוין.

זה האמת די מוזר שאותה נבה התקלקלה שלוש פעמים ( פעם אחת אצל הבעלים הקודם) סך הכל בשלוש שנים שתי החלפות במורשה והחלפה אחת מחוץ לאחריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורולה 2008 אין שום חיישן מובנה.

אפשרי להחליף רק מייסב.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה הסיבה ש 3 מוסכים מנסים להשחיל נאבה שלמה שאפשר להחליף רק מיסב?! משהו לא מיסתדר לי...לא מדובר על 100-200 שח הבדל. 1900 ש"ח אנשים!! מורשים כן מכירים באופציה להחליף רק מיסב גלגל ברכבים אז מה העניין בקורולה הזו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

קראתי שוב את ההודעה של יוני, לא ציינת איזה גלגל, קדמי או אחורי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין הוא שאם מחליפים רק מייסב והנאבה חוטפת מכה או עיוות תוך כדיי ההחלפה של המייסב אז תהיה חייב אח"כ להחליף נאבה.

עכשיו להחליף נאבה לבד זה אומר להחליף גם את המייסב כי אי אפשר להחליף נאבה עם המייסב הקיים.

לכן מעדיפים להחליף קומפלט.

אני לא מבין מה הבעיה ב 1900 שקלים אתה מחליף 2 נאבות ו2 מייסבים (שני צדדים), עושה כיוון פרונט ועוד יישאר לך לטיפול קטן(לא במוסך מורשה כמובן).

יום טוב.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת סדר:

אפשרי להחליף רק את המייסב, אפשרי להחליף את המייסב+נאבה.

אי אפשר להחליף רק נאבה(בעת פירוק הנאבה המייסב נהרס ויש להחליפו).

לכן מעדיפים מהתחלה להחליף את שניהם קומפלט: פחות התעסקות/זמן/ויכוחים....למה כמה איך.

למען הסר ספק או למי שלא יודע נאבה זה פלטה ברזל מה שמחזיק את הגלגל עם 4/5 ברגים.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ושאתה מגדיר שבעת פירוק הנאבה המייסב נהרס אז מה הבעיה שהמייסב ייהרס והוא גם ככה יוחלף רק הוא? הרי את הנאבה צריך להסיר בכל מצב כדי לעבוד על המייסב עם מכשיר פרס ולשים את המייסב החדש...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה היא שאם באים מלכתחילה לפרק את הנאבה בשביל להחליפה. אז חייבים להחליף גם את המייסב.

יוצא הפוך: אם מחליפים רק מייסב, מרכיבים ואז מגלים שהנאבה חטפה מכה, אז יש צורך לפרק אותה בשביל להחליף אותה וגם את המייסב שוב (כי אי אפשר להחליף רק נאבה).

אם מחליפים מייסב בלבד כמו שצריך אז לא צריכה להיות שום בעיה.

הבעיה היא שבשביל לגלות אם הנאבה נדפקה תוך כדיי, צריך להרים את הרכב באויר ולנסוע באויר ולראות שהגלגל מסתובב ישר ולא משחק, או לחילופין מגלים את זה עם הזמן שמופיעים רעידות ורעשים בברקסים (כי הגלגל לא מסתובב בסימטריות).

אישית הייתי הולך למוסך לא מורשה, מחליף נאבה+מייסב (לא מקוריים), עושה אח"כ כיוון פרונט במכון פרונטים, משלם על הכל אלף שקל, מקבל קצת עודף, ונוסע לשלום.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2938 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...