Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - פיאט 500X - כמו כולם אבל אחרת


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2922 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגיוני כן, שיווקית זה לא נכון.

על מנת לקבל מחיר טוב צריך להזמין כמות משמעותית, כמו שעשו קאיה עם הספורטאז' 1.6.

אך כשמזמינים כמות משמעותית יש סיכוי להתקע עם מלאי לא מכור.

בגדול, אני מבין את שיקולי סמל"ת; פיאט כמעט ונעלמה מהשוק הישראלי, ולא קל להחזיר את המוני בית ישראל לאולמות התצוגה, ולכן החליטו ללכת "בקטן", ויתכן שהתמחור הגבוה יחסית מקורו בכמות המכוניות שהוזמנה.

 

מסכים, רק שזו מדניות שצריכה להתאים ללקסוס ויגואר, לא לפיאט.

 

פיאט צריכה להיות בדיוק ההפך, זולה, נגישה ונמכרת בכמויות, כל מה שהיא לא כיום.

 

וזה מצער גם כי זה הופך את הרכביעם שלהם ללא רלוונטים וגם בגלל שכאשר אנחנו רואים שלסמל"ת אין ברירה והם חייבים לצאת במבצע (ריווחי, תנוח דעתכם, אף אחד לא מוכר בהפסד) אז פתאום הפנדות, ה 500 והקובו עפים מאולמות הסוכנויות בכמויות יפות מאוד, בטח בהשוואה למכירות בזמן מחיר מחירון.

 

 

הערה אחרונה, לא כל מי שלא מסכים עם דעתך הוא טרול ונא להפסיק להשתמש בשם התואר הזה כאשר ברור בה"טרול" אינו כזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 307
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נקמיצ'י - אבל אתה לא תנהג, כי חס ושלום יצא שהיא לא רעה. אתה הרי לא תישן שבועיים. במציאות היא רכב מאד חביב, עם יתרונות יחסיים לסגמנט ו(לדעתי) 10k מיותרים בתמחור. זה הכל.

 

זה ממש לא נכון, אתה חייב להוציא לך מהראש כאילו יש לי משהו נגד היצרן.

לטעמי הבעיה היא דווקא הפועה, שאתה ועוד מספר אנשים, שרשמתי בטבלת אקסל, אינם מסוגלים להודות שישנו רכב שיצא תחת ידי היצרן הזה והוא פחות ממושלם (תמיד היבואן או הצרכן או רוח הקודש אשמים, וכל הבעיות בו משניות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הציטוט שלך שהבאתי מקודם קצת, אפילו מאד, סותר את מה שכתבת. אתה יודע מה? סותר לחלוטין. גם הלהיטות שלך להתייחס לגופו של רכב שלא נהגת בו וספק או ישבת או אף ראית שלא באינטרנט מעמידה את התגובה האחרונה שלך באור מגוחך.

 

לגבי הרכב, לפחות אדבר על עצמי - תמצא את מה שכתבתי עליו ותראה שהתייחסתי ליתרונות וגם לחסרונות.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היא לא. נהפוך הוא - ברגע שאתה שם סמלון של אלפא, הרי ברור שיש לך משיכה מסויימת למותג. הרי בחרת אותה מכל היצרנים או הסמלונים האפשריים. בנוסף כפי שמעידה החתימה - אתה חבר במועדון אלפא רומיאו ואז אתה שופט אותי שאני לא אובייקטיבי?! בחייך...

 

הלהיטות שלי היא לנסות להוכיח את האבסורד ואת האהדה העיוורת, שלא משנה כמה דעות או נתוני מכירות או לא יודע מה - לא תשתנה. כמו אוהדים של קבוצת כדורגל -בטוב וברע, רכב טוב, רכב בינוני, רכב גרוע, אנחנו שם בשביל הסמל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עוקבת אחרי הדיון הזה כבר כמה ימים, פשפשתי קצת בטבלאות השוואתיות ורשימות אבזור של מתחרים כאלה ואחרים. האמת? לא הצלחתי להגיע לדגם אחד שנותן נוק אאוט מוחלט למתחרים בקטגוריה (בבקשה, אל תכניסו את הספורטאז', אני מדברת על הקטגוריה של הג'פונים הקטנים\סופר מיני מוגבהות\תקראו לזה איך שבא לכם), למישהו יש רעיונות?

אני כן מסכימה שהמחיר אינו תחרותי, אולי הוא פחות הזוי מהתמחור של הפנדה והפונטו בשנים האחרונות, אבל הוא גם לא אטרקטיבי במיוחד.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר לא להכניס את הספורטאז' - הוא השחקן העיקרי בשוק הזה, ונתוני המכירות שלו בהתאם.

את קהל היעד של המכוניות האלו מעניינת התנהגות הכביש כמו שאותי מעניינת שירת ימי הביניים, ואולי אפילו פחות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוריאו - לא אמרתי שהוא בינוני בהכל ואני מתפלא עלייך, כי אתה הרי מדקדק בקוצו של יוד.

מדובר שוב ברכב שהוא בינוני בכל אופן כמעט בקטגוריה.

'מדקדק בקוצו של יום', 'באריכות, תמיד באריכות', ועוד כל מיני סופרלטיבים פסיבים-אגרסיביים - כל זה על שאני משתדל להתייחס לדברים שאתה טוען ברצינות. יאללה שחררתי, אחזור למימס, שיהיה בכיף.

 

 

ה500x לטענתכם היא מכונית לנהג? רכב נהיגה משובח?

e89a9fd1f9e8dd91e224846b8b8a6890.jpg

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה ציטטת בעצמך שרשמתי בינוני בכל אופן כמעט.

 

מגזין car and driver - מכובד, לא? מדרג את ה500x ב3 כוכבים בלבד ובמקום ה4 מתוך 8 גיפונים. זאת בהתייחסות לדגמים עם המנועים החזקים (180 כ״ס או 2.4 אטמוספרי) שפחות רלוונטים לארץ.

 

מגזין אוטוקאר שרושם ביקורת דווקא מאוד חיובית מציין את הדברים הבאים על מכונת הנהיגה המהוללת הזאת:

 

f8728c88d1b2447143e77e03ff26379a.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היא לא. נהפוך הוא - ברגע שאתה שם סמלון של אלפא, הרי ברור שיש לך משיכה מסויימת למותג. הרי בחרת אותה מכל היצרנים או הסמלונים האפשריים. בנוסף כפי שמעידה החתימה - אתה חבר במועדון אלפא רומיאו ואז אתה שופט אותי שאני לא אובייקטיבי?! בחייך...

 

הלהיטות שלי היא לנסות להוכיח את האבסורד ואת האהדה העיוורת, שלא משנה כמה דעות או נתוני מכירות או לא יודע מה - לא תשתנה. כמו אוהדים של קבוצת כדורגל -בטוב וברע, רכב טוב, רכב בינוני, רכב גרוע, אנחנו שם בשביל הסמל.

אתה משליך מחברותי במועדון אלפא ואהדתי לאלפא הערצה עיוורת לפיאט? המצב שלך קליני. מילא שלא הכרת את המאבקים בין אלפות לפיאט בזמנו (בגדול - בעולם על פי אלפא, פיאט זה קללה), אין לך סיבה להכיר, אבל אתה חייב לשחרר את מסע הצלב שלך.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שלך היא שאתה מתיימר להשליך עולם מושגים שלך על עולם מושגים שאין לך לא חלק ולא ידע בו. שחרר, אחרת תצטרך לקבל מפאלו סדנא מזורזת בדיני תאגידים והשפעתם על אהדת מותגי רכב או לנהל קובצי אקסל. מדהים כמה רחוק הולכים כדי להטריל.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה שאתה סוף סוף מודה שהמחיר גבוה,

 

עכשיו אולי תודה שהמכירות נמוכות והרכב בינוני ונסיים.

 

אוריאו - לכל רכב יש יתרונות וחולשות, בסופו של דבר עושים ממוצע של היתרונות והחסרונות. ה500x לא מכונת כבישים מושחזת. הנאה או הנעה בה לא שונה באופן משמעותי ממתחרות עיקריות. אז אין טעם לייחס לה יכולות לא לה. בשקלול כל המרכיבים יוצא רכב שהוא לא מוביל קטגוריה, אלא איפשהו באמצע, יותר למעלה או יותר למטה - אפשר להתווכח עד מחר ומכאן הגדרתו כבינוני. ולכן לא מגיע לו מחיר של מוביל קטגוריה והמספרי מכירות נמוכים.

במחשבה נוספת ולאור ההשתלשלות, לא רואה טעם בהמשך, אז מחקתי.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שלך היא שאתה מתיימר להשליך עולם מושגים שלך על עולם מושגים שאין לך לא חלק ולא ידע בו. שחרר, אחרת תצטרך לקבל מפאלו סדנא מזורזת בדיני תאגידים והשפעתם על אהדת מותגי רכב או לנהל קובצי אקסל. מדהים כמה רחוק הולכים כדי להטריל.

 

איזה מושג ? טרול? אולי תכתוב שוב כמה פעמים טרול ותוציא את זה מהמערכת, בסוף תהיה הילד שצעק טרול ואף אחד לא האמין.

 

רועי 5 - מה שמביך זה הראיה החלקית והקריאה המגמתית. נתתי דוגמאות ודעות למה שאני חושב. אוטוקאר טרולים? קאר אנד דרייבר מביכים? רק בעלי פיאט בקארספורום נותנים את הטון העולמי לאיכות הרכב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקמיצי,אתה לא מפסיק לרשום שהרכב בינוני ומצד שני הרבה פה חושבים שהרכב

הוא טוב ביחס לקבוצה,לא עכשיו מבחן דרכים בינו לבין עצמו ופלוסים מינוסים לפה

ולפה.

לדעתי אתה מפספס ומנסה להציג את דעתך על חשבון רכב שאתה חושב ומחשיב כבינוני.

הוא לא בינוני,ביחס לקבוצתו (שוק הג'יפונים הקטן והמעוצב) הוא כן פורח ופוגע בול.

הוא כן מציג אופי שובב בנסיעתו והוא כן מציג מנוע מועדף וחסכוני נמרץ וגם השילוב

עם הגיר הרובוטי הוא מהטובים בקבוצה,יש פה כן חדשנות שאתה לא שם אליה לב,

היא קיימת ב 500X והיא מצוינת כשלעצמה בתוך הקבוצה.עיצוב אני לא רושם כי

זהו הסגמנט שהמציאו והתחיל בניסאן ג'וק,רכב שחוץ מעיצובו ה500X אוכל בלי מלח.

קח את כל הקבוצה (כל הסגמנט שלה) ונסה למנות את היתרונות שרשמתי בשאר

היצרנים שבאותה קבוצה(מנוע,גיר,חסכון,נהיגה,התנהגות,נסיעה עירונית ונסיעה מהירה).

אני לא קניתי בגלל המחיר,הוא יקר לי מדי ולא אקנה רכב חדש שכזה ב150 אלף שח.

ב130 כן הייתי קונה מבלי לחשוב פעמיים,חוץ מזה עדיין לא נהגתי במאזדה CX3 שכנראה

לפי מיודעים במאזדה הוא יהיה יקר במחירו גם כן,אם לא הכי יקר.

הסגמנט מעניין אותי ומן הסתם נהגתי ובליתי בנסיעות מבחן,חוץ מהמאזדה שעדיין לא הגיע.

אז להגיד שהרכב בינוני,זה מקומם אם עדיין לא נהגת והשוותה לשאר הרכבים שבקבוצה ומסתמך

על מבחני דרך. תקרא כאלה שמעמידים אחד מול השני או כמה מהקבוצה יחד אחד ליד השני,

תראה שיש לו מקום טוב ומפתיע ביחס לשאר ולא זוכה להיות אחרון ברשימה.

כל המינוסים נשקלים וכל הפלוסים גם,יש בוחנים שהמחיר מהווה שיקול בציון ויש כאלה שלא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערה אחרונה, לא כל מי שלא מסכים עם דעתך הוא טרול ונא להפסיק להשתמש בשם התואר הזה כאשר ברור בה"טרול" אינו כזה.

 

ציינתי מפורשות ואף ציטטתי למה ואיפה ההטרלה. לא באי ההסכמה, אלא בדברים מסויימים ומפורשים. לא צריך אקסל בשביל להבין את זה.

 

מגזין car and driver - מכובד, לא? מדרג את ה500x ב3 כוכבים בלבד ובמקום ה4 מתוך 8 גיפונים. זאת בהתייחסות לדגמים עם המנועים החזקים (180 כ״ס או 2.4 אטמוספרי) שפחות רלוונטים לארץ.

 

פחות רלוונטיים? לא מיובאים כלל. המבחן הזה קשור לארץ כמו תחזית מזג האוויר של מרגלות הקילימנג'ארו.

 

זה, אם כבר, מבחן השוואתי מהארץ, מול מתחרה ישירה:

 

http://yedioth.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4687059,00.html

 

ספויילר - הפיאט ניצחה.

 

במבחן פחות קשור (דיזלים) נוסף, הפיאט מגיעה למקום השני אחרי הקיה סול (שהיא הבחירה שלי בסגמנט, אוטו נהדר) ולפני הייטי וה-C4 קקטוס:

 

http://www.whatcar.com/car-news/fiat/500x/fiat-500x-vs-citroen-c4-cactus-vs-kia-soul-vs-skoda-yeti/1348160

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2922 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...