Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט בראבו - ביקורת, אחזקה, שדרוגים וכו' (שרשור מתעדכן)


oryo
שימו לב! השרשור הזה בן 2887 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כתיבה יפה, תודה על הסקירה :-)

אגב ראיתי כאלו ביד 2 שנמכרות במחירים מצחיקים של 30K. מדובר ב"שבורות" או שאלו המחירים שהן נמכרות?

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בהכרח שבורות, אבל סיכוי גבוה שמדובר ביוצאות אלבר (הידועים ל...) יוצאות השכרה וליסינג למיניהן.

כעיקרון הרכבים הללו, גם השמורים מביניהם, נמכרים במחירים זולים מאד באופן יחסי. כמו תמיד מומלץ לפשפש בציציות.

If you wanna turn, turn, don't brake

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה עניינית ויפה.

אשמח לתמונות פנים, בדגש על צד הנוסע בו ציינת את התרוממות הדשבורד.

הוספתי לאלבום מס' תמונות פנים, נלקחו בחושך כי אני בקושי רואה את הרכב באור יום, בהמשך אצלם גם באור יום ואעדכן.

בכ"א יש שם תמונה ייעודית על החלק בדשבורד בו נוצר ניפוח קל.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה - הוא לקח במחשכים,,:lol: ( האם אתה הייתה שם! ) או צילם במחשכים.

ואולי זה סט של עוד תמונות, אשר חלקן לא לשידור..

אני סומך עליו , ומשאיר כך .

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

קצת עדכונים:

קודם כל, הרכב החליף ידיים - וכעת הוא הרכב הצמוד של אשתי.

בתחילה היא לא רצתה לעבור מהפונטו הידנית שלה לבראבו, גם כי צריך לוותר על הגיר הידני (אותו היא אוהבת), וגם בגלל ש - ואני נשבע שאני לא ממציא את השיט הזה - הרכב יותר מדי מושך עיניים מבחינתה. כאילו, גאד דאם woman, זו פאקינג פיאט. היחיד שמסתכל עליה בערגה זה אני!

לא משנה, המעבר הושלם בהצלחה כבירה, וכיום היא מודה בפה מלא שהיא מבסוטה מאוד על השדרוג.

 

נמשיך לנושא פחות נעים -

בחודש שעבר אני ואשתי חוזרים הביתה מהעבודה, מזדחלים לנו בפקק, ופתאום מרגישים בחבטה. נהג עייף נכנס בנו מאחור עם הפיקנטו-השכרה שלו...

טמבון הרכב נפגע, והיה כיפוף קל בפח מעל הגלגל. למזלנו לא היו פגיעות בנפש, ולא בשלדה - לאחר בדיקת שמאי רכב שמחתי לגלות שהכל עניין של תיקוני פחחות קוסמטיים.

באופן אירוני לאחר התאונה הייתי מרוכז בעיקר בהרגעת הנהג הפוגע, שהיה בסטרס רציני ולקח את כל הסיפור קשה. נוצר מצב אירוני בו הצד הנפגע מעודד את הצד הפוגע.

 

היות והרכב הפוגע הוא של 'אלדן', כל ההליך הביטוחי נהיה כאב ראש לא קטן. אלדן מבטחים לעצמם את הרכבים, ולאחר קצת בדיקות הבנתי שזה הימור לסמוך על ההתנהלות שלהם היות ושמעתי על מס' מקרי עבר בהם הם עכבו את שיפוי הצד הנפגע.

בכל זאת כשהם יצרו קשר וביקשו שלא לערב ביטוח שקלתי לעשות זאת מתוך רצון טוב (בביטוח הספציפי שלנו, אין לי עליית פרמיה אם אני תובע, לכן אין לי אינטרס חזק להמנע מהעירוב), אבל שבועיים לאחר התיקון הם עדיין מושכים את הזמן ולא מחזירים תשובה האם הם מוכנים לכסות את העלות, ולכן אני משנה כיוון לאפיק הביטוחי.

 

את התיקון בחרתי לבצע ב"מוסך עדי - חדרה", היות ובביקור בעבר עם האלפא מנהל המוסך (פבל) עשה עלי רושם חיובי, והיות ויש עליהם לא מעט חוו"ד חיוביות. חששתי מביצוע עבודת הפחחות (צבע) היות וההמלצות עליהם תמיד היו בפן המכאני, אבל החלטתי לתת לזה צ'אנס.

התיקון כלל החלפת הטמבון, חצאית בית הגלגל, ופנס אחורי.

 

לחיוב אציין שפבל דאג לספק לי רכב חלופי מייד (הביטוח הסכים לדאוג לרכב חליפי רק במוסכים מסויימים, ורק לאחר מס' ימים שהרכב במוסך), הרכב יצא מהתיקון במצב טוב וטרם הצלחתי להבין בהבדלי גוונים (בדקתי באור שמש, ובאור פנס בלילה), ואני די פדאנט

.

לשלילה אציין שהחוויה במוסך הייתה מאוד, מאוד, מאוד לא נעימה בפן הלוגיסטי. הבחורה שישבה בשולחן הקבלה הייתה מאוד לא סבלנית - ואני לא בנאדם שצריך סבלנות בשביל להתמודד מולו. בנוסף, כנראה בגלל שהייתי מנומס(?), היתה נק' זמן שפשוט המתנתי במשך למעלה מ30 דקות להצעת מחיר - בזמן הזה היא טיפלה בכל מיני אנשים שהגיעו אחרי, טלפונים, שיחות חולין ומה לא. בישראל כמו בישראל - אם אתה לא צועק/מתעצבן, יש אנשים שמאבדים את המוטיבציה להתייחס אליך (ואני לא מוכן להשתתף ב'משחק' הזה).

 

בנוסף, החלטתי על הדרך לעשות טיפול לרכב, למרות שזה לפני הזמן (108K ק"מ, כאשר טיפול אחרון היה ב95K). טיפול סטנדרטי שכלל החלפת שמן, פילטר שמן, ופילטר אוויר - עלה 800 שקלים. לא זול. הם רצו מחיר הזוי על בלמים ודיסקים והחלטתי שעלי לבדוק גם במקום אחר.

ההצעה הראשונית היתה על טיפול שכלל גם בלמים, וכשביקשתי לפרק את ההצעה לשניים (סטנדרט + בלמים) המזכירה מאוד לא אהבה את זה, חוצפן שכמוני. לאחר שהפצרתי בה היא נתנה לי הצעה רק על הבלמים, בלי הסטנדרט שזה מה שהכי הייתי צריך. כשביקשתי הצעה על הטיפול הסטנדרטי היא הגיבה בעצבים, ואחרי זמן מה כשהיא הנפיקה אותה היא לא שקללה את העובדה שיש הרבה פחות עבודה (השאירה את החלק של העבודה כמו בהצעה הראשונית עם הבלמים). כמובן שלשנות את זה היה סיוט גדול עוד יותר.

בקיצור, החוויה בפן הלוגיסטי הייתה מאוד שלילית ולא נעימה. חבל. בסך הכל "ביליתי" במוסך למעלה משעה וחצי(!!!)

 

עדכון נוסף - את קופסת ניהול המנוע הסרתי כבר מזמן (קצת אחרי שהרכב עבר לאשתי), היא נמכרה לבעלים אחרים של בראבו לאחר שהוא עשה נסיעת מבחן על הרכב שלי ושוכנע מיידית. בנוסף, ברגע שהסתיימה הנסיעה על הרכב שלי הוא הזמין לעצמו AUTOFLASH, עוד עדות למוצר האיכותי של TMC (אדם רביעי שנהג על הרכב שלי והזמין לאחר מכן את התוכנה).

הרכב מחזיר צריכת דלק של 1:11 בממוצע (מדוד במשאבה), כולל לא מעט נסיעות לחיפה. לא חסכוני במיוחד אבל גם לא שוד לאור יום (*אהמ* תלתן ירוק *אהמ*).

 

לא היו תקלות ו/או בעיות אמינות אחרות בזמן הזה.

 

גם היום כשאני נוהג ברכב אני נהנה, ובתור מי שמתנייד על רכב חזק ומתנהג בהרבה - אני חושב שזו עדות לא רעה למעלות הרכב, בטח כשמשקללים פנימה את המחיר.

 

זהו לבינתיים. נקנח בתמונה של צמד הצ'יצ'ולינות לאחר פינוק של סופ"ש (צולמה לפני מס' שבועות)

IMG_20160123_110337.jpg

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה!

 

בזמנו חשבתי על כך רבות, והתכנון המקורי היה לצבוע לצבע זהב-ברונזה, השחור היה רק שכבת הבסיס.

אך התוצאה (נסיון על ג'נט אחד) הייתה מוחצנת מדי ולכן החלטתי להשאר עם השחור, שמבחינתי נראה טוב יותר מאשר האפור הבהיר שקצת גנרי מחד ומתלכלך מהר מדי מאידך.

 

אם הרכב היה עדיין צמוד אלי, הייתי צובע ל Gunmetal כנראה. אבל הוא לא, ואת אשתי לא מעניין מה צבע הג'נטים, אז השחור נשאר כי הוא מאוד (מאוד!) קל לתחזוקה - אבק הבלמים לא מפריע לצבע (;

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, ובדיעבד הייתי צריך לבחור בו.

אבל אתה יודע מה אומרים - לא בוכים על פלסטידיפ שנשפך.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2887 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...