Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב הדגמה הראשון (בסידרה) של ARC AUDIO יוצא לדרך


שימו לב! השרשור הזה בן 3288 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כפי שהבטחנו רכב הדגמה ראשון שלאחריו יבוא לפחות עוד אחד או שניים, כמעט ומוכן.

 

רכב ההדגמה הוא דאצ'יה דאסטר הרכיבים שהותקנו:

 

HU פיוניר 5750BT

מגבר ארק אודיו 300.4

קומפוננט ארק אודיו סידרה ארק 6.2

סאב ארק אודיו 10 סידרה ארק

 

השלב הראשון בהתקנה היה בידוד הדלתות ובניה לקומפוננט 6.5 אינטש במקום רמקול 5.25.

דאגנו להוציא את האלמנט החוצה לגמרי על מנת שלא ינגן מאחרי הדיפון.

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מחכים לשאר יוסי, תפגיז!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ללא רבב!

 

האם יש חיזוק לדרייבר שממוסגר לדיפון?

 

ואיך ניתן להתרשם מרכב ההדגמה?

 

ליאור

ליאור הדרייבר מותקן על הדלת לא על הדיפון. הרכב לקראת סיום ניתן יהיה לשמוע אותו בסדנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים כרגיל.

 

שיטות בניה שמכירים כאן בודדים אולי. קרפינג ושכבות. תענוג!

 

עוד יוסי, יש עוד המון ברכב הזה להראות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שרוב חברי הפורום כאן הם או במצב של שתיקה מודעת או פשוט ספיצ'לס.

 

מותר לפרגן אתם יודעים - הסיכוי שלנו לראות התקנות שכאלו הוא אפסי גם ככה, באמת שמדובר פה על סדנא ישראלית, בית יוצר ברמה אחרת! סוג של Simplicity in Sound כחול לבן - בחיי.

 

יוסי, תמיר

 

תמשיכו בהעלאת התמונות - מה שהולך בדאצ'יה הזו זה באמת תפארת, אמנות ואומנות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט מגיע פרגון, אני יותר בכיוון של מצב ספיצ'לס.

אין יותר מידי מה להוסיף, זה פשוט נראה מדהים.

 

אני חושב שהרבה גם לא יודעים מזה אומר לבנות תיבה בשיטה של שכבות וקרפינג.

ולכן לא יודעים להעריך את העבודה שהושקעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניה מעניינת.

מה מחזיק את הקונסטרוקציה שהיא לא תזוז\תקפוץ תוך כדי נסיה,

ואיך פותחים את הרצפה כדי להגיע לגלגל הרזרבי במידה והוא קיים?

phone

-> HELIX DSP PRO MK2 -> Mosconi AS100.4 -> ScanSpeak D3004 & ScanSpeak 12M

Mosconi AS200.4 -> JL ZR800-CW & JL 10W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזמן לא ביקרתי פה.

עבודה מצויינת. כייף לראות דברים כאלה כחול לבן. אני רואה את זה רק בחו"ל לצערי.

שאפו ענק!!!!!

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספרו קצת למי שלא מכיר מהי שיטת הקרפינג והשכבות, מה יתרונותיה?

 

והכי חשוב - למה היא כל כך נדירה בארצנו - בגלל חוסר בידע או הקושי שבבניה?

 

בכל מקרה, שאפו גדול, זה נראה מושקע!

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

KERFING הינה טכניקת חיתוך בMDF (וגם לוחות גבס למשל או כל חומר בעל קליפה חיצונית גמישה) בכדי לבצע קשתות וקימורים ועיגול של קווים ישרים.

 

השיטה מתבצעת על ידי חיתוך אינדקס (חיתוך קוים ישירים במרווח קבוע) לאורך קטע נבחר המאפשרת לך ליצור את הקשת הרצויה.

 

לאחר שזה קורה - מקבעים את הקרש החתוך לצורה שלו בכדי לקבל צורה סופית.

 

לעיתים מערבבים דבק עם נסורת בכדי לחזק את החריצים ויש עוד שיטות "שפכטל" נוספות לביצוע.

 

עבודה בשכבות היא שיטה מאוד בזבזנית בחומר (אלא אם כן מדובר בהדפסת תלת מימד) בה אתה חותך צורת מסגרת ומדביק מעליה שכבות נוספות בכדי לקבל את העומק הנדרש.

 

בעבודות נגרות אלו הן טכניקות עתיקות יומין אבל בתחום האודיו לרכב - נדיר לראותן בארץ.

 

הן בגלל חוסר ידע והן בגלל קושי בניה.

 

ישנן שיטות נוספות לקימור עץ והשיטה המוקרת ביותר היא מעולם בניית כלי שיט - העברת העץ תהליך של עישון או הרטבה ואז כיפוף בלחץ לצורה הנבחרת - כמובן סוג העץ כאן הוא קריטי וגם היכולת לכופף אותו תהיה מוגבלת מאוד - לאחר שהעץ מתייבש הוא נשאר בצורה אליה הוא כופף.

 

תהליך ארוך, קשה - מתסכל ומייגע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3288 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...