Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום שטפתי תמנוע בנתניה ולאחר השטיפה האוטו התקשה להניע . לאחר יבוש של כמה דק הניע אך המנוע מרגיש חנוק ואם לוחצים על הגז יותר מידי הוא נחנק ונכבה , השארתי תאוטו מונע רבע שעה בערך ועזר טיפה אך עדיין חנוק ,

שמתי לב שנכנס מים לפילטר אוויר היושב על המצערת

לאחר יבושיים בחלקי המנוע גם לא כלכך עוזא , אפשר לסוע אך כאשר לוחצים טיפה מדי המנוע נחנק כאילו ויכול להתכבות

 

האם הבעיה תעלם עד מחר בבוקר? מה אפשר לעשות?

פולו שנת 98 נפח 1400

פורסם

יכול להיות שיעלם ויכול להיות שלא

תבדוק איפה יש מים אני ממליץ להוציא את הפילטר אוויר ולבדוק עם יש מים על החוטי הצתה הבית של הפלטר יוצא עם כמה ברגי פיליפס תנתק את הנם לפני הפירוק מצד שמאל של הפילטר

פורסם

למה החלטת שצריך לעשות שטיפת מנוע?

היו נזילות שמן? אני אישת נגד שטיפת מנ עם מיים. במיוחד כאשר לא מכסם חלקים אשר רגישים למיים.

כמו שכתבו מעלי. לתוח בית פילטר ולבדוק א אין מיים. אני מהמר שיש. אם פילטר רטוב אז החלף אותו בחדש.

בדוק גם חוטי הצתה אשר לבשי על הפלאג. יכול להיות שניכנסה גם לשם הרטיבות. יבוש רק עם לחץ אויר.

 

בהצחה.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם
למה החלטת שצריך לעשות שטיפת מנוע?

היו נזילות שמן? אני אישת נגד שטיפת מנ עם מיים. במיוחד כאשר לא מכסם חלקים אשר רגישים למיים.

כמו שכתבו מעלי. לתוח בית פילטר ולבדוק א אין מיים. אני מהמר שיש. אם פילטר רטוב אז החלף אותו בחדש.

בדוק גם חוטי הצתה אשר לבשי על הפלאג. יכול להיות שניכנסה גם לשם הרטיבות. יבוש רק עם לחץ אויר.

 

בהצחה.

 

שטיפת מנוע נעשת כי פשוט היה מלא לכלוך שעם היד איאפשר להוריד פשוט , עכשיו הרכב חזר לתפקד כרגיל והכל בסדר . רק עניין של זמן

תודה רבה לעוזרים

×
×
  • תוכן חדש...