Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משרד התחבורה החל לדרג רכבים לפי רמת הבטיחות בהם [תיקון טעות - לפי רמת אבזור הבטיחות]


cfir71
שימו לב! השרשור הזה בן 3314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה לא דיברת על "הטרפה" - אחרים כן.

 

אני מבין שהמערכת מרעישה וגם עלולה להיות רגישה מדי למשל בכל הנוגע לסטיה מהנתיב (שלא לדבר על מקרים של סימוני כביש דהויים), אבל בוא נתייחס כרגע למרכיב שמירת הרווח.

 

כמובן שבמהלך נסיעה בתנועה לא נשמר רווח של שתי שניות במאה אחוז מהזמן אבל אם נקבע את המערכת למרחק של שניה וחצי - נהג שהמערכת מטריפה אותו - נוהג בצורה מסוכנת והבעיה אינה במערכת אלא בו.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אכן אין לי. אני מכיר אותה ויצא לי לראות אותה בפעולה, ואני יודע שאתה יכול לנטרל את התרעת הסטיה מהנתיב ואתה גם מסוגל לכוון את הגדרות שמירת הרווח, שבמקור הם על רווח של פחות משניה.

 

אם אתה מתלונן שהמערכת משגעת אותך עם התרעות כשהיא מכוילת למרחק כזה - אז אתה נוהג בצורה מסוכנת.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה שיטה להכנסת כסף לכיס של "מוביילי" והמתחרות שלה (אם יש בכלל).

הרי אם תותקן המערכת הנ''ל הרכב יקבל עוד 2 נקודות על "התראת אי שמירת מרחק"+ נקודה על "התראה מפני פגיעה בהולך רגל"+ נקודה על "בלימה אוטונומית בחירום".

 

סה''כ 4 נקודות עבור מערכת שכזו. תכף כל יבואן ידחוף ללקוח שלו את המערכת שעולה כמה אלפים טובים.

 

שכחת בקרת סטייה מנתיב וזיהוי רכב בשטח מת (אם אני זוכר נכון). תוריד את "בלימה אוטונומית בחירום" שזה מאפיין של הרכב. סה"כ 6 נקודות (ואולי פספסתי משהו וזה יותר).

 

אני זוכר שקראתי איפשהו שNCAP בודקים את הדגם הכי זול והכי פחות מאובזר של הרכב, הכתבה הייתה בגלל שאם אני לא טועה רכב של פולקסווגן קיבל ציון מבזה מכיוון שהם בדקו את הרמה הכי נמוכה של אותו רכב. (אם אני זוכר נכון זה היה גולף פלוס)

 

לכן אני חושב שאין בעיה בשימוש של NCAP כי גם ככה לארץ מביאים את רוב הרכבים ברמת אבזור כללי וביטחותי נמוכה. (בעיקר בגלל שוק הליסינג)

 

בכללי, קראתי את הכתבה אתמול והבנתי שהנה עוד נתון שיפורסם שאני אתייחס אליו כאל קליפת השום ורק מקווה שלא ידחפו לי את המובילאיי עכשיו בכל הרכבים בארץ, בסך הכל עבודה טובה עשו הלוביסטים של מובילאיי. [emoji6]

 

סתם שתדע, רמת האבזור המינימלי שאיתה מביאים כלי רכב לארץ כיום היא ממש לא נמוכה ולחלוטין עומדת בסטנדרט האירופאי. אתה מוזמן לחפש רכב שנמכר כיום בארץ עם פחות מ-4 כריות אוויר (תתעלם מגרייטוול בבקשה). רובם נמכרים עם 6 ומעלה. לכולם יש ESP ולרוב גם מערכות נוספות.

 

לא נסעתי ברכב עם מובילאיי כבר שנים ואני מניח שהם שיפרו את המערכת, אבל היא באמת הייתה מאוד מעצבנת בעבר. המון התראות שווא והמון מקרים שבהם שמירת המרחק שהיא דרשה הייתה ממש מוגזמת, גם במצב ה"ותרני".

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ESP זה חוק אז שים את זה בצד, הסטנדרט האירופאי הוא קבוע והוא המנימום הנדרש ולNCAP אז מן הסתם הם מגיעים איתם גם בדגמים הכי נמוכים, בכל מקרה כמו שזכור לי ישנם רכבים שמביאים רק לחברות הליסינג והם בדרך כלל עם כמות יותר נמוכה של כריות אוויר ואני מתאר לעצמי שיש עוד כל מיני שיטות חיסכון שלהם אבל שוב פעם זה כנראה זהה לדגם שבודקים בNCAP, הדגם הכי נמוך..

 

בנוסף, כמו שיודע לי אף רכב יוקרה בארץ לא מיובא עם כרית אוויר להולך רגל (כרית אוויר שנפתחת על מכסה המנוע והשמשה הקידמית שמטרה לשמור על הולך הרגל בזמן פגיעה) וזאת אופציה שכן מגיע ברכבי יוקרה, באירופה במיוחד ואפילו אם אני לא טועה בבריטניה רוצים להכניס את הכרית הזאת כחובה בכל הרכבים החדשים שנמכרים בעתיד.

 

בכל מקרה אנחנו חורגים מנושא, הטענה שלי הייתה שNCAP בודקים את הדגם הכי נמוך של אותו רכב ולכן הציון שלו רלוונטי גם אצלנו ולדעתי הוא המדד הכי רלוונטית, כי בסופו של דבר אם רכב ביטחותי או לא נמדד בכמות בני האדם החיים אחרי תאונה ולא בכמה מערכות אלקטרוניות יש לו שמצפצפת ואז הנהג פשוט מכבה אותה וממשיך לנסוע.

 

בנוגע למובילאיי זה פתרון עקום לבעיה חינוכית, לדעתי הוא שווה ערך לפתרון של להפסיק מכירת שוקולד בטיסות מאשר לחנך את הדור עצמו לחברה סובלנית יותר. לכן אני חושב שהוא מיותר מכיוון שמי שנוהג בפרעות יכבה אותו ומי שנוהג בסובלנות ורצינות פשוט לא צריך את המערכת הזאת.

 

חפרתי מספיק על השטות הזאת, מצידי שמשרד התחבורה יתחיל לדרג צבעים מגניבים מ1 עד 15, שידרג מה שבא לו כל עוד הוא לא דוחף לי מערכות בכוח ולא מוסיף לי עוד מיסים הזויים.

עריכה אחרונה על ידי Taimors
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי האופציות שמופיעות בכתבה, עיוור היה רואה שמדובר בקומבינה של מוכרי מערכות ההתראה המדוברות ולא מעבר,

חיישני רוורס, מצלמה וכל האופציות שפחות רלוונטיות (כי כל אחד יכול לייבא ולהתקין עצמאית) הן בעלי הניקוד הנמוך, כל "השאר" ששייכים למערכות המדוברות , משום מה בעלות ניקוד גבוה,

 

מריח מסריח מאוד ומריח בדיוק כמו לפני כמה שנים, עניין האפודים הזוהרים, אני לא שכחתי , ואתם?

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מספיק עם השטויות של עניין האיפודים הזוהרים - הם נלקחו מהתקן האירופי שנכנס כמה שנים קודם.

הסיפור של ניקוד אבזרי הבטיחות נראה לי רעיון טוב עם ביצוע גרוע.

בכל מקרה -היה כבר סיפור של נסיון מטעם יצרני המובליאיי\אויאקס להכניס אותו כחובה בסוגי רכב מסויימים. אני חוזר על שכתבתי קודם: מדובר באחד האמצעים שאין להכניס כחובה או אף כהמלצה עד ש יבדק על ידי מחקר השוואתי איכותי ויוכח כמועיל. בהחלט יתכן שכמו המצלמות יתברר כי דווקא מזיק, ולמרות זאת יקודם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די מדהים הסיפור של מובילאיי. החברה הזאת קיימת כבר 15 שנה והתחילה למכור רק לפני שנים בודדות, אבל כיום שווה מיליארדים. בתחילת הדרך המוצרים שלה היו מאוד יקרים והמערכת הייתה מעצבנת להחריד כך שהרבה אנשים ויתרו עליה. לא יודע אם המצב השתפר היום אבל בשביל חברה של 300 איש שהושקע בה כ"כ הרבה, לא הגיוני שהם לא שיפרו כלום כי קשה לי להאמין שהמוצר עצמו סופר-מורכב לפיתוח או לשיפור של האלגוריתמים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...