Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרה - איך עקצו אותי בקרסו עם מקדמה לרכב חדש


eyalzo
שימו לב! השרשור הזה בן 3861 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין שום סיבה שבעולם שחברה תחזיק כסף של לקוח במשך חודשיים עבור עסקה שבוטלה.

גם לא שבוע.

אני לא מצליח להבין את הגישה הזו לפיה צריך להתייחס בסלחנות ובהבנה לזה שלוקח להנהלת חשבונות חודשיים להוציא זיכוי ללקוח.

 

בדיוק כמו ישה כתב. לקחתם מייד - תדעו להחזיר מייד.

 

לפני כחודשיים הזמנתי ריו חדשה. בטעות אנוש, הבנק העביר לקיאה סכום כפול. לקח לקיאה בדיוק יום לראות ולהבין את הטעות, ועוד כמה ימים להחזיר את הכסף העודף.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 132
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מצטער שאני לא מצטרף לזעם הצדקני, אבל כל הסיפור מהבהב נורות אזהרה - מקדמה פיקטיבית? תשלום על תנאי? תשלום על תנאי אם, אולי, יהיה רכב שתאהב ובמחיר שיתאים לך? מי משלם כסף במצב כזה? ועוד הקלטת את השיחה, משמע ידעת (או חשדת) שיהיו בעיות. לא מצדיק את העיכוב בשחרור הכסף, אבל אין לך למי לבוא בטענות.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער שאני לא מצטרף לזעם הצדקני, אבל כל הסיפור מהבהב נורות אזהרה - מקדמה פיקטיבית? תשלום על תנאי? תשלום על תנאי אם, אולי, יהיה רכב שתאהב ובמחיר שיתאים לך? מי משלם כסף במצב כזה? ועוד הקלטת את השיחה, משמע ידעת (או חשדת) שיהיו בעיות. לא מצדיק את העיכוב בשחרור הכסף, אבל אין לך למי לבוא בטענות.

 

+1000000

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו בירוקרטיה אין לך על מה להתלונן.

הם בכלל חייבים להחזיר לך את הכסף?(זכור לי שהיה על זה פרק בכלבוקט).

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער שאני לא מצטרף לזעם הצדקני, אבל כל הסיפור מהבהב נורות אזהרה - מקדמה פיקטיבית? תשלום על תנאי? תשלום על תנאי אם, אולי, יהיה רכב שתאהב ובמחיר שיתאים לך? מי משלם כסף במצב כזה? ועוד הקלטת את השיחה, משמע ידעת (או חשדת) שיהיו בעיות. לא מצדיק את העיכוב בשחרור הכסף, אבל אין לך למי לבוא בטענות.

 

מה זה "זעם צדקני"? וואלה, למדתי מונח חדש.

רציתי גרנד-סניק דיזל חדש, אבל היתה רק עם גג שעולה 10 אלפים שקלים. המזגן ברכב הזה חלש נורא גם בלי הגג - בנסיעת מבחן של יותר מחצי שעה ממש סבלתי, למרות שהמזגן היה על הכי חזק. בסוכנות לא הסכמתי להשאיר מקדמה, כי אני מקפיד שמי שרוצה למכור לי יתאמץ ולא אני ארדוף אחר כך אחרי "דמי רצינות".

אבל במקרה הזה הייתי בטוח שאקבל הכל בחזרה בסוף, ואחרי הפצרות של איש המכירות עם הסבר חצי-הגיוני למה הוא רוצה לפתוח הזמנה ("נתפוס את זו עם הגג ואשיג לך מחיר פגז עליה או שתתפנה אחת בלי גג"), הסכמתי. הוא שכח לומר "נחייב היום ונחזיר עוד חודשיים". אין שום סיבה שזה יעבוד ככה - יש הרבה אתרים שכבר זיכו אותי באותו היום כשהתקשרו לומר שאין להם במלאי משהו שרציתי.

ולגבי איש המכירות - זה שיעור חשוב לכל מי שקונה רכב חדש. הסביר לי אחר כך איש מכירות אחר שזה פשוט בשביל הסטטיסטיקה האישית של כל איש מכירות, לטובת בונוס וקידום. סופרים להם כל פתיחת הזמנה, אפילו אם היה בסוף ביטול. זה נחשב "ליד" שמלווים כל יום וממשיכים ללחוץ על הלקוח עד שמתרצה. בגלל זה הוא סתם שיקר לי. אם למישהו זה נראה סביר שאיש מכירות במקום "מכובד" ישקר לו - אז לבריאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את שתי ההודעות שלך, גם הראשונה בו הדגשת כי "הוא הבטיח שהיא תוחזר לי במלואה "

 

לא ראיתי שהוא אמר לך תוך כמה זמן כמו שהוא לא אמר לך מילה רעה על הרכב עצמו.

תפקידך לשאול תוך כמה זמן ההחזר? כשלת , ועכשיו אתה מאשים את כל העולם ואשתו.

 

רנו מצד שני טיפשים בהתנהלות שלהם כי הפסידו לקוח אחד לפחות!!

 

תקבל את הכסף תגיש תביעה על הפרשי ריבית, תרצה אולי תגיש תביעה ייצוגית!!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

eyalzo, כידוע, המביא דבר בשם אומרו וכו', אז אצטט אותך ואותך בלבד:

 

איש המכירות שידל אותי לשלם מקדמה להזמנה ולא הסכמתי.

 

אם אני אשלם את המקדמה באופן פיקטיבי, כלומר למרות שאני לא רוצה את האוטו כרגע.

 

הקלטתי את כל השיחה.

 

אחרי הפצרות של איש המכירות עם הסבר חצי-הגיוני למה הוא רוצה לפתוח הזמנה

 

הציטוטים האלה מראים לי דבר אחד - אתה ידעת שנתיב ההתקדמות שלך מוביל למארב, והמשכת בכל זאת.

 

זה שיעור חשוב לכל מי שקונה רכב חדש.

 

בהחלט וזאת לאור העובדה ש:

 

אם למישהו זה נראה סביר שאיש מכירות במקום "מכובד" ישקר לו - אז לבריאות.

 

זה לא סביר. בדיוק כמו שלא סביר שאתה ראית שדופקים אותך, והמשכת בכל זאת.

 

סיכומו של דבר, אתה תקבל בחזרה את הכסף שלך, אבל הבכי שלך כאן לא מוצדק ברמת המאקרו. נציג המכירות עשה טעות, טיפל לא נכוןן בלקוח ואיבד אותך, כנראה, לבוס שלוץ אתה, מאידך, נתת לזה לקרות בנפש חפצה ומתוך תקווה לא מבוססת על דבר ש"יהיה בסדר", כשמבט אחד במראה האחורית היה מראה לך אלמנט בגודל 18-wheeler שועט לעבר עכוזך.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולגבי איש המכירות - זה שיעור חשוב לכל מי שקונה רכב חדש. הסביר לי אחר כך איש מכירות אחר שזה פשוט בשביל הסטטיסטיקה האישית של כל איש מכירות, לטובת בונוס וקידום. סופרים להם כל פתיחת הזמנה, אפילו אם היה בסוף ביטול.

 

 

נציג מכירות בענף הרכב מרוויח עמלה אך ורק אם הוא מכר רכב.

גם אם פתח הזמנה ולקח מקדמה ע"ס 2000 ש"ח והיא לבסוף בוטלה מכל סיבה שהיא , נציג המכירות לא רואה מכך אגורה שחוקה והוא יכול לעשות מההזמנה חמוצים.

מה שכן, נציג המכירות זיהה פוטנציאל למכירה ומהצד השני יש קרפיון שמוכן לשלוף לו כרטיס אשראי בלי למצמץ , מבחינתו הוא עשה את מה שמצופה ממנו לעשות . לנעול ולנעוץ את הלקוח ,והוא כנראה קיווה שיצליח להשיג הנחה גדולה יותר מההנהלה או דגם אחר אבל לצערו זה לא עלה בידו.

תאמין לי שנציג המכירות היה מאד שמח לממש את העסקה ולא לבטל אותה ולהחזיר לך את המקדמה . זה נראה לא טוב גם מבחינתו וגם מבחינת הסניף שבנוסף למכירות נמדד גם על אחוז ביטולים .

הרי כבר היית בסוכנות , נסעת על הרכב, וכמובן הצגת רצינות רבה ואם כך אין לנציג המכירות שום סיבה לחשוב שאתה לא רציני או סתם עושה שוק.

לגבי קרסו זה כבר סיפור אחר.

כל עסקה שמעבירים בכרטיס אשראי ניתן לבטל אותה באותו היום .ברגע שעברו 24 שעות לא ניתן לבטל אלא להוציא צ'ק החזר.

מהיכירות אישית בכמה יבואנים ,מערכת הנהלת החשבונות של קרסו עובדת כמו חנות מכולת לפני שלושים שנה והנשמה תצא לך עד היום בו תראה את הצ'ק...

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח ששריון הרכב בקרסו עולה 2000 ולא 500 במקרה?

 

הם גם מודיעים שבמקרה של ביטול, מחזירים לך את הסכום בצ'ק ולא באשראי, היית לוקח את זה בחשבון.

 

דבר נוסף, לא לוקחים חתול בשק או לפי נתונים

 

אתה צריך למצוא את הרכב שאתה אוהב, את הצבע שלו, את המצב שלו, ולהחליט אם יושב לך עליו או לא, ולא לפי נתונים יבשים כאילו אתה עושה הזמנה באיביי על מחזיק מפתחות מסויים.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני לא טועה, (תקנו אותי אם כן או תחזקו אותי אם אני צודק בבקשה), כאשר עסקה מבוטלת, על המוכר להחזיר את מלוא הסכום, פחות 5% או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם, תוך 14 ימי עסקים. אם לא הוחזר תוך 14 ימי עסקים, מלבד העובדה שניתן לתבוע על כך בבית משפט, על ספק המוצר לשלם ריבית והצמדה.

 

ככה אני זוכר מהתקופה בה עבדתי בסלקום, וקצת זמן אחר כך שנכנסה תקנה חדשה.

 

ניסיתי לחפש על כך מידע ולא מצאתי, אבל אני בטוח שהיה משהו בנושא.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרה לי בדיוק אותו הדבר בקרסו בבאר שבע לפני שנתיים.

נתתי מקדמה לרכישת רנו. לאחר מספר ימים ביטלתי את ההזמנה (החלטתי ללכת על סיאט איביזה) והם עכבו לי את הכסף מעבר לרשום בחוזה. כמובן שכנתתי את השיק הם ציינו שבכל ביטול השיק מוחזר מייד וכי הוא נשמר אצלם ולא מופקד. כשביקשתי את הכסף, פתאום השיק עבר להנהלת חשבונות, הוא כבר הופקד ואני לא יודע מה....

בסוף הייתי צריך ללכת לשם פיזית ולצעוק. כעבור כמה ימים השיק היה מוכן.

לעולם רגלי לא תדרך שם שוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש חוק בישראל. הזיכוי חייב להיות מידי (או בתוך 5 ימים, אם התשלום בצ'ק).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

sperial

 

החוק קובע את זמני ההחזר לא המועצה לצרכ(ח)נות

 

במקרה כאן 14 יום

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה, אני לא משפטן. אבל יודע לקרוא עברית, או לפחות מתיימר לדעת.

בקישור הראשון מבין השניים - ציטוט של התקנות באתר משרד הכלכלה - מצויין (בסעיף 4) שההחזר צריך להתבצע במועד ביטול העסקה ולא יאוחר מ-7 ימים אחריה, לגבי צ'ק המגבלה היא 5 ימים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3861 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...