Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך לרהט פחות או יותר בית שלם: סלון, פינת אוכל, חדר שינה, ארונות ובטח עוד כמה דברים ששכחתי. אני מניח שאם אני אלך למקום אחד יהיה אפשר "לעשות מחיר" משתלם יותר לכל הדברים ביחד, השאלה היא איפה כדאי להתחיל?

 

אני לא מחפש רהיטי יוקרה, אבל כן רהיטים סבירים ומעלה. האם כדאי ללכת לנגר? יש נגר מומלץ? האם פשוט לכתת רגליים בחנויות רהיטים שונות? יש אזור מומלץ?

 

אודה לכל עצה...

פורסם

זול= איקאה. (וממש לא אכפת להם אם תקנה הכל במכה, או כל פעם מדף).

רהיטים סבירים= הרשתות (ID DESIGN ,ביתילי ודומיהן). יותר יקר שם מאיקאה. עם כושר מיקוח טוב אתה יכול להוציא שם הנחה יפה. בטח על "כמויות".

נגרים פרטיים יהיו (יחסית) זולים רק אם תבחר בחומרים זולים. בכל מקרה, הם תמיד יהיו יותר יקרים מהרשתות ביצור המוני.

 

לא יודע ביאזה איזור בארץ אתה מחפש, אבל שווה לך לעשות סיבוב בדיזיין סנטר בבני ברק ו"בקניוני הריהוט" הזול הפזורים ברחבי הארץ דוגמת "המרכז הישראלי לריהוט".

 

זה בכללי.

אם תגדיר סגנון עיצובי וגבולות תקציב, אוכל לכוון אותך יותר.

לארונות קיר למשל, יש כמה מקומות זולים מאד ומצויינים באזה"ת של אור יהודה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אני בדיוק נמצא עכשיו אחרי החוויה המתישה הזאת.

ברשתות וחנויות שמקוטלגות כזולות/הוגנות מלכתכילה, לא תקבל אפילו הנחה של אגורה. ברשתות גדולות ויקרות. תמיד יש על מה לדבר. במיוחד אם תקנה כמה פריטים.

בכל מקרה, במשלוח תוכל לחסוך כמה גרושים אם תרכז את הקניות במקום אחד.

באיקאה יש מספר מאוד מצומצם של דברים שבאמת שווים קניה.

 

עם רשימות מסודרות וסקר שוק יסודי תוכל לרהט את הבית החדש בצורה מרשימה ומחיר מפתיע.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אחד היתרונות של איקאה ביחס לשאר הוא אתר אינטרנט

עם בדיקת מלאי.

יד שנייה זאת אופציה טובה, אתר אגורה אפילו יותר טובה.

אצלי בבית בכלל יש איזה שלושים אחוז רהיטים הישר מהפח...

במצב מושלם, כמובן.

 

מה לא לקנות באיקאה? מיטות. פשוט קטסטרופה.

בנוגע לארונות גדולים - צריך להיות עם יד על הדופק,

ולוודא שכל החלקים זמינים ביום הקנייה.

 

נגר זאת אופציה יקרה יותר המתאימה למי שהפרוטה מצויה בכיסו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תחנה מרכזית מרוכזות 4-5 חנויות באזור לוינסקי \סלמה. מאד זול אך גם לא ככ איכותי.

 

אם תרצה דברים יותר על רמה לך להרצל.

 

דוגמה ספה בנייה אישית סטייל לביתילי 2.6 אורך 2500 שח

קומפוננט: ‏6.5 ‏אינטש PULSE Morel

רדיו דיסק: Pioneer DEHP4050UB

מגבר : HIFONICS TXI640

סאב : 12'' pioneer impp 450w

 

פורסם

הקומות העליונות של המרכז הישראלי לריהוט בראשל"צ, סמוך לקניון הזהב.

איכות בינונית כמו בכל מקום, אבל מבחר גדול ומחירים לא רעים.

 

את הסלון הייתי קונה ברהיטי מרס שבאותו אזור תעשייה.

יש גם חנות עודפים שלהם כמה רחובות ליד.

פורסם

יש ברחוב הרצל בת"א כמה חנויות לא רעות והמחירים לא יקרים.

קניתי ספות ברהיטי רון ברחוב הרצל לפני 10 שנים והן עדיין מחזיקות מעמד.

ארון קיר קניתי גם כן מחנות ברחוב הרצל, אני חושב שנקראים קליקשטיין. המחירים שם די זולים והעבודה סבירה.

 

לא הייתי קונה ארון קיר מאיקאה, אבל ריהוט פשוט לסלון כמו שלוחן קפה ושידה לטלויזיה כן.

 

בהצלחה

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

כמו שכבר אמרו, יד2.

 

אני קונה שם רהיטים של חברות טובות, משמע רהיטים טובים, במחירים ממש זולים.

למשל ספריה פינתית של הזורע - 200 ש"ח.

סלון עור 3+2+1 של ביתילי - 500 ש"ח.

והכל במצב מצוין!

 

בארץ, כמו בענפים אחרים, ברהיטים המחירים גבוהים ולא באמת קשורים למציאות כלשהיא.

משכנתא זה קל

פורסם

רחוב הרצל, יש שם דברים ממש לא רעים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני מצטרף להמלצה על יד2, גם על המחירים שרשומים אפשר להתמקח.

גם אתר אגורה הוא מצוין, גרתי בשכירות שנה שעברה ולא היה רהיטים בכלל, ריהטתי את כול הבית (חוץ ממיטה) מהאתר שזה כולל ספות, שולחנות, ארונות למטבח, ארונות למקלחת ולשרותים, אפילו ארון נעליים לכניסה הבאתי משם.

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

מה זה סבירים ?

מה זה זול ?

לאיזו תקופה אתה צריך את הרהיטים ?

 

בדקת בפשפשוק ?

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
×
×
  • תוכן חדש...