Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה FR 2008 מול אלפא רומיאו מיטו 155 2009


omri888
שימו לב! השרשור הזה בן 3940 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

דרך אגב אתה מדבר על הקופרה שמגיעה עם 180 כ״ס אני מדבר על הfr שמגיעה עם 150.

 

בשני הדגמים המנוע הוא אותו מנוע והטורבו זהה, רק ניהול שונה בנוסף לעוד כמה מכלולים.

בהשקעה לא רבה מדי ניתן גם לשפר את נושא ההתנהגות.

קיט קוילאוברים ואנטירולים עושה פלאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחפש רכב גודש. הגיע הזמן להתנסות גם בטורבו.

בגלל זה הקליאו יורדת מהפרק.

 

אחרי שתתנסה בגודש,יהיה לך קשה מאד לחזור לאטמוספרי,אלה אם זה v6..:-)

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגאן טורבו (דור קודם). גם חזקה מספיק 225 כ"ס וגם מתנהגת מצויין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהרוב נאמר בקשר לאיביזות אבל אני אוסיף את החוות דעת שלי על האיביזות בכלל וה20VT בפרט:

המנוע הזה אמין מאוד, עם פוטנציאל שיפורים גדול, שוק אפטרמרקט רחב (במיוחד לפלטפורמת הגולף/לאון וכו') וזול יחסית גם לשיפורים וגם לתחזוקה. עם זאת חשוב מאוד לדאוג לתחזוקה שוטפת ולטיפולים בזמן.

בנוגע לאיביזות: לפני שקניתי את הלאון בדקתי כמה איביזות גם FR וגם קופרה אבל די מהר ירדתי מהן כי למרות שהמנוע מצויין (לטעמי זה היתרון היחידי ברכבים האלו) יש הרבה חסרונות ובאופן כללי לא אהבתי את הרכב הזה מכל המחינות (אולי ענין של טעם..)

גם כיום יוצא לי לפעמים לנסוע (לא בתור נהג) בכל מיני איביזות משופרות ואין ספק שהרכב הזה מאיץ יפה אבל כמו שאמרו פה קודם - כאן זה נגמר. לפחות בעיניי ההבדל בין האיביזות ללאון דור 1 הם שמיים וארץ.

לגבי המיטו, אין לי שום נסיון איתה אבל אני רק יכול לומר שאם חשוב לך פוטנציאל שיפורים ושוק אפטרמרקט אז ה20VT ככל הנראה עדיף ולדעתי גם התחזוקה של ה20VT תהיה זולה יותר.

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הרנו מגאן, לא מצאתי בכלל אופציה של דגם כזה לחיפוש ביד 2, אבל אם זה הדגם שאני חושב אז זאת אחת המכוניות היותר מכוערות שראיתי על הכביש.

עוד פעם, אני לא מחפש פוטנציאל שיפורים אדיר, אני עוד לא בשלב הזה.

אני מחפש רכב שעדיין שומר על התנהגות טובה, מנוע טורבו, ידני וכמובן יפה.

האיביזה לא נראית כזה טוב ומבחינת התנהגות הבנתי שאין על מה לדבר אלא אם אתה משפר לה התנהגות ורוב האנשים ששאלתי אמרו לי שחבל לשפוך כסף על התנהגות לאיביזה.

 

אחרי שחקרתי עוד על המיטו והתייעצתי עם אנשים, היא נראית לי אופציה יותר טובה מבחינת הדרישות שלי.

גם נראית מצויין לטעמי, גם מתנהגת, גם טורבו, גם ידנית.

ומבחינת שיפורים, רוב הסיכויים שהשיפורים שלי ברכב יגמרו בכמה חמוצים כמו תוכנה, פורק ודוד. לא יותר מידי. אני גם לא מחפש עכשיו יותר מידי.

בעתיד, כשגם יהיה לי יותר ידע, אני ארכוש רכב שבנוי לשיפורים רציניים.

 

בגדול אני כבר די נעול על המיטו, רק מחפש לשמוע עוד קצת חוות דעת מאנשים שהיה להם את הרכב.

איך הוא מבחינת אמינות, טיפולים, דלק ואם הוא מרגיש חזק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיביזה לא נראית כזה טוב ומבחינת התנהגות הבנתי שאין על מה לדבר אלא אם אתה משפר לה התנהגות ורוב האנשים ששאלתי אמרו לי שחבל לשפוך כסף על התנהגות לאיביזה.

 

מה זה מבחינתך רכב לא מתנהג?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שרשמתי בהודעה קודמת.החזקתי מיטו155במשך קרוב לשלוש שנים.

אמינות:הרכב עבר כ60k אצלי,צריכה ממוצעת 1-10 משולב,הדגם הנל מרגיש די חזק,מנוע מאד גמיש,מאבד אוויר באזור 5000סלד כמו רוב מנועי הטורבו,היגוי:ההגה לא אילם אבל גם לא קשקשן במיוחד,לרכב שלושה מצבי נהיגה אשר משנים את התערבותה של בקרת היציבות אשר לא ניתנת לביטול מוחלט.

טיפולים:לא יקרים במיוחד,לא ככ זוכר מחירים כרגע אבל לא היו יקרים.

ביטוח:הצלחתי לבטח בזמנו ללא איתוראן,מניח שגם אתה לא תזדקק לאיתור ברכב בן ארבע שנים.

פנים הרכב:לא מקרקש לא מתפרק,סהכ שמר על עצמו יפה מאד.

בעיות/חסרונות:צביעה מאד עדינה,כל מפגש עם אבן אקראית שעפה לכיוון תשאיר מזכרת,חלונות ללא מסגרת,החלון חורק בתפעול עקב מגע בגומי,כסא נהג ונוסע,לעיתים מנגנון הקיפול דורש הפעלת כוח,לא ממליץ לך על חבילת הספורט עם ה18",לא מתאים לכבישי הארץ,בעיה יחידה שהיתה לי במהלך התקופה,שטיח נוסע איבד מצורתו ונראה רע,הוחלף לי במוסך היבואן ללא שום ויכוח.

שרות:הייתי מאד מרוצה,טיפלתי במרכזי,כיום אני מטפל במוסך מורשה קרוב יותר אלי ועדיין מרוצה.

לגבי אבזור,הרכב מגיע מאובזר בצורה מכובדת ןעם 7כריות אוויר.כל פעם שתסתכל על הרכב חיוך מטופש יעלה על פניך.

לכל שאלה נוספת אשמח לענות.

מקווה שעזרתי..

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע להגיד לך מה זה מבחינתי רכב לא מתנהג.

כיום אני נוסע על פיג'ו 206 XS ואני מאוד נהנה ממנה מבחינת התנהגות.

ממה שבדקתי ושאלתי [לא נהגתי] אז האיביזה נופלת ממנה מבחינת התנהגות והמיטו היא סוג של באמצע ביניהן.

 

דווקא המיטו שראיתי שמשכה לי את העין היא עם חבילת ספורט.

זה כזה פוגע בנוחות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיטו מגניבה מבחינה חיצונית והמנוע סופר נחמד.

 

הנוחות אכן על גבול הבלתי נסבלת עם ה 18", גם המידה של הצמיגים לא נפוצה אז המחירים בהתאם.

 

והרכב כן מקרקש והרבה, במיוחד מכיוון הגג הפנורמי והכיסאות.

 

מהנסיון שלי היא לא בדיוק מבוקשת בתור משומשת, מכר שלי ניסה למכור אחת במשך 3 חודשים, יד ראשונה עם ק"מ נמוך, כמעט ולא היו מתעניינים. אני הצעתי לו על הרכב 20,000 מתחת למחירון, בהתחלה הוא נעלב, אבל בסופו של דבר מכר אותה ב 5000 ש"ח יותר ממה שהצעתי.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כרגע בעלים גאה של איביזה קופרה 08, והאמת? אני בניגוד לחבר'ה כאן, מעדיף את האיביזה בכל פרמטר קיים, התנהגות ? אמנם לא הצד החזק שלה, אבל יש המון כוח שמפצה על זה שמעלה חיוך, מה גם - ניתן לשפר את ההתנהגות באיביזה (אזור ה-5K+- לסט בולמים + קפיצים, בילשטיין - אייבך).

מבחינת יופי, האיביזה לטעמי לוקחת ובגדול (אני מניח שזה עניין של טעם), יש לה נוכחות, נכון שמבפנים היא קצת משעממת אך אני אוהב את הסגנון ומאוד, לא צריך יותר מדיי כפתורים, רכשתי מערכת מולטימדיה וזה מספיק פרקטי בשבילי.

מעבר לזה, הייתה לי מיטו בעבר מהעבודה 155 כ"ס במשך שבועיים, להגיד שנהנתי? לא נהנתי.

נכון - יש לה פוזה על הכביש ואין לי יותר מדיי דברים להגיד על המנוע, אך בשבילי האיביזה היא חבילה הרבה יותר משתלמת והרבה יותר מהנה, מכל הבחינות, מוזמן לבוא ולהתרשם בשמחה.

 

שוב אומר, על טעם ועל ריח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיטו שלי עם קצת סבלנות נמכרה ב2000 מעל המחירון,לגבי חבילת הספורט,רצוי ומומלץ 17"ולא להגיע ל18"השוני בין החבילות הוא אך ורק במידת הצמיג.

הרכב שלי היה ללא גג(לגבי ההערה על הקרקושים).

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיטו שלי עם קצת סבלנות נמכרה ב2000 מעל המחירון,לגבי חבילת הספורט,רצוי ומומלץ 17"ולא להגיע ל18"השוני בין החבילות הוא אך ורק במידת הצמיג.

הרכב שלי היה ללא גג(לגבי ההערה על הקרקושים).

 

יניב, לגבי החבילת ספורט.

יש מיטו יד 2 שנת 2009 עם חבילת ספורט.

יש מיטו יד 1 2010 בלי חבילת ספורט.

לשתיהן יש גג.

לזאת מ-2009 יש ג'נטים שהוא טוען שהבחור שקנה אותה (יד ראשונה) הזמין אותם יבוא אישי מאיטליה. (דרך החברה).

השאלה שלי היא מה ההבדל בין החבילות? נטו המידה?

לשתיהן יש קרבון בתוך הרכב?

ומבחינת הג'נטים שהוא "הזמין", יש מצב שהוא קיבל אותם עם החבילת ספורט? את האמת הם ממש יפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3940 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...