Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרבורטור כפול


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבל שלא רשמת את דגם/סוג/שנת הרכב המדובר-זה בהחלט היה מסייע, כי בארץ יש מס' דגמים ממס' שנים.

בכל אופן, בפורם יש בעל מקצוע מוכר לקרבורטורים, כזה של פעם.

מאחר שאינני נוהג להמליץ בפומבי על בעל מקצוע לא אחרוג ממנהגי ורק אמליץ כי תחפש את הסמליל שלו כאן בפורם.

פורסם
באיזה מהרכבים הישנים הגיע מהחברה קרבורטור כפול

אני מחפש לבצע התאמה

 

היו הרבה: פיאט, רנו, פורד ועוד רבים אחרים. ולא רק זאת: לא כל קרבורטור מתאים לכל סעפת. השאלה שלך חלקית ולא מספיקה על מנת שבאמת יהיה אפשר לעזור לך.

על איזה אוטו מדובר?

האם יש לך סעפת מתאימה?

האם לדגם שלך הייתה גרסה עם קרבורטור כפול?

בהנחה שיש סעפת מתאימה, מה מרווח הברגים שלה?

האם המנוע עבר שיפור או שדרוג שיצדיקו קרבורטור כפול?

 

תן תשובות לשאלות הללו ונמשיך משם.

 

בהצלחה.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם
באיזה מהרכבים הישנים הגיע מהחברה קרבורטור כפול

אני מחפש לבצע התאמה

 

 

 

שלום

 

אם היתה שואל באיזה רכבים לא היה לוע כפול אולי היה יותר קל.

אתה תציין לאיזה רכב ואיזה נפח וישתדלו לעזור.

לשאלה שלך צריך יומים לכתוב

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

איזה תגובה מהירה

יש לי חיפושית עם מנוע 1600 הבנתי מכמה חברים שניתן להתאים קרבורטור כפול של אלפא רומאו

בגלל קושי למצוא כזאת שמיועדת לפירוק אז חיפשתי אלטרנטיבה אחרת

נכון שיש קיטים מוכנים של weber אני מחפש לבנות את החיבור לבד ולא על מוכן

פורסם

מה הסיבה שאתה רוצה להחליף את הקרבורטור ?

שיפוץ וניקוי טוב יכולים לשפר את פעולת המנוע וצריכת הדלק.

מה הסוג והדגם אשר מוכב כרגע ברכב?

אצלי בקורטינה הרכבתי לא מזמן קרבורטור 32/36 של WEBER כפול

עם סעפת יניקה מקורית.

את הקרבורטור שיפץ לא אחר אלא צביקה שהוא אחד המומחים בתחום

והוא חבר פורום ותיק.

הקרבורטור שהיה מורכב אצלי היה 28/30 של WEBER גם כן כפול ולאחר ההחלפה

דוושת הגז נהיית רכה והרכב סוחב הרבה יותר טוב.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

×
×
  • תוכן חדש...