Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דווקא יהיה יותר שימון למנוע עם תערובת ענייה כביכול כי יש בה יותר שמן. לא ?!

אם כבר השמן היה בא על חשבון יחידות האויר אז הייתי מבין למה הוא מתחמם כי היחס דלק:אויר לא מתאים. אבל אם יש קצת יותר שמן למה אתה אומר "התחממות יתר" ?

לא שאני לועג לך או משהו אני פשוט לא יודע, אז תסביר בבקשה.

אחד מהתפקידים של הדלק במנוע הוא גם לקרר אותו.

כשיש לך יותר שמן על חשבון דלק, המנוע מתקרר פחות.

פורסם
אבל הקירור נעשה ע"י השמן. לשמן יש כמה תפקידים: לשמן את החלקים הנעים במנוע ו"לקחת" אליו את חום המנוע ואת חום החלקים השונים.

הקירור לא נעשה ע"י השמן ? או שאני טועה ?

תעשה ניסוי פשוט.

כשאתה שופך על היד דלק, אתה מרגיש קור, כשנשפך עליך שמן, זה לא מרגיש קר.

זה מכיוון שטמפ' הנידוף של דלק נמוכה יותר משל שמן.

פורסם

מס' דברים.

 

בהתחלה לבחור עם הבעיה.

יש לך בעיה במיקסר שמן, וכניראה שאתה מפוצץ את המנוע בשמן, והביצועיים ירדו לך מהר מאוד

שכל האגזוז והבוכנה יהיו מכוסים בשכבת שמן.

לך למכונאי, זה לא סיפור יקר לבטל את המיקסר, לדעתי מתי שהמיקסר עושה בעיות פשוט לעבור

לתערובת רגילה (כמו שאני עשיתי), פשלה קטנה של המיקסר ושוב הלך המנוע.

 

בקיצור לדעתי כדאי לך לבטל את המיקסר, ולהוסיף 2% הוספה ידנית בתדלוק.

 

תידלקת 4 ליטר תוסיף 80CC שמן ישירות למיכל הדלק.

(בנוסף הייתי ממליץ על החלפת הפלאג או ניקויו (25 ש"ח לפלאג חדש) כיוון שהוא "סתום" כ"כ

מ5% שמן שקיבל.

 

לגבי קירור המנוע, כבר אמרו מעלי שכמות גדולה מידי של שמן תיגרום לחימום יתר אבל לא הוסבר.

בניגוד למנוע 4 פעימות ב2 פעימות תפקידו העיקרי של השמן הוא ליצור שכבת סיכוך בין הצילינדר

הרינגים והבוכנה, אם השכבה תיהיה קטנה מידי (חוסר בשמן) החיכוך והבלאי והחום יגדלו.

יותר מידי שמן ותערובת הדלק (שאחרי בין היתר לקירור דפנות הצילינדר) תיהיה דלה מידי שוב

התוצאה היא חום עודף במנוע.

 

ההמלצה האוניברסלית לכלי ה50ים הדופ"ים היא 2%, כמובן יש את היוצאי דופן של ה2.5%,

כל כלי וכמות השמן שלו. אבל 5%? ממש לא.

 

ולבי עירבוב השמנים, אתה יודע איזה שמן יש לך כרגע במיכל? אם לא ואתה לא רוצה לפרק את

המיכל תעשה כמו שאמרו לך, תחכה שרמת השמן תיהיה נמוכה ואז תמלא את השמן החדש,

לא יגרם מזה שום נזק, במנוע 2 פעימות כל עוד מגיע שמן למנוע הביצועים נישארים זהים, לא

משנה אם במיכל יש 100CC שמן או ליטר שמן, כל עוד יש אז שום דבר לא יפגע.

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

פורסם

מומו : "...בניגוד למנוע 4 פעימות ב2 פעימות תפקידו העיקרי של השמן הוא ליצור שכבת סיכוך בין הצילינדר הרינגים והבוכנה..."

 

בניגוד ל-4 פעימות ?

ב-4 פעימות השמן לא אחראי לזה, בין היתר ?

think again...

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם

צודק, טעות ניסוח קשה, הכוונה היתה שב4 פעימות השמן אחראי על קירור וסיכה של

חלקים אחרים במנוע, שסתומים וכו', בעוד ב2 פעימות שלשמן יש פחות תפקידים..

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

×
×
  • תוכן חדש...