Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי פג'ו 206 שנת 2003 מנוע 1.6.

אחרי שהגיעו כל הרכבים שהזמנתי למערכת התחלתי לחווט ולהתקין אותם.סימתי כמעט הכול ויצא מאוד יפה,דבר אחרון שנשאר זה חיבור המתח למגבר ,לא הצלחתי למצוא פתח להעביר את כבל המתח מהמצבר לבגא'ז.

אשמח לקבל עזרה כדי לסיים את ההרכבה.

פורסם
שלום

יש לי פג'ו 206 שנת 2003 מנוע 1.6.

אחרי שהגיעו כל הרכבים שהזמנתי למערכת התחלתי לחווט ולהתקין אותם.סימתי כמעט הכול ויצא מאוד יפה,דבר אחרון שנשאר זה חיבור המתח למגבר ,לא הצלחתי למצוא פתח להעביר את כבל המתח מהמצבר לבגא'ז.

אשמח לקבל עזרה כדי לסיים את ההרכבה.

 

תעביר את הכבל + בכנף השמאלית (מצד הנהג), יש שם פתח קטן להעביר את הכבל מתוך הסלון מתחת לדשבורד (ליד הדלת) לתוך הכנף, ומשם יש מעבר חופשי לתא המנוע.

 

אם תפתח את הדלת עד הסוף ותסתכל לכיון המנוע אתה תבין על מה אני מדבר.

 

בהצלחה!

פורסם
תעביר את הכבל + בכנף השמאלית (מצד הנהג), יש שם פתח קטן להעביר את הכבל מתוך הסלון מתחת לדשבורד (ליד הדלת) לתוך הכנף, ומשם יש מעבר חופשי לתא המנוע.

 

אם תפתח את הדלת עד הסוף ותסתכל לכיון המנוע אתה תבין על מה אני מדבר.

 

בהצלחה!

 

תודה היום כבר מאוחר וחשוך מחר אני יבדוק את זה

אני יעדכן

×
×
  • תוכן חדש...