Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו נתקל בדבר הזה?

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000731859

 

מעניין מה משקל שכבת ההגנה (משפיע על unsprung mass) ואיך זה משפיע על הגמישות של הגומי.

אבל האמת יותר מתריד זה שכתב אומר שבמחיר של 250 שקל לצמיג זה עולה כפול ממחיר של צמיג חדש. ואני פשוט :shock: יש אנשים שנוסעים על סט צמיגים של 500 שקל?! פחד אלוהים...

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

אחלה מוצר לפי דעתי. גילוי נאות, אני מכיר את החברה. לפי הנתונים שהחברה מספקת המשקל זניח. קיים אך ההשפעה שלו זניחה ביותר. במיוחד ברכבים, כשהצמיג בניצב לכביש ולא כמו באופנוע.

אם זאת ייצא לי לשמוע כבר חברה שהתלוננו שעדיין היו להם פנצ'רים, גם עם החומר. והבעייה היא שברגע שהחומר "קורס" או לא מבצע את העבודה שלו. לא ניתן גם לתקן את הפנצ'ר. משמע החלפת צמיג.

 

*250 ש"ח לצמיג (4*250=1000)

כפול מצמיג חדש. משמע צמיג אחד. כלומר במחיר מיגון של ארבעת הצמיגים תוכל להחליף שניים באותו כסף. כלומר כל צמיג 500 ש"ח. הרי לרוב אתה לא מפנצ'ר את ארבעת הצמיגים.

פורסם

אני לא יודע אם זה כזה רעיון טוב,

למשל אם מישהו עושה את זה ברכב שלו,ועולה על בורג\מסמר.

הוא פשוט יתעלם מזה כי בראש שלו הוא יודע שלא יצא האוויר בגלל החומר,אבל הצמיג יכול להישחק שיש בפנים בורג והוא ממשיך רגיל בנסיעה.

לא יודע אם הייתי שם את זה אצלי ברכב.

הלו הלו! חשבתי שמדברים עלי,איך התחת של יוסי התחיל לככב כאן?

:shock:

פורסם

מעבר לתוספת המשקל הבלתי מוקפץ ;

 

עלות תיקון פאנצ'ר היא 30-50 ש"ח.

המיגון הזה הינו ביטוח מראש (כנראה) נגד התעסקות ועלות פאנצ'רים לאורך חיי הצמיג.

את חיי הצמיג הוא אינו מאריך.

 

ככה אני מבין את זה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

נכון אבל להחליף צמיג זה לא כיף, ברכבים מסויימים זה בכלל סיוט, ובחלק זה בכלל בלתי אפשרי. וגם אם זה לא נורא, זה ביזבוז זמן, ולפי מרפי זה תמיד קורה כשאתה בדרך לדייט \ ראיון עבודה \ מבחן סוף סמסטר ו\או יום חמסין \ גשום בטירוף.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

לכן ציינתי את המילה "התעסקות". וזה כמובן אינדיבידואלי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
הרבה אופנוענים שמים את זה.

זה כמו לשים פסט קבוע.

אם יש לך פנצר אתה חייב להגיע מהר לריינו לתקן את הפנצר

 

לא נכון בכלל

הפולימר שהם שמים בכלל לא כמו פאסט ואין צורך להגיע אילהם אם נכנס בורג

הפולימר לא מכסה את כל הגלגל אך מכסה את רובו והוא מתאים לצמיגי טיובלס ( ללא פנימית )

זה אמור גם להאריך את אורך חיי הצמיג ואצלי מותקן ( בסט צמיגים של אופנוע עולים צמיגים כאלפיים שח ++ ) וגם ברכב

מתחרה סופרמוטו מספר 84 על אופנוע APRILIA SXV 550 :evil:

פורסם
זה אמור גם להאריך את אורך חיי הצמיג

 

איך בדיוק? זה מקטין שחיקה? דוחה התייבשות?

נראה מוזר.

אודה להסבר.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
לא נכון בכלל

הפולימר שהם שמים בכלל לא כמו פאסט ואין צורך להגיע אילהם אם נכנס בורג אתה חייב להגיע רק עליהם ודחוף,אף אחד אחר לא חכול לטפל בצמיג

הפולימר לא מכסה את כל הגלגל אך מכסה את רובו והוא מתאים לצמיגי טיובלס ( ללא פנימית )

זה אמור גם להאריך את אורך חיי הצמיג ואצלי מותקן ( בסט צמיגים של אופנוע עולים צמיגים כאלפיים שח ++ ) וגם ברכב

מה? איך?

אין לי שום דבר נגד המוצר אבל למה לספר סיפורים?

אתה יכול להמשיך לנהוג עם האוטו\אופנוע עם פנצר כי החומר שלהם סותם את הפנצ'ר.

אם אתה רוצה להאריך את חיי הצמיג יש לריינו ניפוח צמיגים בחנקן

אייל

פורסם
מישהו נתקל בדבר הזה?

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000731859

 

מעניין מה משקל שכבת ההגנה (משפיע על unsprung mass) ואיך זה משפיע על הגמישות של הגומי.

אבל האמת יותר מתריד זה שכתב אומר שבמחיר של 250 שקל לצמיג זה עולה כפול ממחיר של צמיג חדש. ואני פשוט :shock: יש אנשים שנוסעים על סט צמיגים של 500 שקל?! פחד אלוהים...

 

משקל שכבת ההגנה משתנה מצמיג לצמיג.

לצמיג 17' סביבות ה200 גרם לצמיג. (צמיג סטנדרטי ברוחב ממוצע)

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...