Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה ברכב (מנוע כבה באמצע נסיעה. שברולט אימפלה 3.8 2001)


shirr
שימו לב! השרשור הזה בן 1190 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם שוב ותודה על התגובות.

yonisi

לגבי מה שרשמת הייתי ב2 מכוני בדיקה והרכב חובר לסקאנר במחשב ולא הייתה שום תקלה אתמול ניתקו לי את הקודן ברכב שגרם לשני ניתוקים של המשאבת דלק,ואמרו לי שזאת הבעיה, ובכול זאת הבעיה לא הסתדרה. ללכת למוסך המורשה אין לי בעיה אבל יחליפו לי בטוח חצי אוטו ואני יזרוק כסף לחינם בדקו את האוטו שני מכונאים שנסעו על האוטו והכל תקין לאף אחד אין פיתרון לתת לי הרכב מניע בנגיעה הטורים יציבים פתאום לפי המצב רוח של הרכב הוא מתכבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

את יכולה לומר אם הבעיה היא חשמלית? ז"א כשהרכב נכבה האם רק המנוע נכבה והחשמל נשאר לעבוד (ז"א רדיו למשל) או שהכל נכבה כולל החשמל? זו תהיה לדעתי אינדיקציה ראשונה לדעת מה מקור הבעיה, מכאנית או חשמלית. אם זו בעיה חשמלית שוב אני מציע לעשות מה שאמרתי או לבד או ללכת לחשמלאי רכב ולבקש ממנו לבצע או לבדוק או להעלות עוד אפשרויות. שוב ממליץ על "חשמל משה" בעמק שרה (מול אוטוטופ, או השווארמה שם של כרמני) אבל בטח כל חשמלאי יוכל לעזור.

 

כמו כן אם הבעיה מכאנית (ז"א שהחשמל ברכב עובד כשהוא נכבה) אז הייתי מתייחס ברצינות למה שהבחור בפורום בארה"ב כתב על Crankshaft Position Sensor. בד"כ החבר'ה שם יודעים מה שהם אומרים בעוד למוסכים מורשים פה בארץ לפעמים אין מושג (מנסיון). אל תשכחי בארה"ב הרכבים האלו מצויים כמו זבל, יש ניידות כאלו בטונות, כמו כן יש גם חלקי חילוף מה שאומר שעל חיישן כזה לא צריך לשלם בארץ לאיזה מוסך אלא אפשר להזמין לבד אם נמצא שהוא הבעיה (ממה שראיתי עולה סביב ה 100$ ב Ebay כולל משלוח).

 

שלום לכולם שוב ותודה על התגובות.

yonisi

לגבי מה שרשמת הייתי ב2 מכוני בדיקה והרכב חובר לסקאנר במחשב ולא הייתה שום תקלה אתמול ניתקו לי את הקודן ברכב שגרם לשני ניתוקים של המשאבת דלק,ואמרו לי שזאת הבעיה, ובכול זאת הבעיה לא הסתדרה. ללכת למוסך המורשה אין לי בעיה אבל יחליפו לי בטוח חצי אוטו ואני יזרוק כסף לחינם בדקו את האוטו שני מכונאים שנסעו על האוטו והכל תקין לאף אחד אין פיתרון לתת לי הרכב מניע בנגיעה הטורים יציבים פתאום לפי המצב רוח של הרכב הוא מתכבה.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי בתוכנה של GM לא מצאתי פיתרון אפשרי לבעיה של מנוע נכבה באמצע. יש שם המון מידע עם המון מצבים אפשריים וליקויים אפשריים אבל מנוע נכבה באמצע לא ראיתי.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי yonisi

תודה על התגובה

בהמשך למה שרשמת

האוטו מתכבה והחשמל ברכב עדיין ממשיך לעבוד.

אם התייעצות שלך בדקו לי לגבי החישן שאמרת ואמרו לי בפרוש שאם הוא היה תקול אז הרכב לא היה מצליח להניע שוב

יכול להיות שמטעים אותי אבל זה מה שאמרו לי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי משאבת דלק תקולה? ניבדקה האפשרות הזו?

 

כן האמת דיי מוזר שאף אחד (כולל אני) לא העלה את זה עד עכשיו.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משאבת דלק תקולה הייתה גורמת לרכב לגמגם ,ללא יכולת להנעה מיידית לאחר מכן.

אין לי ספק במה שרשמתי בהודעה הקודמת שלי + אפשרות של חיישן כלשהו תקול.

אני מבין את הפחד להכנס למוסך,לחמי הייתה שברולט לומינה LTZ שבמשך שנה הוא

נכנס ויצא מהמוסך על אותה בעיה בדיוק -החליפו לו כל חלק אפשרי סה"כ 25000 ש"ח שהושכבו במוסך על חלקים.

 

לבסוף הבעיה הייתה פלטת הצתה רופפת .

לכן אני די סמוך במה שרשמתי בהודעה הקודמת.

Gn'f'R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי yonisi

אם התייעצות שלך בדקו לי לגבי החישן שאמרת ואמרו לי בפרוש שאם הוא היה תקול אז הרכב לא היה מצליח להניע שוב

יכול להיות שמטעים אותי אבל זה מה שאמרו לי

 

אוקיי אז שמעי "חידוש" לגבי הענין. העברתי את התגובה שלך לפורום שם בארה"ב וכתבתי משהו כזה:

 

מכונאים נשאלו לגבי החיישן הנ"ל ונאמר על ידם שאם החיישן אכן היה תקול אז הרכב לא היה מניע

תגובה אחרונה (ע"י מישהו אחר לא ההוא שענה לי ראשון):

"המכונאים" שלך טועים. הסימפטומים הללו של מנוע מתכבה באמצע ומניע שוב בלי בעיה, לפעמים בלי שום נורת אזהרה, מתאימים בדיוק למצב שבו החיישן הנ"ל נדפק וצריך החלפה. לאט לאט כל הענין הופך להיות גרוע יותר ויותר ובתכיפות גבוהה יותר. בעיה מוכרת מאוד ברכבי GM למיניהם. אני הייתי צריך להחליף בקאדילק 2001 שלי שנה שעברה.

להלן התגובה המקורית:

 

The "mechanics" are wrong. Your friend's symptoms are exactly what happens when the crankshaft position sensor needs replacing. Shuts off, starts back up, often no warning lights. Gets worse and worse and more frequent over time. Very very common in GM cars. I needed to replace on my 2001 Cadillac last year.

 

לדעתי, שווה לבדוק את החיישן הנ"ל שוב, אני נוטה להאמין לחבר'ה האלה בארה"ב יותר מאשר למכונאים כאן. אם הבן אדם אומר שזו בעיה מוכרת כנראה באמת מוכרת. אולי כדאי אפילו לפנות בענין למוסך מורשה שמכיר את המכוניות האלו, אולי פורמולה בעמק שרה יעזור לך, לפחות לגבי מידע. לדעתי את החלק אפשר להזמין בארה"ב מ Ebay ולחסוך עלויות תיווך משמעותיות.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדקו ריליי של המשאבה, הוא ממוקם מתחת למכסה מנוע בצד המצבר, אני חושב שבקופסא העליונה של הריליים. אצל חבר שלי (לומינה) זו היתה הבעיה, וכשהוא זז קצת הוא מפסיק את המשאבה, אח"כ הכל עובד טוב. פשוט להוציא, לנקות את המגעים ולהחזיר. אם זו הבעיה אז הניקוי יפתור אותה.

זו לא פעם ראשונה שאני נתקל בריליי שמשחק קצת ואחרי ניקוי זה מסתדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממליץ לך ללכת לא.א רכב דרום זה מול השוק איפה שהפינה החמה.. אם את באה מהכיוון של נווה זאב ממשיכה ישר בצומת הראשית ישנה ופניה ראשונה ימינה נוסעת שם כמעט עד הסוף יש שלט אא רכב דרום מוסך מורשה אמין מאוד מאוד מקצועי יש שם את בעל המקום בשם אלי בחור מאוד נחמד ומסביר הכל... מא' עד ת'...! מומלץ ביותר

 

 

 

נ.ב

 

לפי דעתי חישן חמצן או משאבת דלק.. אבל הכי טוב זה שמישו מוסמך ואמין יבדוק את זה כי אי אפשר לבדוק ככה באינטרנט :]

לילה טוב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי אי אפשר לבדוק ככה באינטרנט :]

 

לא נכון. דווקא ברכבים האלו כן כדאי לבדוק באינטרנט בגלל שבארה"ב הם קיימים במאות אלפים בעוד פה מדובר במאות בודדים ואולי בכמה אלפים לדגם מסויים. דבר שני לא כל מוסך יודע לטפל במכוניות האלו, יש מוסכניקים תותחים (בטח כמו הבחור שהמלצת עליו) שפשוט לא מכירים אמריקאיות כל-כך, לא מכירים את הסימפטומים ואת המחלות. אם בן אדם מארה"ב כותב שהבעיה מוכרת מאוד ברכבי GM אז אני אישית הייתי מאמין לו. ההסתברות שבארה"ב מכירים את הבעיות טוב יותר מפה היא פשוטה וקשורה ישירות לכמות הרכבים. שם אימפלה זה כמו מאזדה 3 כאן אז תגיד לי אתה מה יותר הגיוני.

 

לדעתי זו גם הסיבה שיצא למכוניות האלו שם של חוסר אמינות, פשוט מאוד, לא יודעים פה לטפל בהן, לא מתייעצים עם אנשים שבאמת מכירים, לא מנסים לבדוק נפיצות בעיות בחו"ל אלא ישר הולכים על מה שנראה כבעייתי ומחליפים בד"כ בעלות גבוהה מאוד כי כל חלק יקר, או שלא כל-כך פשוט הפראיירים בארץ משלמים למוסכים תיווך יקר בעוד אפשר להזמין את אותו החלק בדיוק מ Ebay, בד"כ בשליש מחיר או פחות (מנסיון).

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדקו ריליי של המשאבה, הוא ממוקם מתחת למכסה מנוע בצד המצבר, אני חושב שבקופסא העליונה של הריליים. אצל חבר שלי (לומינה) זו היתה הבעיה, וכשהוא זז קצת הוא מפסיק את המשאבה, אח"כ הכל עובד טוב. פשוט להוציא, לנקות את המגעים ולהחזיר. אם זו הבעיה אז הניקוי יפתור אותה.

זו לא פעם ראשונה שאני נתקל בריליי שמשחק קצת ואחרי ניקוי זה מסתדר.

 

יוני לגבי מה שרשמת בדקו את הרכב 3 מכונאים + סקנאר של מחשב ב2 מכוני בדיקה, וגם נסעו עליו ואמרו שהכול תקין ולאף אחד אין תשובה לתת לי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זו גם הסיבה שיצא למכוניות האלו שם של חוסר אמינות, פשוט מאוד, לא יודעים פה לטפל בהן, לא מתייעצים עם אנשים שבאמת מכירים, לא מנסים לבדוק נפיצות בעיות בחו"ל אלא ישר הולכים על מה שנראה כבעייתי ומחליפים בד"כ בעלות גבוהה מאוד כי כל חלק יקר, או שלא כל-כך פשוט הפראיירים בארץ משלמים למוסכים תיווך יקר בעוד אפשר להזמין את אותו החלק בדיוק מ Ebay, בד"כ בשליש מחיר או פחות (מנסיון).

 

כל מילה נכונה! היה לי את הרכב הזה שנה וחצי, אפס תקלות! היתה אחת בגיר שרצו 2000 ש"ח לתיקון ותיקנתי לבד בעלות החלק מחו"ל שזה 120 ש"ח. שתבינו, פה בארץ אין להם מושג ברכבים אמריקאיים ומי שיש לו מכונאי טוב, או גוגל טוב, יכול לתקן הכל ברכב אמריקאי וזה מאד פשוט כולל שרטוטים והוראות מדוייקות.

היום אני מחזיק ביואיק רנדוו ואין לי שום תקלה. הבעיות מתחילות כשהולכים למכונאים שאין להם מושג והורסים יותר ממה שמתקנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1190 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...