Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מברוק אריק, אין ספק שזו מערכת עם רכיבים מעולים בכל קנה מידה :onfire:

אני צריך לשמוע אותה בהזדמנות (שתהיה קרובה :wink: ).

 

לשאלות של רפאל אני אולי אוכל לעזור קצת. אין בקיק נפח לשים מידבאס. גם אם תשים שם רמקול 6.5" עדיין הוא יצטרך נפח גדול ובגלל שאין לך את זה בקיק אתה תצטרך לחתוך אותו גבוה.

יש אנשים ששמים מידבאס בהצלחה בקיקים אבל הם חותכים את הרכב לגמרי ושמים את הקיק כפריאייר או בונים תיבה מאוד מסובכת בצורה כלשהי לתוך הכנף ועוד כל מיני דברים שכאלו.

בקיצור, זה סט של שלושה חלקים כמו כל סט אחר רק שהמיד כאן יכול לרדת נמוך הרבה יותר ממיד 4" או מידים אחרים שמוצאים בסטים "רגילים", דבר שיכול להביא לבמה הרבה יותר טובה.

 

אקולייזר 30 ערוצים הוא חובה בכל מערכת SQ לפי דעתי. נכון שקשה לכוון אותו, אבל הוא יכול להעלות את הרמה של המערכת בהרבה לכן הוא רכיב שאף פעם לא מיותר. הוא אולי אנאלוגי אבל הוא אקולייזר טוב (הוא DUAL MONO) ומה לעשות שדיגיטלי טוב עולה פי 2.

 

ברכב יהיו לך תמיד פיקים בתדרים מסויימים שלא תוכל לתקן באמצעות מיקומים, בשביל זה צריך אקולייזר טוב.

תודה על הברכות ועל העזרה.

בתור אחד שאני מעריך מאוד בתחום(רך בשנים אך רב באודיו לרכב) בשמחה

אפגש עמך כדי לשמוע את דעתך בקרוב אתקשר ונתאם מפגש.

אגב טוב שאתה פה כדי להסביר דברים שאני לא מסוגל.

עוד אגב האקוילייזר במקור לא היה שלך?

פורסם

טוב תשמע, לידך גם קשישי הפורום הם רכים בשנים :wink::D

 

אכן גם האקולייזר היה שלי אבל לא יצא לי לחבר אותו לצערי. היה לי גם פעם כזה מונובלוק, יש לי כזה הד יוניט וגם כזה סאב (טוב לא בדיוק שלי כרום - סאונד הרבה יותר טוב :lol: ). אריק, אני עוד אחשוב שאתה עוקב אחרי :p:wink:

פורסם
טוב תשמע, לידך גם קשישי הפורום הם רכים בשנים :wink::D

 

אכן גם האקולייזר היה שלי אבל לא יצא לי לחבר אותו לצערי. היה לי גם פעם כזה מונובלוק, יש לי כזה הד יוניט וגם כזה סאב (טוב לא בדיוק שלי כרום - סאונד הרבה יותר טוב :lol: ). אריק, אני עוד אחשוב שאתה עוקב אחרי :p:wink:

אל תשכח את הסקאו ספיק!

אתה יודע?מומחי חיל האויר המצרי באן למסע רכש בארה"ב

הראו להם את כל הוריאציות של סוגי ה- f למיניהם ולאחר שהתרשמו הנידו בראשם לשלילה

ואמרו "אנחנו רוצים את אותו המיפרט כמו שהיזמינה ישראל"

לשיטתי אתה מתווה את הסטנדרט ואנו ננסה לחקות בלי בושה.

אגב את הסאב נדמה לי שהזמנתי לפניך ,(באמצע דצמבר 03(

פורסם

הגזמת קצת אריק (אחרי הכל גם אני לומד מאחרים ולא המצאתי שום דבר), אבל תודה על המחמאה :)

 

האמת היא שלא בדקתי כבר הרבה זמן מחירים של זה. אקולייזר נורמלי הוא 15 ערוצים ומעלה וגם איתו אם אתה רוצה לבנות מערכת SQ אמיתית לא תוכל לגעת בכל הבעיות (יש שאומרים שגם 30 ערוצים לא מספיק אבל אלו באמת מגזימים :) ).

 

אצל אריק כמו שאמרתי זה 30 ערוצים דואל מונו, כלומר יש לו בנפרד שליטה על שלושים ערוצים לימין ושלושים לשמאל. יש אקולייזרים הם 30 ערוצים סטריאו ואז השליטה מתבצעת יחד על ימין ושמאל דבר שלא מאפשר לך לרדת לפרטים כמו עם הדואל מונו.

 

אקולייזר הוא הדבר האחרון שבו מתעסקים כשבונים מערכת SQ. קודם בוחרים רכיבים איכותיים ואחר כך הכי חשוב להתקין אותם נכון. עם האקולייזר עושים רק תיקונים קלים איפה שצריך. לכוון אותו יכול לקחת המון זמן וקודם צריך ללמוד את המערכת (איך היא נשמעת כשהאקולייזר על FLAT).

פורסם

אבל זה לא יוצר בעיה? כמה כניסות אודיו וכמה יציאות יש לאקולייזר כזה? שתיים?

כי אם יש רק שתי כניסות/יציאות זה אומר שצריך קרוס אקטיבי אחרי האקולייזר וזה גם אומר שזה מבטל את כל אפשרויות ה'משחק' הנפלאות שיש למכשיר שלו (ושלי)...

 

איציק.

 

אם אינני טועה זה האקולייזר המדובר:

PHOTEQ30_1.jpg

פורסם

למען האמת אני לא כל כך יודע איך חיברו אצלו. אם אני לא טועה יש אצלו קרוס פאסיבי והוא לא משתמש בקרוס האקטיבי של האלפיין.

 

האקולייזר נראה ככה אבל אני חושב שזה דגם אחר (אותו מכשיר רק אולי שם חדש יותר).

 

באילו אפשרויות משחק נפלאות של האלפיין אתה משתמש?

פורסם

קודם כל לגביו, הוא שם את המיד ואת הטוויטר על קרוס של מורל אם אני לא טועה והוופר שבדלת מקבל הגברה נפרדת.

 

אצלי חיברתי את הסט (2 חלקים) בבי-אמפינג ושיניתי באלפיין את הכפתור שיש בתחתית לתצורת 3Way ועכשיו קודם כל בקרוס של המכשיר אפשר לשלוט על העוצמות של כל אלמנט בנפרד וכמובן גם על החיתוכים, אני לא יודע מה לגבי הדיוק של זה לעומת קרוס של מגבר אבל זה מאוד מקל כשאתה יכול לשבת במושב הקדמי ולשמוע כל שינוי ושינוי בחיתוך.

 

איציק.

פורסם

אם ככה אז אצלו כנראה האקולייזר משפיע רק על ה2 חלקים. זה לא אידיאלי כי הוא לא ינצל את כל הערוצים שלו. למרות זאת (זה גם תלוי כמה נמוך חתוך הסט) עדיין תהיה לו שליטה גדולה מאוד שכן הם מפיקים בערך 80% מהתדרים.

 

אני יודע מה אפשר לעשות עם המכשיר, יש לי אותו גם :wink: למרות שאני לא אשתמש בו בכלום.

הדיוק של זה הוא גבוה מאוד, זה דיגיטלי אז מן הסתם זה יהיה מדוייק מאנאלוגי. ברור שזה מקל מאוד, זו אחת הסיבות למה מכרתי את המכשיר והבאתי במקומו את האלפיין PXA-H700.

×
×
  • תוכן חדש...