Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בעבודה שאלו אותי מה שווי חיפושית יד ראשונה 1300 שנת 1970 לצרכי מכירה.

אני מניח הטווח ההגיוני 5-15K בהתאם למצב כמובן.

ליתר בטחון חשבתי לשאול ולקבל דעה יותר מקצועית מחברי הפורם לגבי המחיר.

מי יודע אולי נוכל לעזור ולמצוא לחיפושית בית חדש ומפנק (לכל הדואגים, אני לא עוסק בתיווך, ולא מבקש עמלה כל שהיא כמובן).

 

תודה

פורסם

המחיר שכתבת פחות או יותר ראלי.

כמובן שאם היא רקובה לגמרי גם 1000 זה הרבה, ואם היא עם 50 ק"מ על השעון, ולא יצאה מהחניון התת קרקעי מעולם, אז היא שווה המון. אבל רכב ממוצע עם טסט לפני שיפוץ יכנס בטווח שבין 5 ל10 אלף.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

לפי דעתי לא יותר מ 9 - 10

כיסאות לא מקוריים

מראות צד .

צביעה על הגומיות בן הכנפיים

טמבונים שחורים

צריכה רענון :-)

וזה בלי לראות את מצב החלודה .והריצפה במידה ויש

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

פורסם
לפי דעתי לא יותר מ 9 - 10

כיסאות לא מקוריים

מראות צד .

צביעה על הגומיות בן הכנפיים

טמבונים שחורים

צריכה רענון :-)

וזה בלי לראות את מצב החלודה .והריצפה במידה ויש

 

לא רוצה לייעץ במחיר שצריך לשלם על ... כי לדבר אין מחיר מוגדר

אם אתה אוהב והמחיר מתאים תיקח המשמעות של כמה ואם עשיתי עסקה טובה נכונה לקניית

מסך LCD ממחסני חשמל ולא על הובי שאין לו תג מחיר .

 

לגבי הרכב אני הייתי בודק מה קורה בקורה של דלת הנהג מתמונת החזית נראה

כאילו מישהו כבר ביצע שם תיקון דיי צולע .

פורסם
יש תמונות :)

מצתרף למחיר בין 9 ל 10.

כל מה שטווינגו אמר.

ומוסיף פנס ימיני כמעט ולא עובר טסט.

פנס שמאלי מופנה כלפי מטה מה שאומר שאם תוציא את הגלגל ספייר, תראה איך נראת חלק מהדפיקה בפח.

הגה מקורי של הרכב שזה יפה מאוד צריך לבדוק תיבת הגה.

גומיות בחלונות לא אורגינליות (בלי החריץ של הפס ניקל).

זהו ממה שאני ראיתי.

אני שולח לך הודעה בפרטי.

פורסם
לא רוצה לייעץ במחיר שצריך לשלם על ... כי לדבר אין מחיר מוגדר

אם אתה אוהב והמחיר מתאים תיקח המשמעות של כמה ואם עשיתי עסקה טובה נכונה לקניית

מסך LCD ממחסני חשמל ולא על הובי שאין לו תג מחיר .

 

לגבי הרכב אני הייתי בודק מה קורה בקורה של דלת הנהג מתמונת החזית נראה

כאילו מישהו כבר ביצע שם תיקון דיי צולע .

אמת במה שאתה אומר, אבל בכל זאת מדובר בחיפושית שנראת מוזנחת.

אם היה באמת משופץ ויפה הייתי מסכים איתך, אבל נראה לי שמדובר בבנאדם שיותר מעוניין להיפטר ממנה מאשר אהבתו אליה.

ובסך הכל אם נידבק שמציאות לא נראה לי שמשהו יתן לו יותר, אני לא הייתי נותן יותר מ 8,000 ש"ח.

אלף יותר אלף פחות העיקר שתגיע לבית חם.

זאת לפחות דעתי.

אם החיפושית הזאת הייתה מוצעת למכירה בשלב יותר מאוחר, אני הייתי לוקח אותה יש לי את כל החלקים בבית בשביל חיפושית שנת 70.

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...