Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במוסך אלן בחולון של פגו לקחו לי בזמנו 200 ש"ח עבור החלפת 2 מנורות קטנות H1 נראה לי...

זה המחיר של החיפזון , לא עזר לי ריב של שעה כולל שיחת טלפון ללובינסקי

 

2 דקות עבודה = 200 ש"ח

 

במוסך ביטרן היו עושים לי את זה בחינם

 

כל מוסך עושה מה הוא רוצה

פורסם

ישנם עבודות שבאמת המוסך חזיר וישנם מחירים תלושים מהמציאות אבל במדינת ישראל אדם שעושה טובה פעם בשנה לעשות טיפול לאוטו שלו והמוסך גובה 500-600 ש"ח גם שם מנסים לחסוך ומחפשים שהמוסך יעבוד בהתנדבות אח"כ גם מתפלאים למה ממלאים להם שמן תוצרת ציון ובניו שמנים, ומיץ דורון לרדיאטור.

פורסם
אדון yochay_s היקר, מי נתן לך את הזכות לקבוע כמה כסף בעל המוסך צריך להרוויח? כשאתה הולך לקנות טלויזיה אתה שואל למה אתם מרוויחים 1500 ש"ח? כשתזמין טכנאי הביתה אתה תגיד לו למה את גובה 200 ש"ח על 10 דק'?

 

זה המחירים של מוסכים זה אחוז הרווח שהם דורשים ומי שלא טוב לו שילמד מכונאות ויעשה לבד.

 

ומי נתן לבעל המוסך זכות לקבוע מחיר מטורף???

מה שקורה בארץ עם המוסכים זה פשוט שערורייה!

אני לא רוצה לקבוע להם את המחיר אלא פשוט רוצה שיהיה סדר בדברים על מנת למנוע עבודה בעיניים בעתיד. זה יהיה טוב לשנינו האמן לי!

אני יודע איך המוסכים בארץ פחות או יותר עובדים אבל אני לא יודע איך הם בחו״ל עובדים.

פה אני יודע שהמוסכים מתנהלים בצורה משוגעת.

אז אם למישהו פה הייתה התנסות עם מוסכים באירופה או ארה״ב אז בבקשה מכם - האירו את עיניי!

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

אתה קבעת שהמחירים מטורפים, זה שמרוויחים 2000 שקל על טלויזיה זה בסדר? זה כשאתה קונה רכב חדש היבואן מרוויח אלפי שקלים זה בסדר? כל אחד רוצה להרוויח וזאת זכותו אף אחד לא מחייב אותך לבצע את העבודה אם המחיר נשמע לך גבוהה חפש מוסך אחר. אני בתור אחד שמתעסק עם מחשבים גובה 250 ש"ח לשעת עבודה זה יקר? אני אומר לך שזה לא זול אבל אני מעריך את העבודה שלי ועל ידע ומקצוענות משלמים. זול יש אצל הבני דודים עם חלפים גנובים ועבודה... ערבית לא סתם יצא המשפט הזה.

פורסם

שמעתי על ההערכה עצמית הזאת.

יותר מדי בעלי מוסכים מעריכים את עצמם יתר על המידה, יש לציין שלא תמיד בצדק.

לפני חודש הלכתי לסדר את החלון ברכב והוא אמר לי ככה: ״בגלל שאני לא מתעסק כל יום בסאאב מחיר העבודה יהיה 500 ש״ח״.

וואלה לא!

בשביל לפתוח 4 ברגים ולהכניס את הזכוכית למקום אני לא אשלם 500 שקל!

כמובן שאת הפינה הזאת מפאת קמצנותי אני אסגור לבד.

על 100 שקל לא הייתי אומר כלום אבל 500!

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

×
×
  • תוכן חדש...