Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם כאשר החוט של ה - REMOTE מהמגבר לא מחובר ל - HU, המגבר מושך זרם (דרך הכבל מתח) מהמצבר?

בחורה עם גזרה טובה צריכה בחור עם גזר (-:

פורסם

תודה רבה! :D

 

האם זה בסדר שאני ישים מפסק על החוט REMOTE בכדי לכבות את המגבר לאחר העבודה?

בחורה עם גזרה טובה צריכה בחור עם גזר (-:

פורסם
איזה זכרון? מה הוא רדיו דיסק? לא מושך כלום.

 

לא יודע. אני לא מכיר את כל המגברים, אולי יש כאלה שהקרוס אובר שלהם דיגיטלי או לא יודע, או ה GAIN, הכל יכול להיות.

פורסם
תודה רבה! :D

 

האם זה בסדר שאני ישים מפסק על החוט REMOTE בכדי לכבות את המגבר לאחר העבודה?

 

הרדיו דיסק עושה את זה, אבל אתה יכול לפצל את הפלוס, ככה שחוט אחד יהיה לפלוס, וחוט שני יהיה עם מפסק לחיבור של ה REMOTE

פורסם
תודה רבה! :D

 

האם זה בסדר שאני ישים מפסק על החוט REMOTE בכדי לכבות את המגבר לאחר העבודה?

 

הרדיו דיסק עושה את זה, אבל אתה יכול לפצל את הפלוס, ככה שחוט אחד יהיה לפלוס, וחוט שני יהיה עם מפסק לחיבור של ה REMOTE

 

לא מספיק לשים מפסק רק על החוט של ה - REMOTE?

בחורה עם גזרה טובה צריכה בחור עם גזר (-:

פורסם
נו זה מה שאמרתי

 

אהה.. חשבתי שאתה מדבר על משהו עם הפלוס של המתח, סליחה... :oops:

 

תודה רבה! :D

בחורה עם גזרה טובה צריכה בחור עם גזר (-:

פורסם
תודה רבה! :D

 

האם זה בסדר שאני ישים מפסק על החוט REMOTE בכדי לכבות את המגבר לאחר העבודה?

 

הרדיו דיסק עושה את זה, אבל אתה יכול לפצל את הפלוס, ככה שחוט אחד יהיה לפלוס, וחוט שני יהיה עם מפסק לחיבור של ה REMOTE

 

למה??????

המגבר יידלק יותר טוב מהפלוס הקבוע??? יהיו לו עוד אופציות(כמו למשל להכין קפה?),הוא יעבוד בעוצמות יותר גבוהות???

 

אם אין לכם מושג בנושא אל תענו -סייג לחוכמה שתיקה!

 

כבל הREMOTE אמור להתחבר ישירות למגבר ורק הוא ידליק ויכבה את המגבר עם הרדיו, מי שמחפש קומבינות בסוף יצטער על זה ובגדול!!!!!!!

 

המצב היחיד שמשתמשים בפלוס הקבוע בכדי להדליק את המגבר הוא כאשר הREMOTE מדליק יחד איתו עוד הרבה צרכנים (מאווררים ,מגברים נוספים,קרוסים,וכו')והזרם שהוא נותן אינו מספיק,רק אז משתמשים בפלוס הקבוע באמצעות ממסר(ריליי) שגם הוא נשלט ע"י הREMOTE.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

עופר, לדעתי יוסי פשוט טעה קצת בבחירת המילים...

 

לפחות מה ש e.n. junior התכוון זה לשים את המפסק על ה remote על מנת לאפשר מתג ביטחון נוסף שבמידה ויש איזה זרם גם כשהרדיו דיסק כבוי, המפסק יפתח את המעגל והמגבר יהיה בוודאות כבוי, על מנת לא לגמור מצבר.

 

 

לא מספיק לשים מפסק רק על החוט של ה - REMOTE?

פורסם
תודה רבה! :D

 

האם זה בסדר שאני ישים מפסק על החוט REMOTE בכדי לכבות את המגבר לאחר העבודה?

 

הרדיו דיסק עושה את זה, אבל אתה יכול לפצל את הפלוס, ככה שחוט אחד יהיה לפלוס, וחוט שני יהיה עם מפסק לחיבור של ה REMOTE

 

למה??????

המגבר יידלק יותר טוב מהפלוס הקבוע??? יהיו לו עוד אופציות(כמו למשל להכין קפה?),הוא יעבוד בעוצמות יותר גבוהות???

 

אם אין לכם מושג בנושא אל תענו -סייג לחוכמה שתיקה!

 

כבל הREMOTE אמור להתחבר ישירות למגבר ורק הוא ידליק ויכבה את המגבר עם הרדיו, מי שמחפש קומבינות בסוף יצטער על זה ובגדול!!!!!!!

 

המצב היחיד שמשתמשים בפלוס הקבוע בכדי להדליק את המגבר הוא כאשר הREMOTE מדליק יחד איתו עוד הרבה צרכנים (מאווררים ,מגברים נוספים,קרוסים,וכו')והזרם שהוא נותן אינו מספיק,רק אז משתמשים בפלוס הקבוע באמצעות ממסר(ריליי) שגם הוא נשלט ע"י הREMOTE.

 

אין שום פסול לחבר את הכבל של הפלוס לחיבור של הREMOTE במגבר, אם אתה חפץ בכך.

פורסם

אין גם שום פסול לנסוע מת"א לבאר שבע דרך חיפה....

בסופו של דבר תגיע לאותו מקום, כמו ששאלתי-----למה????

 

קומבינות עובדות לפעמים אבל הסיכוי שמשהוא יקרה הוא גדול מאשר תחבר את המעגל כמו שהוא אמור להיות.

 

תן לי סיבה נורמלית(מפורטת ומנומקת) למה לחבר את המעגל בצורה זו.

ואני כבר ישלול שתי תשובות אפשריות:

1.זה יעבוד גם ככה לא תופס.

2. הREMOTE במכשיר לא עובד זה תירוץ עלוב ולא מצדיק.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

אל תהיה חכמולוג,תיכף תגיד לי שגם יהיו מחוברים לרמקולים 4 חוטים במקום 2 בכדי שפעם הוא יעבוד על הגברה ופעם לא....

אם תנסה לעשות דבר כזה המגבר הפנימי של ההד יוניט יישרף בגלל הכניסה של הזרם הגבוהה מההגברה החיצונית.

 

ובוא ונניח שיש משהו בדבריך והבחור רוצה לנתק את המגבר של הסאב כאשר ההורים נוהגים ברכב עדיין-המפסק נמצא על REMOTE ולא על הפלוס הקבוע.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

×
×
  • תוכן חדש...