Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ ברכישת רכב קומפקטי משפחתי


royban
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

אני מחפש רכב לאבי לנסיעות עירוניות כ-5000 ק''מ בשנה.

ההתלבטות היא בין i20 ,פולו (דגם ה 1.4) ופיאסטה.

אני יודע שהנושא נטחן פה בפורום וקראתי לא מעט,אך חשוב שתהיה שמירת ערך לרכב ומחירי טיפולים ללא משכנתא.

כרגע הכיוון הוא הפולו 1.4 אך מנסיון בעבר החלפים(בעיקר חיישנים) והטיפולים השוטפים יקרים.

את ה I20 נורא אהבתי אך מאחר והיא חדשה קצת קשה כרגע לקטגר אותה באמינות ושמירת ערך.

אשמח לשמוע את דעתכם,

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

I20 בהחלט עדיפה על פולו הן כרכב, והן מבחינת עלויות אחזקה.

יונדאי כמותג נהנה מפופולריות בארץ.

רכבים מסגמנט סופר-מיני נהנים משמירת ערך טובה יותר מאחיהם הגדולים עקב היותם חסכוניים וזולים לאחזקה.

אי לכך אין שום סיבה שעניין שמירת ערך ימנע ממך מלרכוש I20.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מעדיף לקחת סוזוקי סוויפט יד ראשונה במקום להוציא אחד מהרכבים שציינת מהחברה.

הסוויפט בהרבה יותר טובה מכל הבחינות, בדגש על האמינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במה הסוויפט עדיפה בדיוק?

היונדאי והפולקסוואגן מרווחות יותר וגם זכו ב-5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי.

ואלה רק 2 נקודות בהן הן עדיפות על הסוויפט.

חבל לפזר הצהרות בלי לגבות אותן אפילו בחצי משפט. הסוויפט רכב טוב אבל בטח לא טובה בהרבה מכל הבחינות.

 

בקשר לשאלות של פותח השרשור. הנסיעה כל כך מועטה כך שאני מניח שרובה המכריע מתבצע בשטחים עירוניים ככה שהביצועים לא מאוד חשובים אז אני אמליץ על הפיאסטה. מדובר ברכב בעל תא נוסעים מאוד נעים, מרגיש כרכב גדול ויציב מאוד. הנוחות טובה ומחירי הטיפולים בפורד סבירים לכל הדיעות. בכל מקרה בקילומטרים כאלה טיפול פעם בשנה לא יהיה כל כך נוראי. גם היונדאי נהדרת, תא הנוסעים שלה פחות מעוצב ונאה משל הפיאסטה אבל מדובר באופציה טובה שמגיעה מאובזרת בכל טוב וגם ביונדאי השירות והמחירים טובים.

 

המשך ערב נעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במה הסוויפט עדיפה בדיוק?

היונדאי והפולקסוואגן מרווחות יותר וגם זכו ב-5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי.

ואלה רק 2 נקודות בהן הן עדיפות על הסוויפט.

חבל לפזר הצהרות בלי לגבות אותן אפילו בחצי משפט. הסוויפט רכב טוב אבל בטח לא טובה בהרבה מכל הבחינות.

 

בקשר לשאלות של פותח השרשור. הנסיעה כל כך מועטה כך שאני מניח שרובה המכריע מתבצע בשטחים עירוניים ככה שהביצועים לא מאוד חשובים אז אני אמליץ על הפיאסטה. מדובר ברכב בעל תא נוסעים מאוד נעים, מרגיש כרכב גדול ויציב מאוד. הנוחות טובה ומחירי הטיפולים בפורד סבירים לכל הדיעות. בכל מקרה בקילומטרים כאלה טיפול פעם בשנה לא יהיה כל כך נוראי. גם היונדאי נהדרת, תא הנוסעים שלה פחות מעוצב ונאה משל הפיאסטה אבל מדובר באופציה טובה שמגיעה מאובזרת בכל טוב וגם ביונדאי השירות והמחירים טובים.

 

המשך ערב נעים.

 

שקלנו גם פיאסטה וקראתי פה רק המלצות עליה,אך נדיר לראות אחת כזאת בכביש מה שיכול להיות קצת בעייתי לגבי הסחירות שלה בעתיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...