Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.. לפני כמה ימים היה פה שרשור על אדם שמצא רכב נטוש והיה מעוניין לברר פרטים על בעליו, אבל הדיון הפך ל"האם הדגם הנ"ל של הסובארו נראה טוב והאם הספויילר עשוי מעץ או לא", אני עברתי על השרשור ולא הגעתי למסקנה חד משמעית ואולי מישהו שלא ראה את השרשור יוכל לשפוך אור על הנושא.

 

הייתי רוצה לדעת איך אפשר ליצור קשר עם בעלים של רכב נטוש (רכב שחונה בחניה כמות זמן שנספרת עפ"י כמות האבק שעליו), האם יש טעם וכל מידע אחר שקשור לרכבים הנטושים האלו..

 

תודה מראש (:

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

לפי מה שהבנתי מדבריו של SuperBamba הוא מעוניין ליצור קשר עם הבעלים.

ולא מעוניין ליצור קשר עם העירייה על מנת שיגררו את הרכב מהמקום.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אופצייה אומנם לא חוקית אבל יעילה בשבילך, פנה לבלש פרטי. כמה מאות שקלים ויש לך את הפרטים הללו.

המלצות- חפש בגוגל.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

יש גם מצב שהרכב הנטוש ניטש בשטח פרטי לא ציבורי, או אז זה ביכלל לא מעניין את העיריה. גם אני מיצטרף לשואל, למישהוא יש ניסיון עם זה?

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

אם אין לכם את הקשרים המתאימים אל מאגרי המידע, לא תוכלו לדלות פרטים.

הוצאת פרטים ללא סמכות ממאגרי המידע הינה עברה פלילית, הן של המבקש והן של הדולה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אופצייה אומנם לא חוקית אבל יעילה בשבילך, פנה לבלש פרטי. כמה מאות שקלים ויש לך את הפרטים הללו.

המלצות- חפש בגוגל.

 

או לחליפין כמו שהצעתי בשרשורים קודמים, אם הרכב נמצא בקרת מקום מגורים להגיע למקום ולערוך עבודת בילוש קצרה, לשאול שכנים או עוברי אורח.

כמו כן ניתן להשאיר פתק על שמשת הרכב, עם דרכי התקשרות אליך כגון:

מייל, טלפון וכו'.

 

 

 

 

בהצלחה

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

SuperBamba,

 

היות ואתה מתבלבל בין שלל תשובות ולא מוציא את המוץ מן התבן, אני אחדד לך את התשובה.

התשובה לשאלתך היא: לך אין כל אפשרות לדעת מי בעליו.

 

שאר התשובות מתייחסות לעבירות או לתשאול שכנים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אז בעצם נניח ומניחים רכב עם פוטנציאל הדבר היחיד שאני יכול לעשות הוא לבקש שיהרסו אותו שזה בזבוז משווע של אוטו שהיה יכול לעבור תיקונים וניקוי בחצי מהמחיר שהוא עולה מתוקן ונקי

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

ספק אם רכב שהעמידו תוכל להביא למצב נסיעה בפחות ממה שיעלה רכב זהה תקין.

 

מרבית הסיבות להעמדה היא:

1. הורד מהכביש

2. תקלה שעלות תיקונה גדול משווי הרכב

3. גנוב

 

לעתים מאוד נדירות הרכב באמת במצב סביר ורק "ננטש", ע"י בעלים שעזב או חלילה נפטר. כשמישהו מגיע למצב שיש לו רכב תקין והוא לא מחזיק את העלויות שלו הוא מוכר אותו.

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם

זה לא זה.

תראה, זו פולקסווגן גולף בערך משנת 95 (+- כן?) רכב כזה ביד 2 עולה בסביבות 15K לרכישה ממישהו וגם אז יש לך יישור קו לעשות.

אני בספק אם תיקון של האוטו יגיע ל15K או יותר, ואני לא מדבר על פלסטיקה או שיפורים קוסמטיים אלא נטו שהאוטו יעבוד (לא רק ייסע כן? שיעבוד כאילו במצב שקנית אותו) והכל ולשאר נדאג אחרכך. אתה לא יכול לדעת למה נטשו עד שלא תברר, בשביל זה מבררים.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

בוא נניח והוא לא עבר תאונה שמורידה אותו מהכביש אלא רק למשל, הלך מנוע וצריך להחליף.

 

מנוע חדש + עבודה יעלה לך, לדעתי, בכיף 5 אלף. לא בקי בזה אבל זו השערה.

בהתחשב בכך שזה רכב ישן - ידרוש יישור קו כמו כל רכב בן 15.

בהתחשב בכך שהוא הגיע למצב של החלפת מנוע וננטש כנראה לא תוחזק כראוי משמע עוד מכלולים בלויים משמע תיקונים והחלפות.

נזג שנגרם מהיותו נטוש זה אפילו עוד תיקונים.

רק על המנוע ותיקונים תעבור יפה מעבר ל10 אלף.

תוסיף גרירות, החזרה לכביש עם כל ענייני הרישוי, ואת מחיר הרכישה של הרכב

 

אתה תעבור גם תעבור את ה15.

 

כל מקרה לגופו כמובן - אני בטוח שיש מקרים שבהם זה יכול להשתלם. אני פשוט חושב שהם מעטים מאוד.

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם

אם התחבבת על שוטר כלשהוא, הוא בקלות יוכל לעזור לך, הוא מדווח בקשר למוקדן על רכב חשוד ומוסר את מספרו, והמוקדן בודק ומוסר לו פרטים שמאוד קלים לזיהוי.

×
×
  • תוכן חדש...