Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מותר לשטוף בצינור את כל החלקים שנמצאים מתחת למכסה מנוע?


בנדח
שימו לב! השרשור הזה בן 7334 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עדיף להמנע :!:

 

במיוחד אם יש לך מתחת למכסה המנוע - מערכות מיגון / מחשבים שונים.

 

אילו נוטים לצאת מאיפוס לאחר שטיפה בצינור...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקרון לא אמור להיות שום נזק, אבל עקב התקנות חשמל לא מקצועיות ולא מקוריות שעושים בארץ זה יכול לעשות קצת בעיות ואם כבר משפריצים מים, אז רק על מנוע קר, כי חלקי מתכת חמים מאוד הבאים במגע עם מים קרים יכולים להיסדק. לי זה לא עשה בעיות כי לי אין שום דבר חשמלי, אפילו מזגן אין באסטרה שלי, שתחיה. :lol: מצד שני צינור מים לא יוריד שום דבר חוץ מאבק. שאריות הדלק והשמן ישארו, אז עשיף להמנע מלהשפריץ מים.

 

יותר אפקטיבי ופחות מסוכן לנקות עם סמרטוט לח מבלי שום חומר ניקוי וכתוספת אפשר לנקות את חלקי הפלסטיק עם ספרי ניקוי של הדש בורד, הוא מנקה ומבריק את כל חלקי הפלסטיק ויראה ממש כמו חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם שטפתי את המנוע של הפיאט המדהימה שלי עם צינור מים ולא קרה כלום אני אפילו שוטף אותו כמה פעמים בחודש כדי להוריד את כל החרא שיש לי שם(ניסיתי הרבה והמנוע גם לא יורד חחח... :lol: ) אבל הכי טוב זה לישטוף עם קיטור בלחץ כמה שיותר גבוה אם אתה רוצה מנוע נקי. :wink:

GET RICH OR DIE TRYING

Aliens infected us, its about time we infected them

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אם כבר אז באופן ברור רק כשהרכב קר ולא עובד !! ( לא מונע )

2. מים ומחשבים / מגעים של חשמל זה לא מתכון לשמחה גדולה

-- אם תתחיל לך קורוזיה במגעים חשופים למשל של חיישנים זה לא סימפטי ומעצבן עד שמוצאים, תחשוב שלא סתם דווקא נזק מים לא מוגדר באחריות כמעט של שום דבר ( למשל סלולריים )

3. למה ???

4. במקור יש חומרים מיוחדים לשטיפת מנוע - גם קיטור עושה צרות ואפילו יותר ממים לפעמים ( הוא נידחף למקומות יותר מוגנים ממים )

5. למה ???????

6. קח בחשבון אם אתה עושה את זה בלי לחץ גבוה של מים - יכול לכופף רדיאטור ( כן כן )

יכול לקרוע חוטים וכד' , כמו כן יבש טוב מפלג / פלאגים וכד' לפני נסיעה ושים לב שאתה לא נוסע על פלאג פחות שלא להוסיף נזק

זה מה שעולה לי בראש כרגע

מקווה שעזר

עפר.

( נ.ב.

למה לשטוף ?

)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במכוניות החדשות יותר לא רוצה להגיד שנה כי זה לא גורף וזה תלוי בדגם הספציפי של האוטו.

אבל בכללי באזור תחילת שנות ה90 הגיעו מחשבים במכוניות, ולמחשבים האלו מחוברים חישנים,וביניהם יש הרבה חשמל ואלקטרוניקה ואני לא צריך להגיד מה קורה שכל זה בא במגע עם מים.

וגם במכוניות ליפני זה יש את האופציה שמים יגיעו לאזור הפלאגים וזה אומנם לא נזק בילתי הפיך אבל לא חבל?

 

ובקיצור לא מומלץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם שטפתי את המנוע של הפיאט המדהימה שלי עם צינור מים ולא קרה כלום אני אפילו שוטף אותו כמה פעמים בחודש כדי להוריד את כל החרא שיש לי שם(ניסיתי הרבה והמנוע גם לא יורד חחח... :lol: ) אבל הכי טוב זה לישטוף עם קיטור בלחץ כמה שיותר גבוה אם אתה רוצה מנוע נקי. :wink:

 

עפ"י הידוע לי בפיאט המדהימה שלך אין חשמל תחת מכסה המנוע , לפחות לא הכמות שיש במערכות הזרקה , מערכות קרבורציה פחות מורכבות ולכן מים עלולים להזיק פחות ואין סיכוי לקצרים .

 

אני הייתי מציע להשתמש בחומר יעודי לניקוי תא המנוע ולבצע את הניקוי בזהירות ע"י סמרטוט הספוג בחומר .

 

או ...

 

לשלוף את המנוע מהרכב , לנקות ולהחזיר . :twisted:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כדאי , זה סובארו ... אבל יש גבול לאמינות .

 

וחבל שתתחיל חלודה איפה שלא צריך , תנסה לנקות את האיזורים המלוכלכים עם ספרי קרבורטורים .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במוסך של פיאט ראיתי אחרי טיפול דיי מלוכלך שניקו את המנוע וכל החלקים עם לחץ מים.

 

והפונטו היתה שנת 2002 מדגם HGT . והיו בה לא מעט מערכות חשמל.. מה כן , לא נגרם שום נזק ואני שראיתי את הנעשה אמרתי לעצמי "אני הולך לחזור לכאן עוד יום"... זה לא קרה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שלא נגרם נזק ברכב אחד בעקבות שטיפה בקיטור זה לא אומר ששום דבר לא יקרה ברכב אחר....

הדבר לא מומלץ ע"י יצרני הרכב..

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כדאי , זה סובארו ... אבל יש גבול לאמינות .

 

וחבל שתתחיל חלודה איפה שלא צריך , תנסה לנקות את האיזורים המלוכלכים עם ספרי קרבורטורים .

 

לא ניראה לי שכדאי עם ספריי קרבורטורים, כי הוא מזיק לחלקי פלסטיק וגומי וגם הוא חומר דליק. (על האריזה של הספריי כתוב בפרוש להיזהר לא לבוא במגע עם גומי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לך להתאמץ כל כך הרבה פנה אל המוסך של סובארו הקרוב לביתך ותשאל שם למה לך לישבור ת'ראש?!?!?!?!

GET RICH OR DIE TRYING

Aliens infected us, its about time we infected them

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7334 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...