Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסתכלתי עכשיו בתכנית של חיים הכט, ופתאום היתה פריצה לשידור והראו את מכוניתו ההרוסה של רנטיסי.

 

אני לא מבין:

 

אתה נוסע במכונית בתוך העיר במהירות סבירה, שומר מרחק והכל, ולפתע יורה עליך מסוק צה"לי 3 טילים. מה אתה אמור לעשות?

 

א. לבלום מייד

ב. להאיץ, אפילו מעל המהירות המותרת

ג. לא לעשות כלום, זו לא אשמתך (המשת"פ אשם).

 

:)

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
הסתכלתי עכשיו בתכנית של חיים הכט, ופתאום היתה פריצה לשידור והראו את מכוניתו ההרוסה של רנטיסי.

 

אני לא מבין:

 

אתה נוסע במכונית בתוך העיר במהירות סבירה, שומר מרחק והכל, ולפתע יורה עליך מסוק צה"לי 3 טילים. מה אתה אמור לעשות?

 

א. לבלום מייד

ב. להאיץ, אפילו מעל המהירות המותרת

ג. לא לעשות כלום, זו לא אשמתך (המשת"פ אשם).

 

:)

 

שכחת את התשובה הנכונה :

ד. לסנוור אותו חזרה עם אורות גבוהים :lol:

:-)

פורסם

אני חושב ששכחתם את התשובה הכי נכונה:

ה. מפעיל וישרים...[ויש ויש ויש..] :p

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
הסתכלתי עכשיו בתכנית של חיים הכט, ופתאום היתה פריצה לשידור והראו את מכוניתו ההרוסה של רנטיסי.

 

אני לא מבין:

 

אתה נוסע במכונית בתוך העיר במהירות סבירה, שומר מרחק והכל, ולפתע יורה עליך מסוק צה"לי 3 טילים. מה אתה אמור לעשות?

 

א. לבלום מייד

ב. להאיץ, אפילו מעל המהירות המותרת

ג. לא לעשות כלום, זו לא אשמתך (המשת"פ אשם).

 

:)

 

 

חזק!

 

 

*

לא חבל על הסובארו :cry:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
הסתכלתי עכשיו בתכנית של חיים הכט, ופתאום היתה פריצה לשידור והראו את מכוניתו ההרוסה של רנטיסי.

 

אני לא מבין:

 

אתה נוסע במכונית בתוך העיר במהירות סבירה, שומר מרחק והכל, ולפתע יורה עליך מסוק צה"לי 3 טילים. מה אתה אמור לעשות?

 

א. לבלום מייד

ב. להאיץ, אפילו מעל המהירות המותרת

ג. לא לעשות כלום, זו לא אשמתך (המשת"פ אשם).

 

:)

 

 

חזק!

 

 

*

לא חבל על הסובארו :cry:

 

בעל הסובארו גם דאג לה המון הג'אנטים היו כאלה נקיות :roll:

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

באמת הג'נטים היו נקיים, הכי מצחיק זה הדבר ראשון שעזר לי להבין שמדובר בסובארו!

 

חשבתי המניאק הזה נוסע באיזה רכב יוקרה, מסתבר שהגרוטאה שלי כבר יותר טובה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

פחות סובארו פשע על הכביש :p

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לירן עם גז או בלי? מעניין אם האוטו יאבד אחיזה בפניה כזאת חדה, בטח יש לו שלדה מטורפת לא?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
לירן עם גז או בלי? מעניין אם האוטו יאבד אחיזה בפניה כזאת חדה, בטח יש לו שלדה מטורפת לא?

 

 

אתה צוחק.

הסובארו הייתה מתנהגת לי הרבה (אבל הרבה) יותר טוב מהלאנטיס!(לא ממש חוכמה הא?

אבל עדיין DL)

היה בכיף אפשר להוציא את התחת החוצה רק עם הגז!!!(שוב אני רציני לגמרי)

רק חבל שהייתה זווית גלגול ענקית ואיבוד האחיזה התרחש מן הסתם במהירויות די נמוכות.

 

 

 

רק לאחרונה למדתי איך אפשר להוציא את התחת של הלאנטיס בלי להשתמש בבלם היד.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

כנראה שרנתיסי וחבריו ראו את התכנית של חיים הכט ורצו לבצע מבחן מעשי (ממטולה עד אילת אי אפשר כי מחסום ארז סגור) אז הם החליטו לבצע כמה סיבובים ברצועה...

לצערו של רנתיסי וחבריו חיים הכט לא הסביר בתכנית מה לעשות כשברכב שאתה נוסע בו יורים טיל...

בשבוע הבא בתכנית "לנסוע ברצועה - ולהשאר בחיים"

 

 

:hihi:

פורסם
כנראה שרנתיסי וחבריו ראו את התכנית של חיים הכט ורצו לבצע מבחן מעשי (ממטולה עד אילת אי אפשר כי מחסום ארז סגור) אז הם החליטו לבצע כמה סיבובים ברצועה...

לצערו של רנתיסי וחבריו חיים הכט לא הסביר בתכנית מה לעשות כשברכב שאתה נוסע בו יורים טיל...

בשבוע הבא בתכנית "לנסוע ברצועה - ולהשאר בחיים"

 

 

:hihi:

 

כאן סלמן אשפאי חדשות ערוץ שתיים ...עזה!!! :roflmao:

פורסם

ולמה לעזאזל כל האנשים הפכו לו את האוטו ??

 

אם ניקח את הסובארו היום תוכלו לראות אותה בלי סמלים, על בלוקים, בלי וינקרים ועוד ועוד...

 

ככה זה ברצועה :lol:

172

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...