Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נא לא לצטט הודעה קודמת.

 

קודם כל, כל מה שיגרום לך לשמור מרחק - מבורך! כי באותם מקרים שזה קרה לי (בשיפוע רציני בתוך חניון, שמי שתכנן אותו לא ממש חשב על מכוניות ידניות כאופצייה), המשפחטומטיות שמאחוריי (מזדה 3 ודומיה) היו כמעט אצלי בתוך הבגאז' וקיבלו לגמרי את מה שמגיע להם! (עדיין יצאתי ווידאתי שאין כל נזק).

 

לגבי ההערה ה"לא מעליבה" שלך - דווקא יצא לי לראות לא מעט נהגי מוניות( גברים לכל דבר) שעל אוקטביה דיזל הצליחו להידרדר מטר ויותר, במצבים שבהם תלמידי נהיגה ברכב זהה לא מידרדרים בכלל. אז למדתי גם אני לקחת המון מרחק מרכבים שעשויים להיות ידניים לא משנה מי נוהג בהם...

פורסם

יש ויש נהגים אבל מתוך ניסיון שלי בכבישים שהם בעיקר זינוק בעלייה(אני גר בעיר שהיא הררית),הסבירות שבחורה תידרדר לאחורה בגיר ידני היא יותר גבוהה.

 

*ושוב אני לא מכליל את כל הנהגות.

פורסם

רוב הנסיעות שלי הן בירושלים, אז אני גם רואה כל מני נהגים, גם גברים וגם נשים. מי מהם שלוקח את עניין הנהיגה ברצינות ומשקיע זמן ומחשבה בללמוד איך עושים את זה נכון בתנאיי הכביש, יודע/ת לעשות זינוקים חלקים. הצער הגדול שלי הוא שבגלל הפחד ממצבים קשים כמו הזינוקים בעלייה אין הרבה נהגות על רכבים ידניים וזה חבל...

פורסם
למען האמת כבר מס' שבועות שאנו מדברים על חיישני רוורס למרות שיש לי יכולות מאוד טובות בחניית הרכב.

כנראה שאזרז את הקנייה כמה שאפשר בעקבות התאונה, הבנתי כמה זה חשוב אמצעי זהירות. אפילו אמצעי משנה.

 

אני יכול להגיד לך שזה ממש עוזר.

ולא רק לנהגים צעירים, לכל אחד.

 

ולגבי התאונה, אני מאמין שלפעם הבאה תלמד לא לעשות את הטעות הזו.

אני אישית מחפש תמיד חניה כמה שיותר גדולה, ואין סיכוי שאני יכנס לאיזה חור קטן ויצמד ל 2 מכוניות.

פורסם

ליהי עכל כל נהג יש לדעת כיצד לזנק בעליה בלי קשר לחניון בו הוא נמצא וחשיפוע שבו.

A3ro שמירת מרחק מרכב היא דבר הכרחי בלי שום קשר למין הנהג, לדתו ולעדה שלו...

ישנם רכבים אוטומטיים שהתיבה מאפשרת הדרדרות אחורה, וגם מהם יש לשמור מרחק.

בנוסף אני נוהג תמיד להשאיר 2 מטר מהרכב שלפניי לא משנה באיזה מצב..לך תדע אם הוא יודע לתפעל את מוט ההילוכים כראוי...

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

התאונה הראשונה שלי הייתה שמישהוא נכנס בי מאחורה כאשר עמדתי ברמזור אדום :shock:

הרכב היה חדש בן חודש ( איזה באסה ).

לפעמים התאונות לא קורות באשמתך, חוץ מזה שלשרוט רכב בזמן יציאה מהחנייה לא הייתי מגדיר כתאונה בכלל.

אין מה להילחץ, הרכב הוא הצעצוע שלך בשביל שתוכל להינות וכמובן להגיע ליעד שלך

ותאונות קורות, בשביל זה אני לוקח רכבים אך ורק עם 5 כוכבים כל 3 שנים בכדי שחס וחלילה לא יקרה לאף אחד מנוסעי הרכב משהוא, שהרכב ילך קפוט מצידי, בשביל זה יש ביטוח

פורסם
בלי להעליב או משהו,אבל כשאני רואה בחורה מלפניי ויש כביש שצריך לעשות בו זינוק בעלייה(גדולה) אני תופס לפחות מרחק של 2 מכוניות +-.:roll:

מקרה כזה הציל אותי פעמיים מתאונה שכמעט מישהי התדרדרה לכיווני והייתה ניכנסת בי אם לא הייתי לוקח את המרחק הזה.:lol:

 

אתה לא מעליב, אתה פשוט שוביניסט.

 

ועל זה נאמר "אחלה אתה" :roll:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
בלי להעליב או משהו,אבל כשאני רואה בחורה מלפניי ויש כביש שצריך לעשות בו זינוק בעלייה(גדולה) אני תופס לפחות מרחק של 2 מכוניות +-.:roll:

מקרה כזה הציל אותי פעמיים מתאונה שכמעט מישהי התדרדרה לכיווני והייתה ניכנסת בי אם לא הייתי לוקח את המרחק הזה.:lol:

 

צריך תמיד לשמור מרחק, ותאמין לי שהערות כאלו לא עוזרות למין האנושי להתפתח.

פורסם
אתה לא מעליב, אתה פשוט שוביניסט.

 

ועל זה נאמר "אחלה אתה" :roll:

 

צריך תמיד לשמור מרחק, ותאמין לי שהערות כאלו לא עוזרות למין האנושי להתפתח.

 

חס וחלילה אני לא מזלזל באף אחד,פשוט אומר את מה "שהסביבה" עצמה מראה. והעובדות מדברות בעד עצמן.:wink:

 

עריכה קטנטנה:fords, "שמירת מרחק מרכב היא דבר הכרחי בלי שום קשר למין הנהג, לדתו ולעדה שלו..." יש דווקא דת שכן יש לה קשר לשמירת מרחק יתר.(אני לא אכנס לפירוט)

×
×
  • תוכן חדש...