Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכירת חיסול כל הציוד שהצטבר אצלי , עקב שידרוג על .

 

morel דוטק אוביישן משודרג לטויטר MT 22 במחיר 1000 ש"ח

 

DLS UPI 6.5 מידבאס + קרוס שלו בלי הטויטר , מידבאס מעולה לכל מי שמכיר ממותג העל DLS

בחיר 1400 ש"ח

 

קישור לסט

 

DLS UPן6.jpg

 

 

DLS UPI טויטר 400 ש"ח טויטר מעולה ברמה מאוד גבוהה .

 

 

 

 

קרוס אובר 3WAY אולטימייט קבלים של וימה קרוס ברמה גבוהה מאוד 600 ש"ח

ניתן להרכיב שסט כזה מאלמנטים

קישור

 

 

UP36I.jpg

 

מיד ריינג' דום מיד של DLS UPI , טוב בהרבה מהCDM במחיר 700 ש"ח

מיד ריינג' DLS.jpg

 

קישור למיד ריינג'

מידבאס נובליום 6 DLS אין מה להרחיב במילים במחיר 2500 ש"ח

קישור לדרייבר

 

JBL פאוור 4 ערוצים שבצער רב אני נפרד ממנו אחד המגברים

שהיו לי בכל השנים חזק מאוד 1600 ש"ח

http://www.pompa.co.il/pl_product~PX3004~61~398.htm

 

באחריות.

 

קישור למחיר ומפרט .

 

סאב וופר קלריון http://www.pompa.co.il/pl_product~PXW1252~61~408.htm

 

600 שח

 

 

כמובן גם בהמשך להודעה קודמת מגבר אודיסון SRX 4 ב1100 שח

2way_dotech_ovation1.jpg

נובליום 6וחצי.jpg

פורסם

מכירת חיסול כל הציוד שהצטבר אצלי , עקב שידרוג על .

 

morel דוטק אוביישן משודרג לטויטר MT 22 במחיר 1000 ש"ח

 

DLS UPI 6.5 מידבאס + קרוס שלו בלי הטויטר , מידבאס מעולה לכל מי שמכיר ממותג העל DLS

בחיר 1400 ש"ח

 

קישור לסט

 

[ATTACH]141941[/ATTACH]

 

 

DLS UPI טויטר 400 ש"ח טויטר מעולה ברמה מאוד גבוהה .

 

 

 

 

קרוס אובר 3WAY אולטימייט קבלים של וימה קרוס ברמה גבוהה מאוד 600 ש"ח

ניתן להרכיב שסט כזה מאלמנטים

קישור

 

 

[ATTACH]141945[/ATTACH]

 

מיד ריינג' דום מיד של DLS UPI , טוב בהרבה מהCDM במחיר 700 ש"ח

[ATTACH]141942[/ATTACH]

 

קישור למיד ריינג'

מידבאס נובליום 6 DLS אין מה להרחיב במילים במחיר 2500 ש"ח

קישור לדרייבר

 

JBL פאוור 4 ערוצים שבצער רב אני נפרד ממנו אחד המגברים

שהיו לי בכל השנים חזק מאוד 1600 ש"ח

http://www.pompa.co.il/pl_product~PX3004~61~398.htm

 

באחריות.

 

קישור למחיר ומפרט .

 

סאב וופר קלריון http://www.pompa.co.il/pl_product~PXW1252~61~408.htm

 

600 שח נמכר

 

 

כמובן גם בהמשך להודעה קודמת מגבר אודיסון SRX 4 ב1100 שח גמיש

 

 

התווסף ציוד של חבר שהושפע ממני וגם הוא הולך לקראת שידרוג מאסיבי

 

מגבר הרץ 4 ערוצים חדש לא היה בשימוש 1000 שח

 

HU אקליפס 3200 באחריות 1300 שח

 

 

פוקאל V1 כמו כן גם באחריות 750 שח

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מכירת חיסול כל הציוד שהצטבר אצלי , עקב שידרוג על .

 

morel דוטק אוביישן משודרג לטויטר MT 22 במחיר 1000 ש"ח

 

DLS UPI 6.5 מידבאס + קרוס שלו בלי הטויטר , מידבאס מעולה לכל מי שמכיר ממותג העל DLS

בחיר 1400 ש"ח

 

קישור לסט

 

קובץ מצורף 141941

 

 

DLS UPI טויטר 400 ש"ח טויטר מעולה ברמה מאוד גבוהה .

 

 

 

 

קרוס אובר 3WAY אולטימייט קבלים של וימה קרוס ברמה גבוהה מאוד 600 ש"ח

ניתן להרכיב שסט כזה מאלמנטים

קישור

 

 

קובץ מצורף 141945

 

מיד ריינג' דום מיד של DLS UPI , טוב בהרבה מהCDM במחיר 700 ש"ח

קובץ מצורף 141942

 

קישור למיד ריינג'

מידבאס נובליום 6 DLS אין מה להרחיב במילים במחיר 2500 ש"ח

קישור לדרייבר

 

JBL פאוור 4 ערוצים שבצער רב אני נפרד ממנו אחד המגברים

שהיו לי בכל השנים חזק מאוד 1600 ש"ח

http://www.pompa.co.il/pl_product~PX3004~61~398.htm

 

באחריות.

 

קישור למחיר ומפרט .

 

סאב וופר קלריון http://www.pompa.co.il/pl_product~PXW1252~61~408.htm

 

600 שח נמכר

 

 

כמובן גם בהמשך להודעה קודמת מגבר אודיסון SRX 4 ב1100 שח גמיש

 

 

התווסף ציוד של חבר שהושפע ממני וגם הוא הולך לקראת שידרוג מאסיבי

 

מגבר הרץ 4 ערוצים חדש לא היה בשימוש 1000 שח

 

HU אקליפס 3200 באחריות 1300 שח

 

 

פוקאל V1 כמו כן גם באחריות 750 שח

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...