Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תחילת שיווק C4 לאחר מתיחת פנים - מתי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יניב אתה השכרת ת C4 לאחר מתחית הפנים?

נשמע לי קצת מוזר כי היא עדיין לא הגיע רישמית

אבל

עם אתה באמת יודע תספר לנו קצת פרטים מה שונה והעם השינוי באמת עזר במשהו

מבחינת המנוע הגיר

 

אני ממש קיבלתי אותה חדשה הייתי אמור לקבל רכב, אחר מדרגה אחרת אבל ביגלל שלא היה אותו הסוכן, של חברת הליסינג הציע לי מה שהגיע ממש חדש מהאונייה. שאלתי אותו מה אז הוא אמר לי C4 חדשה, אז אמרתי כבר מה חדש בה הוא אומר לי בוא תראה אני רואה באמת חזית אגרסיבית ויפה, לטעמי הקודם היה מכוער. בקיצור נגיע לתחום המנוע, לפי דעתי הוא מגיב יותר מהר מהקודם והתיבה, היא זאת שהורסת היא רק 4 הילוכים אני לא מתחבר לזה אני רגיל ל6 או 7 אז 4 זה לא זה. הפנים קצת שונה, אבל לא שמים לב לכך נוסף לשם גם פתחי USB פריט נחמד וזהו.

 

יניב

פורסם

צודק, אני מתקן את עצמי.

הצרו את הגריל, כלומר עד עכשיו הוא היה לכל רוחב הטמבון, ולאחר המתיחה הצרו אותו(כעת פנסי הערפל הם מחוץ לגריל) אך הגביהו אותו טיפה.

 

אחרי המתיחה

2009-Citroen-C4-Facelift-8.jpg

 

 

 

 

 

 

לפני המתיחה

2008-Citroen-C4-BioFlex-03.jpg

פורסם

דווקא מהשיפור החיצוני אני לא מתלהב. אין שינוי משמעותי.

אני יותר מתעניין במנועים החדשים.

מאכזב לשמוע שהתיבה מסרסת אותם.

פורסם
דווקא מהשיפור החיצוני אני לא מתלהב. אין שינוי משמעותי.

אני יותר מתעניין במנועים החדשים.

מאכזב לשמוע שהתיבה מסרסת אותם.

 

אני נתתי, את דעתי כי למה אני רגיל ביום יום הוא נופל מבחינת המרץ אליו אני, רגיל מהמנוע. אבל אמרתי לך שמרגישים בכל קיק דאון או לחיצה חזקה, על הדוושה אז המנוע מגיב מהר ושיש שיפור משמעותי מהקודם בכל מובן שהו. אבל עדיין לא יכלו להוסיף, עוד הילוך ואז באמת יכל המנוע להפיק את המירב.

לפי דעתי אתה צריך לנסות אותו אולי, למה שאתה רגיל אתה תיתחבר אליו דווקא אבל אני ממש לא.

 

יניב

×
×
  • תוכן חדש...