Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאיות, משאיות!!! רק משאיות מעניינות אותי


דב קרדו
שימו לב! השרשור הזה בן 204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 5.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

השושנים

משהו בשבלך

תמונות שפורסמו בשרשור

תראו, אני לא כ"כ מבין בזה, אבל ברחוב האחים מסלוויטה בתל אביב, ליד מוסך רובר נמצא אמבולנס צבאי ישן , לא יודע לגבי השנה אבל המצב החיצוני בהחלט נחמד .

אם אתה יכול בבקשה לבדוק מהי שנת האמבולנס המדובר?

אבא שלי היה חובש בחיל היום בשנות השישים והוא אמר שנהג על כמה אמבולנסים שהיה ברשותו (הוא היה שם איזה אחראי משו) בכל מקרה אני גם רוצה תמונה אם אפשר כדיי לשאול אותו אם הוא מכיר את הרכב.

סליחה על כל הבקשות.

בתודה אלירן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

במפעל התכוף בנצרת - דודג' D500 פאואר ואגון כבאית במצב סביר בהחלט.

 

 

עמית

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
לא ממש מבין במשאיות ולא ממש מזהה אבל המשאית הנ"ל צולמה על הכרמל החיפה. היא עומדת שם בחניית בית פרטי מזה מס' שנים.

זו הגירסה הראשונה של ה- D-400 הצבאי, משהו מתחילת שנות השישים (62? 63?). אני חושב שזה אילתור ישראלי לתא נהג לרכב הזה - הדלתות הן של ויליס, וכך גם "לוח" השעונים. הכל בפנים פח פשוט (גם בחוץ בעצם).

 

מישהו שיפץ אותה ושומר עליה. הוא גר בבניין ליד. היה לי את השם שלו ולא מוצא. יש עוד כמה דוגמאות זרוקות בארץ, כולן גרוטאות מוחלטות, ביחוד בגלל שהפח הפשוט הזה נופל קרבן לחלודה קשה.

 

רכב פשוט ולכאורה לא מעניין, אבל בכל זאת פיסת היסטורה תעבורתית - היו מלא כאלה בצבא (גם אוטובוסים אני חושב), ושימשו את מחלקי המשקאות בעיר - סודה, טמפו, פ??פ?? (מישהו זוכר?) קריסטל...

 

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי אתמול ליד ביית חולים תל השומר בשיחים משטית הפוכה על הצד מימבט מהיר היא נראת כמו לילנד ביבר או משהו כזה אבל היא נראת ישנה מאוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, עוד ניסיון.

 

אם זה מעניין מישהו, לאבא שלי יש משאית D300 צבע צהוב שנת 78 יד ראשונה, היא אצלו כבר כמעט 30 שנה.

הרשיונות שלה מוקפאים והיא עומדת בחניה , הרכב תיפקד עד לא מזמן (כשנה ) כרכב עבודה שלו, נכון להיום אבא שלי לא יכול לעבוד בעבודה הזו יותר והוא מחפש למכור את הרכב.

המחיר סמלי ביותר , כ 5000 שקל.

הרכב מתפקד ועדיין יכול לשמש כרכב עבודה, אם זה מעניין מישהו הוא מוזמן לפנות אלי בפרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פינת הנוסטלגיה,היו פעם משאיות לילנד מדגם ביבר שבתחילה הגיעו שלמים כמו הדגם הנפוץ עם הכנפיים העגולות מפח בשנת 1959 ,

לילנד 1958.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי אתמול ליד ביית חולים תל השומר בשיחים משטית הפוכה על הצד מימבט מהיר היא נראת כמו לילנד ביבר או משהו כזה אבל היא נראת ישנה מאוד

אני מניח שאתה מתכוון למשאית שמונחת ממש קרוב למחלף תל השומר. זה אכן ביבר (או היפו אם הסרן האחורי כפול) אנגלי, אבל במצב מאוד מאוד עגום ולא בר-שיקום. אבל בהחלט ממצא מעניין. מישהו יכול לצלם? זה מימין לכביש שמוביל מתל השומר לרמת גן, קצת לפני הגשרים מעל גהה, נכון?

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פינת הנוסטלגיה,היו פעם משאיות לילנד מדגם ביבר שבתחילה הגיעו שלמים כמו הדגם הנפוץ עם הכנפיים העגולות מפח בשנת 1959 ,

הו ישראל, איזה תמונות אתה מעלה! אבל כמו שאני מכיר אותך, אתה יודע הרבה יותר על כל אוטו כזה, שפוך מילים!

 

אני זוכר את הליילנדים האלה (זה "ביבר", כשהיה סרן אחורי כפול וחי, הם נקראו "היפו". המנועים היו חלשים למדי, אולי 120 כ"ס, היתה להם תיבת הילוכים מסורבלת עם תיבת העברה בת שתי מהירויות נפרדת, בשאסי מאחורי הקאבינה. מהיום שהתחילו להרכיב את הליילנדים בארץ, לאלה קראנו "ליילנד אנגלי". ושלא יהיו אי הבנות, בסוף שנות השישים, עקב מחסור במשאיות בארץ, פתחו קצת את השוק ליבוא, והגיעו גם כמה ליילנדים "אנגליים" כאלה, שאמנם נראו ממש ככה, אבל היו קצת יותר מודרניים, המנוע היה ה"סופר פאואר" 680 והיו להם סרנים עם הפחתה טבורית.

 

אבל זה לא משהו מהארץ, נכון? נראה כאילו התמונה צולמה באפריקה, שם הליילנדים היו מאוד נפוצים. גם הגלגלים הקדמיים נראים שונים ממה שאני זוכר בארץ.

 

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...