Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאיות, משאיות!!! רק משאיות מעניינות אותי


דב קרדו
שימו לב! השרשור הזה בן 203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הוא (עד שקרדו לא יתקן אותי) נקרא באנגלית Exhaust Breaks ומשמעותו הפיכת הגאזים הנפלטים ממערכת הפליטה חזרה למנוע ו"חניקתו", דבר שמוריד את הסיבובים ובולם את הרכב.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 5.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

השושנים

משהו בשבלך

תמונות שפורסמו בשרשור

"הוא (עד שקרדו לא יתקן אותי) נקרא באנגלית Exhaust Breaks "....

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"הוא (עד שקרדו לא יתקן אותי) נקרא באנגלית Exhaust Breaks "....

 

אם לא קרדו אז אני: אומרים exhaust brake (שזה מה שמאיט את המשאית) ולא exhaust break (שזה מה שקורה לעיתים קרובות בפיאט....).

 

:wink:

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט אני הייתי Break מרוב צחוק....

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

כק"מ אחרי צומת בילו מכיוון רחובות לרמלה - משאית נטושה עם ארגז בכיתוב "תנובה" - אני חושב (לא בטוח) שהמשאית היא הנומג הנשל ישנה (לא 4X4).

 

עמית

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פורד F-3 משנות החמישים המוקדמות, במצב עגום למדי.

 

הרכב מקביל בתיצורה שלו ל"גרומן" (רכב שמיועד לחלוקה "מדלת לדלת", ז"א שהנהג כל הזמן עובר בין הארגז, מושב הנהג ואתרי חלוקה. יש גישה ישירה מתא הנהג לארגז וקל מאוד לצאת ולהכנס למושב הנהג).

 

ניסיתי לעניין אנשים ברכב הזה ואף אחד לא התלהב. מישהו מכיר מישהו בתנובה?

 

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתוקף עיסוקי יוצא לי הרבה לשוטט בשטחים,ומה שרואים שם הוא חלומו של כל אספן,מכוניות או משאיות.סקניות משנות ה50,וולבו ויקינגים,הרבה לילנדים וכו...רוב המשאיןת הללו במצב נסיעה טוב,רק השאלה איך ואם אפשר להחזיר אותם לישראל,מפני שהם בעלות רישוי פלשתינאי.בכפרים הפלשתינאים יש ממש אוצר בלום של משאיות ישנות...שכואב הלב..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוכל לפחות להנות מהמשאיות האלה

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד איך מעניין מה שיש שם, עוד יותר אותה קבוצה מיוחדת מאוד של משאיות שהורשו לעבור את הגשרים - משאיות שהיה להם רישוי ירדני או מצרי לפני מלחמת ששת הימים (!).

 

זה סיפור ארוך ומעניין, אבל השלדות של המשאיות האלו, מודלים 1967 וישנות יותר, עברו אינסוף שינויים ושרדו עד היום - מצד אחד "חשפו" כל אפשרות להחביא בהן משהו, כולל חלונות למיכלי הדלק והאוויר ופתחי בדיקה באגזוז, ברדיאטור ומה לא, ומצד שני מכלולי הנעה של משאיות חדישות למדי!

 

זה חתיכת היסטוריה, גם לנו, ולדעתי גם לפלשתינאים, רק שאצלם בטח אין לאף אחד ראש לנושאים האלה.

 

לא יודע אם ואיך אפשר לשים יד על כזה רכב ואים ואיך אפשר להכניס אותו לארץ, אבל אני חולם על זה ואשמח לשמוע רעיונות!

 

(יש לי תמונות, אני אשתדל להעלות כאן משהו מהן)

 

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפעם הבאה שאני יזדמן לשטחים אני מבטיח לצלם כמה שיותר,אם ירשו לי...המשאיות שדב קרדו התכוון אליהן מובילות סחורות בגשריי המעבר,בעיקר אלנבי,בין ישראל לירדן.אי אפשר בשום אופן לנחש מה הן היו במקורן,מאחר והן אוסף חלקים מדהים למדי.לגבי האפשרות להחזיר מכונית או משאית מהשטחים,כרגע אני מברר את הנושא.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל המשאית של ה- JBL פשוט אי אפשר לפסוח עליה, בכל אופן אני לא ממש מבין במשאיות מה גם שלא חייתי באותה תקופה שהם היו על "כבישי ארצנו" אשמח לקבל כל משאית והדגם שלה...

1.jpg

4.jpg

3.jpg

2.jpg

Honda hornet 600

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פורד F-3 משנות החמישים המוקדמות, במצב עגום למדי.

 

הרכב מקביל בתיצורה שלו ל"גרומן" (רכב שמיועד לחלוקה "מדלת לדלת", ז"א שהנהג כל הזמן עובר בין הארגז, מושב הנהג ואתרי חלוקה. יש גישה ישירה מתא הנהג לארגז וקל מאוד לצאת ולהכנס למושב הנהג).

 

ניסיתי לעניין אנשים ברכב הזה ואף אחד לא התלהב. מישהו מכיר מישהו בתנובה?

 

דב

 

לפני כשבוע המשאית נעלמה.

 

אני מקווה שההודעה שלי בפורום תרמה לכך, אשמח לקבל עדכון.

 

עמית

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...