Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הברלינגו בעבודה גוססת טרם זמנה (480K קילומטר)..

 

אנחנו מחפשים רכב עבודה חדש שישמש אותנו לנסיעות מרובות, סביבות ה-40-50 אלף קילומטר לשנה.

בתחשיב שעשינו הכדאיות של לקנות ברלינגו או רכב דיזל אחר כבר לא משתלם כלכלית לעומת רכבי בנזין קטנים (טויוטה יאריס, סיטרואן C3 וכדומה). מה גם שאין לנו צורך בשינוע מטענים וכבודה.

איזה אלטרנטיבות יש למכוניות חדישות יחסית (מקסימום שנרד בשנתון זה לשנת 2006 או רכב חדש מהחברה בתנאי ליסינג). איזה מהמכוניות כיום תהיה החסכונית ביותר מחבינת צריכת דלק, אחזקה (אמינות, טיפולים) ועלויות שונות כמו ביטוח וטסטים?

קראתי הרבה המלצות על סיטרואן C3 דיזל, אבל אין אותה כיום חדשה מהחברה, ובתור משומשת האקזמפלרים הקיימים בשוק עם קילומטראז' גבוה.

לעומת זאת רכבי הבנזין נסעו לעומת הדיזלים כ-1/3 או 1/4 מכמות הקילומטראז' ככה שזה יתרון לטווח הארוך.

מישהו מכיר אלטרנטיבות ראויות שיכולות לשמש לרכב עם נסועה גבוהה כזאת ובעלות כמה שיותר נמוכה...

אחרי הברלינגו כבר לא מתפנקים על נוחות, אבזור, כושר העמסה וכולי...

עדיפות לידני, כיוון שיותר חסכוני...

 

תודה לכל העונים

רמי

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

לא הייתי פוסל דיזל בכזו נסועה, בעיקר כי הדיזל חסכוני בלפחות 1/3 מבנזין בדוגמה של הC3 מדובר בין 1:15 ל1:20-22 ק"מ לליטר שגם במחיר דיזל הדומה וקצת גבוה מבנזין עדיין יותר חסכוני



 

פורסם

אם אתה לא צריך כושר העמסה, ולפי החישוב שלך לא יוצא לך לחסוך בדיזל (לא ברור לי איך, פה בראשון עם ההנחות סולר עולה כמו בנזין כמעט) אז הייתי הולך על סיריון 1000 סמ"ק ידנית, ואם התקציב מאפשר קצת יותר - אז הונדה ג'אז.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אנחנו לא פוסלים את הדיזל

ובהנחה שדיזל עומד על הפרק... אין היום רכבים קטנים שיש להם דיזל

יש רק את הרנו מגאן, שעושה משהו כמו 1:20

אבל לפי החישוב זה נראה ככה:

נגיד ונקח רנו מגאן דיזל, שעושה ממוצע משהו כמו 1:20

וניקח את ההונדה ג'אז שעושה בערך 1:14

לאורך 50K קילומטר ההונדה צריכה בערך 5000 שקל יותר בדלק. שזה לא הפרש גדול

האם זה לא מתקזז בעלויות הטסט, ביטוח וטיפולים?

מה גם, שאפשר פשוט למצוא הונדה ג'אז בת שנתיים במחיר זול יותר ועם מעט קילומטראז' ואז לחסוך עוד קצת,

אם נמצא רנו מגאן דיזל בטח היא תהיה כבר עם 150K קילומטר, מה שמוציא אותה משקלול...

 

רמי

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

אני לא יודע עד כמה אתה מוכן להשקיע אבל קיימת אופציה טובה לדעתי סיטרואן C4 טורבו דיזל 1.6

ידנית וחסכונית. אין לי מושג מה המחיר שלה כחדשה אבל שווה לנסות היא ניראת אופציה טובה.

×
×
  • תוכן חדש...