Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יום שישי התחלתי להתקין את המערכת,

הרכיבים:

morel dotech 5

hertz dieci

crunch drive v-3004

clif desings le1.1 mono

hifonics hfi12s

 

המערכת לא גמורה מכיוון ש:

טויטרים ישודרגו לMT22

מגבר 4 ערוצים ישודרג למשהו טוב יותר

תיבה לסאב בבניה

איטום ושיפור הבסיס בבאגז'

15-02-08_1432.jpg

17-02-08_1616.jpg

17-02-08_1617.jpg

17-02-08_1618.jpg

17-02-08_1619.jpg

17-02-08_1620.jpg

פורסם

תתחדש!

התיבה לסאב היא צריכה להיות בגודל 35.4 ליטר

 

אני סיימתי לבנות את שלי(יצא לי 35.44)

DSC01700.jpg

DSC01706.jpg

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

פורסם

לגבי מיקום המיד של מורל נראה תמונה כאילו הרמקול מחובר ובצדדים יש רווחים כך שאוויר יכול לנוע והרמקול לא אוטם את החור בדלת.

האם זה נכון?

פורסם
לגבי מיקום המיד של מורל נראה תמונה כאילו הרמקול מחובר ובצדדים יש רווחים כך שאוויר יכול לנוע והרמקול לא אוטם את החור בדלת.

האם זה נכון?

 

לא, זה פשוט שקע בפלסטיק.

למרות זאת המקום יעבור אטימה + הדלת עצמה

 

*כן ההתקנה בוצעה לבד, בעזרתו הענקית של אבא שלי.

פורסם

ההרץ מונמך וכמעט ולא שומעים אותו,

הוא מוסיף טיפה צלילים מאחורה שתיהיה השלמה.

*רק המידבאס עומד מאחורה ולא כל הסט.

פורסם

מערכת טובה!

לדעתי, רואים את הרמקולים של HERTZ אולי תשים מעליו בד אקוסטי?

פשוט אנשים יכולים לראות וייראו רמקול טוב ויגנבו, לא חבל?

 

רק להחליף למגבר 4 ערוצים יותר טוב וזהו.

 

בהצלחה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

הסט האחורי כבר היה ברשותי אז החלטתי לשים אותו,

שמתי אותם רק כדי שיהיה לי איזשהו סאונד מאחורה, כמעט ולא שומעים אותם.

בעתיד אולי אני ישדרג את הסט האחורי תלוי באיך תשמע המערכת בסוף ההתקנה עם הTW החדשים החיתוכים והסאב.

×
×
  • תוכן חדש...