Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יחיאל תתחדש ותהנה

ולזה שקבע שפוקאל היא חברה מצויינת , אז עם כול הכבוד ציוד היי אנד החברה הזו לא מייצרת . עדיין לא . זה שיש לה את הבריליום , והיא גובה מחיר גבוה לא הופך חברה לחברת היי אנד (עדיין לא).

 

זה עדיין לא אומר שצריך לפסול את החברה . אז תתחדש ותהנה

בברכה יהודה

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יחיאל תתחדש ותהנה

ולזה שקבע שפוקאל היא חברה מצויינת , אז עם כול הכבוד ציוד היי אנד החברה הזו לא מייצרת . עדיין לא . זה שיש לה את הבריליום , והיא גובה מחיר גבוה לא הופך חברה לחברת היי אנד (עדיין לא).

 

זה עדיין לא אומר שצריך לפסול את החברה . אז תתחדש ותהנה

 

אולי זה לא במקום אבל אני אשאל.

תן לי שם של חברה שהיא הי-אנד. משהו מוכר אוקי. מורל, DLS, פירלס זאת לא חברות הי-אנד?

פורסם

NAKAMICHI(Head Unit),Diamond Audio,Denon (Head Unit),BUTLER ,BRAX, McIntosh, Symphony

Audison VRX/THESYS,Alumapro,Arc,Milbert,

HU: ADDZEST DRX9255, AMP: AUDISON VRX 250.2EX

AMP:Helix HXA-1000 QX ,FRONT: Custom made Morel Renaissance WR-W6,Custom made Morel Renaissance CR-101,SUB: ID MAX12

פורסם

אני לא מבין מה הסרט אנשים מגבר טוב מגבר לא טוב חרא לא יודע אנשים פו לא יודעים לפרגן זה לא שבאתי ושאלתי מה דעתכם אל המגבר הנ"ל אני כבר רכשתי אותו ורציתי לשטף אותכם וואלה תודה לכול המפרגנים ואלה שלא תודה גם לכם התרד הזה יצה קצת מי פרופורציה מיבחינתי יכול לבוא פו המנעול {אז בבקשה מנהלים}

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...