Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שימו לב לתגובת העם שכל כך אוהב את המזדה!


SPL
שימו לב! השרשור הזה בן 7513 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מכיר בן אדם שקנה ML500 בחצי מליון או יותר שקל מודל 2003 והשקיע עוד איזה 8000 על זוג פנסי קסאנון שיראה 2004

 

גועל נפש

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בקיצור מי שמיחס לרכב חשיבות יותר מדבר שלוקח אותך ממקום למקום יבחר באירופאות

מי שמתייחס לרכב לסתם כלי תחבורה יבחר במזדה ושות'.

אין ספק שלהיכנס לרכב אירופאי ההרגשה תיהיה הרבה יותר טובה מלשבת במזדה לנטיס, קשה להסביר את ההרגשה אבל זה פשוט ככה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מוזמן לחלוק על דעתי הכל זמן שתרצה,אבל משהו קטן אחד.

נהגתי על הלאנטיס, הפוקוס,הטויוטה והאמפרזה, האוטו שהיה לי הכי נוח זה ונעים לעין מבפנים היה הלאנטיס.

למה?-כי זה הרכב היחיד שהרגלים שלי לא נגעו והשתפשפו בגלגל ההגה,העיצוב הפנימי היה פשוט וטוב,המנוע הגיב לי יותר טוב מהאימפרזה והפוקוס.

אני לא מבין על מה כולם מתלוננים הלאנטיס לי בתור בחור גבוה פשוט נוחה יותר ממתחרותיה.

 

 

נהגתי פה על כל הרכבים אבל לא לזמן ארוך במיוחד, חוץ מהפוקוס ואליה אתייחס. אני 185 ס"מ, לא קטן במיוחד והפוקוס נוחה, אם הרגליים שלך נגעו בהגה זה מוזר מאוד, ההגה מתכוונן די יפה, פנימה החוצה, מעלה מטה די קל להגיע לתנוחת נהיגה ללא בעיה כל שהיא, גם לגבוהים. בטח ללא בעיה של פגיעה בהגה.

 

גיא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל ... הנקודה היא שזה לא קשור אם זה אירופאי...

נחכה ל3.

ואני לא מסכים עם הרבה ממה שנאמר פה ... אבל עזבו

על טעם ועל ריח... הדיון חסר טעם.

אמרתי את דעתי.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק שהדיון חסר טעם רוב הטענות של רוב האנשים הם סתם ממשמועות או מסטיגמות...

אני לא חושב שאנשים מספיק צברו שעות על הגה ברוב המכוניות כאן בצורה שווה

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק שהדיון חסר טעם רוב הטענות של רוב האנשים הם סתם ממשמועות או מסטיגמות...

אני לא חושב שאנשים מספיק צברו שעות על הגה ברוב המכוניות כאן בצורה שווה

 

לא צריך לצבור יותר מידי שעות מכדי להבדיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי בהנחה שמה שאתה אומר נכון... תסביר לי איך אפשר להכיר התנהגות של רכב מאשר נסיעה מרובה בכל תנאי השטח ומזג האויר ברכבים הנל...

ואז להשוות

 

זה שנסעת חמש דקות ברכב של חבר או שאבא הביא בטעות מהעבודה בחיים לא יקבע את הטיב האמתי של הרכב.

ובמיוחד שאתה לא נהג מקצועי ולא בדיוק מהנדס רכבים מדופלם

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...