Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט קופה 20vt 98 סיכום ביינים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פעם אחרונה בו נהגתי עליו היה במסלול הישן באשדוד ושם (אין מה לעשות) הוא איכזב אותי קשות אבל יאמר בזאת כי הייתי שם עם ה106 שהיא קצת יותר טובה במקום כזה מהקופה... ככה שההשוואה היתה לו פשוטה..

אני אישית כבר ירדתי סופית מעיניין של רכישה של קופה כזאת . אבל אין לי ספק שרכב כזה הוא חוויה מדהימה! משהו שונה משהו טוב , אבל לא הסגנון שאליו אני רגיל.

 

 

מעניין לשמוע הסבר למה ירדת מעניין הקופה אחרי שכמעט רכשת אחת.

Back to the original - NC again.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ירדתי מהעיינין כי הבנתי שלהחזיק קופה כרכב יומיומי הוא עסק לא פשוט ויקר!! (קו חולון בני ברק בשעות השיא..)

ירדתי מהעיניין כי כבר לא היה עיניין ולא ראיתי עוד קופה טובה ששיכנע אותי כמו אותה אחת ש"פיפסתי".

ירדתי מהעיניין כי הבנתי שלהגיע לקופה שמתנהגת כמו של רובי זה דבר שדורש המון זמן וכסף!

ירדתי מהעיניין כי הבנתי עד כמה אני נהנה מה106 ועד היום לא נמאס לי ממנה גם אחרי 4 וחצי שנים!

ירדתי מהעיניין כי עלה הMDC 8).

ירדתי מהעיניין כי יש אימפרזה טורבו:idea:!

ירדתי מהעיניין כי הקופה לא טובה בשבילי כמו ה106 (שוב אני מדגיש - בשבילי!!).

וציטטת את אשדוד- היא הוכיחה לי תת היגוי תמידי אחרי ה106 שהייתה כל כך מהנה ונשלטת ..

 

בקיצור לרכוש היום פיאט קופה זה צעד לא פשוט! ולמצוא 5 ציל' זה צעד עוד יותר לא פשוט..

כלכלית היא יקרה כמעט כפול ממה שיש לי היום!

ואם כבר אני משקיע על משהו בסגנון ה2.0 T , אני הולך על הכפולה... הבעיה שם היא התדמית ושוב העלויות...

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
אתה לא חושב שאולי כדאי לך לבקש הערכת שמאי , ולבטח אותה ע"פ הערכה ? אולי אתה יכול לדרוש שישלמו לך כמה שבאמת תעלה לך אחת כזו

 

זה בדיוק מה שהוא אמר שהוא עשה

פורסם

גלברט יכול לישון בשקט -אפשר להבין למה הוא וויתר ,הראלי שלו פנינה אמיתית ואחת המכוניות הכי כיף שיצא לי לנהוג עלהן,אמנם היא מרגישה כמו קופסת פח אבל האחיזה של החלק הקידמי לא פחות ממדהימה אם הגה כמו של קארט -מיידי ומאד מחובר למה שקורה בגובה האספלט, רק המנוע מקלקל תחגיגה אם רעש לא נעים ו103 סוסים צרפתיים די עיפים שנזכרים להתעורר ב-5000סלד -עוד איזה 30-40 כס היו סוגרים עניין

פורסם
גלברט יכול לישון בשקט -אפשר להבין למה הוא וויתר ,הראלי שלו פנינה אמיתית ואחת המכוניות הכי כיף שיצא לי לנהוג עלהן,אמנם היא מרגישה כמו קופסת פח אבל האחיזה של החלק הקידמי לא פחות ממדהימה אם הגה כמו של קארט -מיידי ומאד מחובר למה שקורה בגובה האספלט, רק המנוע מקלקל תחגיגה אם רעש לא נעים ו103 סוסים צרפתיים די עיפים שנזכרים להתעורר ב-5000סלד -עוד איזה 30-40 כס היו סוגרים עניין

 

אחרי שנוהגים על פיאט קופה ובטח על אחת כמו שלך . אין לי משהו אחר להגיד חוץ מזה שאתה צודק :neutral:.

:-)

Not the sound of silence -ABARTH

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
הוא אפילו הצליח לשטוף לי את המוח כל כך קשה שכמעט וגם אני רכשתי קופה (לא רכשתי עקב קונה נוסף שנתן סכום גדול ממני ב3000 ש"ח ביום בו התכוונתי לרכוש את הרכב..).

.

 

זה הייתי אני :-D

וזה היה אלף שקל ולא 3K ותאמין לי זה שווה כל שקל.

מאז התחדשתי באחרת (והמדוברת עברה לאחי).

רובי תרים טלפון פעם הבאה שאתם בסופרלנד !!

porsche 914,2.0,1970

פורסם
זה הייתי אני :-D

וזה היה אלף שקל ולא 3K ותאמין לי זה שווה כל שקל.

מאז התחדשתי באחרת (והמדוברת עברה לאחי).

רובי תרים טלפון פעם הבאה שאתם בסופרלנד !!

 

3000 ש"ח מהסכום הראשוני שסגרתי עם האדון..

 

תהנה 8)

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

עשית בשכל עומר, תאמין לי מה אתה צריך את החרא האיטלקי המתפרק הזה?

אהה כן יש לך חרא צרפתי מתפרק :lol:

 

ולפני שפייביש (או רובי) ישכלו אותי באבנים הכל נאמר בציונות ובכלל דבריי הוצאו מהקשרם המשפט בכלל היה צריך להיראות כך:

עשית בשכל צרפתי איטלקי יש לך חרא עומר.. :roll:

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out


×
×
  • תוכן חדש...