Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריך יעוץ לגבי עבודה עם הרכב 205


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי הציעו לי עבודה

 

אני אמור לחלק סחורה בכמה סניפים

 

עכשיו זה סחורה מאוד מאוד קלה

 

שעוני יד

 

בטריות פילים וכ'ו

 

בקיצור זה דברים קטנים .

 

עכשיו הנסיעות שלי זה בערך 100 קילומטר ביום !! :shock:

 

הוא אמר אני משלם לך לשעה -- ואני יוסיף לך את הדלק !

 

החשיבה שלי מה עם הבלאי של הרכב ?? :x:crazyeyes

 

מה אתם אומרים כמה אני אמור לדרוש עם בלאי ?+דלק?

 

אם נעשה חישוב שהוא משכיר רכב אז זה יוצא לו 3000 ש"ח לחודש בלי דלק!

 

תנו לי עצות בבקשה

 

תודה רבה

נתי.

פורסם

לעניות דעתי -

 

אם המעביד מחזיר לך על הוצאות הדלק, והשכר השעתי מספיק גבוה - הייתי מוותר על החזר הבלאי. כמה גבוה - תלוי בך ובציפיות השכר שלך.

 

בכל אופן, עם ספסלים אחוריים מקופלים יכולת ההעמסה של ה205 מרשימה מאוד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אוקי הציעו לי עבודה

 

אני אמור לחלק סחורה בכמה סניפים

 

עכשיו זה סחורה מאוד מאוד קלה

 

שעוני יד

 

בטריות פילים וכ'ו

 

בקיצור זה דברים קטנים .

 

עכשיו הנסיעות שלי זה בערך 100 קילומטר ביום !! :shock:

 

הוא אמר אני משלם לך לשעה -- ואני יוסיף לך את הדלק !

 

החשיבה שלי מה עם הבלאי של הרכב ?? :x:crazyeyes

 

מה אתם אומרים כמה אני אמור לדרוש עם בלאי ?+דלק?

 

אם נעשה חישוב שהוא משכיר רכב אז זה יוצא לו 3000 ש"ח לחודש בלי דלק!

 

תנו לי עצות בבקשה

 

תודה רבה

נתי.

 

 

אני לא בטוח, אבל אני חושב שהביטוח זה למטרות פרטיות בלבד, והוא לא יכסה אותך במצב כזה. (רכב חלוקה)

STI 2004

 

 

פורסם

אני חושב כמוך

אבל כדאי לבדוק בסעיפים מאחורי התעודת ביטוח

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

במילה אחת, בדיחה!

 

שהמעסיק יקח רכב בליסינג או יקנה אחד ויתן לך ליסוע בו!

100 קמ' ביום זה המון, כל קמ' שווה כמה שקלים טובים! לפי חישוב אמיתי יגיע לך בין 200 ל300 ש"ח ביום על הנסיעות ואני בספק אם הוא ישלם לך את זה!

 

בברכה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

מאתימחמש= 205

 

אני גם חושב שזה לא הוגן לבקש ממך לעבוד עם הרכב שלך, מה תעשה כשיהיה לך תיקון רציני שיעלה כמו משכורת חודשית?

 

אין עבודה אחרת שאתה יכול למצוא?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

×
×
  • תוכן חדש...