Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משהו שירים מערכת טובה אין לי עדיין רכיבים אבל משהו שיהיה עם 3 יציאות שכל יציאה תהיה 4V

שיהיה Mp3 שלט משהו טוב במחיר הזה

אם אפשר דגם ואתר שנראה על מה מדובר יעזור מאד.

אפשר גם משהו יד שניה

לא בפרטי מפורסם בשביל חבר

פורסם

נראה מעניין מאד (הרדיו)

יוסי, אני מקווה בשבילך שאת התקציב הכולל שלך אתה מפזר בצורה נכונה בין רדיו, רמקולים, מגברים

אם לקחת את זה בחשבון יופי :) אם לא חשוב עוד פעם לפני שאתה מבזבז הרבה כסף על רדיו בלבד

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם
משהו שירים מערכת טובה אין לי עדיין רכיבים אבל משהו שיהיה עם 3 יציאות שכל יציאה תהיה 4V

שיהיה Mp3 שלט משהו טוב במחיר הזה

אם אפשר דגם ואתר שנראה על מה מדובר יעזור מאד.

אפשר גם משהו יד שניה

לא בפרטי מפורסם בשביל חבר

אם אתה לא מעוניין להזמין מחו"ל יש את הקלריון 646MP שהוא גם מצויין לצרכים שלך ועונה על דרישותיך.

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=369808

(לא הצלחתי לברר אם היציאות הן 4V בדקתי גם באתר של קלריון ולא מצאתי,מצטער,שאל את חברי הפורום).יש MP3 כמובן ויש שלט.

בבקשה ובהצלחה בהמשך.

פורסם
מה עדיף??

clarion/pioneer/alpine????

 

אפילו תתנו הצעה לרדיו דיסק טוב במחיר פחות לא חייב בדיוק 1300 שקל

תודה

זו שאלה מעט מוזרה.

זה כמו לשאול מה עדיף BMW,מרצדס או טויוטה ?!

יש דגמים ויש דגמים !!! :) טויוטה לקסוס למשל עדיפה על כמה דגמים של BMW ומרצדס אבל בוא נעזוב את זה בצד.

עד 1300 שקל לא הייתי מסתכל על פיוניר.

אלפיין מול קלריון:

אני אישית מעדיף קלריון והמכשיר הספציפי שהמלצתי לך עליו מצויין,לך עליו את לא תתחרט.איכות סאונד ברמה גבוהה אין מה להשוות לפיוניר.להשוות אותו לפיוניר 5850 נניח זה ממש להעליב אותו,תיזהר!

**אל תיבהל מצורתו החיצונית של הקלריון.אמנם הפיוניר יותר יפה(לדעתי...) אבל הקלריון עדיף עליו בכמה רמות מבחינת איכות סאונד ואיקולייזרים.

פורסם
מה עדיף??

clarion/pioneer/alpine???? בא נגיד את זה ככה פיוניר וSQ לא כ"כ הולכים ביחד

אלפיין וקלריון כן . עכשיו אני במקומך כן הייתי מיבא את ה865 , כי יש לו DAC 24BIT , וזה אומר שהוא מתקרב באיכות סאונד ל9255 , כך שברור ששווה לעשות את המאמץ

 

אפילו תתנו הצעה לרדיו דיסק טוב במחיר פחות לא חייב בדיוק 1300 שקל

תודה

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

יוסי אסולין כתב:

מה עדיף??

clarion/pioneer/alpine???? בא נגיד את זה ככה פיוניר וSQ לא כ"כ הולכים ביחד

אלפיין וקלריון כן . עכשיו אני במקומך כן הייתי מיבא את ה865 , כי יש לו DAC 24BIT , וזה אומר שהוא מתקרב באיכות סאונד ל9255 , כך שברור ששווה לעשות את המאמץ

 

אפילו תתנו הצעה לרדיו דיסק טוב במחיר פחות לא חייב בדיוק 1300 שקל

תודה

בברכה יהודה

 

יהודה,עברתי על ה865 הוא נראה פשוט משהו מטורף ברמות!!

אבל מה קורה עם אחריות ? נניח הגיע מכשיר תקול? או סתם יש פתאום תקלה או אפילו חלק נשבר,מי אחראי לזה ? צריך להטיס את המכשיר לחו"ל ?

פורסם
יוסי אסולין כתב:

 

יהודה,עברתי על ה865 הוא נראה פשוט משהו מטורף ברמות!!

אבל מה קורה עם אחריות ? נניח הגיע מכשיר תקול? או סתם יש פתאום תקלה או אפילו חלק נשבר,מי אחראי לזה ? צריך להטיס את המכשיר לחו"ל ?

אין בזאפ את המחיר של ה865 , אבל יש את המחיר של ה755 הישן יותר והוא עולה שם בין 2300 ל4000 ה956 עולה 5800

המחיר של ה755 יעלה בארץ כ1800 ש"ח והמחיר של ה865 יעלה כ2300 . הנקודה היא שאם היגיע מכשיר תקול אז יש ביטוח, ומחזירים לחברה , או מתקנים פה . אבל אם לוקחים את הסיכון שיצא לך מכשיר לא טוב לעומת ההפרש במחיר , לי לפחות שווה לקנות משם . כול אחד עושה חשבון מה שווה לו

בברכה יהודה

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...