Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וגם אם היא אוטומטית. אפשר... אבל רק אם הביצועים מפצים!

 

אתה נבהל מ 306 אחת ? פשי ..

אני בדקתי לפחות 6-7 לפני שמצאתי את שלי :)

 

 

אורן שלך לא ספורטיבית

 

 

ACID כתב:

אני מחפש אוטו ספורטיבי

 

אני שמח לירן , אבל הוא רשם שהוא נבהל אחרי שהוא בדק פיזו' 306 והוא לא רוצה לבדוק כאילו יותר.. אז אמרתי לו שאני בדקתי מספר רכבי 306 (לא משנה ספורטיבים או לא, חלקם היו) ולא התייאשתי..

 

כשאמרתי את "שלי" התכוונתי ל 306 , ולא לרכב ספורטיבי בכללי..

פורסם

לא אמרתי שבדקתי רק 306 אחת! היו כמה. רק ציינתי את זאתי שהיתה הכי מושכת.

היחידה שבאמת רציתי.

 

ואני רוצה להשאיר קצת כסף כי אני מתחיל ללמוד עוד שבוע פלוס.

וצריך כסף גם לזה. ואני מחפש אוטו לא רק לפוזה. אני רוצה גם שיהיה מהנה לנהיגה.

 

כרגע ביטוח מקיף עולה לי 5K לשנה. המון! ודלק! וטיפולים! אתם יודעים מזה 5K כאת כל הכסף משקיעים בלימודים?

 

אל תגידו לי שחולי הגה כמוכם לא יודעים להמליץ על אוטו קטן. שמתאים לתקציב סטודנט.

שיעבוד כנראה רק בסופי שבוע. קטן. לא חסכוני. (גם ככה לא נוסע רחוק, לא הרבה לפחות).

מהיר. זריז. ושלא אצטרך לפתוח ת'מכסה מנוע אחרי כל נסיעה.(גם ככה לא מבין כלום ממה שקורה שם) ויפה. כי לדעתי אם כבר שופכים 50K על אוטו. הוא חייב להיות יפה בעיניי.

 

ומה הקטע עם ה 106 GTI?

פורסם

נשמע לי שפיז'ו 206 1.6 תתאים לך.

 

היא לא ספורטיבית, אבל זריזה, יש לה שלדה והגה כפים ועיצוב יפה וצעיר.

היא קטנה וחסכונית.

בתקציב שלך תוכל לקנות אחת 99 או אפילו 00 אם תמתח את התקציב.

פורסם

יש את הGTI עם מנוע 2 ליטר ו137 כ"ס, אבל היא כבר ממש הרבה מעבר לתקציב שלך.

 

עוד מכונית עם יכולת נאה ועיצוב מאוד נאה היא רנו מגאן קופה, מנוע 2 ליטר 150 כ"ס. שנת 96 או אולי אולי 97.

פורסם

אני הייתי במקומך על המיצובישי קולט הדגמים החדשים במיוחד..אוטו יפה צעיר עם אחלה פוזה..וגם נוסע לא רע...

או ההונדה סיביק האצ'בק אוטו קטן וטס...ותמיד כייף שיש הונדה...יש לה גם הרבה שטויות לשיפורים חיצוניים..וכ'ו

×
×
  • תוכן חדש...