Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המפגש והתחרות של קארס פורום בחסות אוטופרט נדחה בשבוע בגלל מזג אויר סוער!!!

 

לתאריך 17.3.06, יום שישי, החל מהשעה 13:30, בבית העסק רדיו ליין,

בשדרות ההסתדרות 54, צ'ק פוסט (מול קניון לב המפרץ) חיפה

 

ההרשמה לתחרות מתבצעת בשליחת מסר אישי לאוטופרט תוך ציון הפרטים:

 

שם ומשפחה/מספר טלפון ומספר נייד/חברה ודגם רכב/פרוט יחידת ראש- סאבוופר/ים-מגבר/ים.

הנרשמים יקבלו אישור הרשמה! רכבים שלא ירשמו לא יוכלו להתחרות!

 

טל' לברורים: תומר צין (מנהל השיווק של החברה) 052-6444406

 

 

בין המגיעים לתחרות והממלאים כרטיס ב"רדיו ליין" יוגרל פרס יקר ערך!

 

 



קישור לפרסום הקודם:

vx_1502_450.jpg

פורסם

אפשר לדעת באיזה מיקרופון ישתמשו מודדי התחרות?

 

אלי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אם עד עכשיו לא עודכנו אחרת, סביר להניח שהתחרות תתקיים בשישי כמתוכנן.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

Guest תמיר .א.
פורסם

יהיה מזג אוויר דיי טוב.

 

תמיר

פורסם

כה עכשיו כשבדקתי במזג אוויר ראיתי שיהיה יום נחמד!

אפשר בבקשה הסבר איפה המקום!? אני מגיע מיכוון קריות

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

קישור לתחרות: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=107168

פרס לכל קטגוריה: סאב בתיבה מבית ROCKFORD FOSGATE

 

בין המגיעים לתחרות והממלאים כרטיס ב"רדיו ליין" יוגרל מגבר איכותי המיוצר בעבודת יד בארצות הברית, בהספק 2x75w או 1x300w, מבית PLANET AUDIO VX 1502

 

מומלץ לוותר על ארוחת צהרים...

 

ההרשמה לתחרות מסתיימת היום ב-15:00, להלן רשימת הנרשמים והציוד שברשותם:

SPL מקצוענים.doc

SPL סאבוופר יחיד.doc

יותר מסאב 1.doc

VX 1502.jpg

Guest תמיר .א.
פורסם

:-) זה הולך להיות מלא אנדרלינן, אני נותן לעצמי מקום 7-6 מכול התחרות.

 

בהצלחה ותודה אוטופרט.

 

תמיר

פורסם

הגעתי למסקנה שאני חייב להחליף לסאב תיבה.

 

נראה לי שהוא בקושי נותן בתיבה הנוכחית.

נראה כבר בתחרות אולי יעלה לי רעיון.

מישהו מבעלי ה S12L7 יודע על מקום שאפש לקנות בו רשת במחיר טוב?(הרשת המרובעת של קיקר)

בהצלחה לכולם.

פורסם

תגידו חברה משיו יכול להעלות מפה או להסביר לי איך אני מגיע מכיוון הקריות למקום?

אני יודע שצירך לעשות פרסה בשקם וזה ליד השווארמה חזן יותר מזה כלום...

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...