Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה על מומחה לבלמים באיזור ירושליים (מיצובישי) + סיפור


daniel_n
שימו לב! השרשור הזה בן 6829 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

מדובר במיצובישי גאלאנט שנת 91

כל שנה אותו סיפור,

אני הולך לטסט הכל בסדר חוץ מבלמים אחוריים.

טוב, הולך למוסך בודק מנקה מכוון הכל בסדר סע לשלום.

שוב הולך לבדיקה, לא עובר, לחץ שונה בין שני הגלגלים!

שוב הולך למוסך, אומר לי אבל הכל בסדר אתה רוצה שאחליף סתם!!

שנה שעברה מוסכניק שלח איתי את העובד שלו והוא העביר לי את בדיקת הבלמים (אחרי שאני נכשלתי פעמיים) אמר לי שאתה לא יודע לדרוך!! הוא כל כך לחץ חזק שאחרי הבדיקה האוטו לא סחב טוב (כנראה שבלמים נתפסו חזק מדי) אחרי נסיעה של כמה קילומטרים הסתדר שוב.

בקיצור, השנה אוטו דבר. אני מחפש מישהו מומחה לבלבמים שיסביר לי מה קורה וגם בטח לתקן אם צריך.

 

תודה לכולם

דניאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאומרים לך בטסט ללחוץ על הבלם, איך אתה לוחץ ?

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאומרים לך בטסט ללחוץ על הבלם, איך אתה לוחץ ?

 

איציק

הי איציק,

 

הכי חזק שאני יכול, כאילו ילד כפץ מול האוטו (אבל רק פעם אחת, בלי לפמפם!)

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, אני לא חושב שאתה צריך מומחה בשביל העניין עם כי מוסך רגיל יכול לבצע את הבדיקות היסודיות ולהגיע למסקנה בעצמו.

הבדיקה צריכה לכלול:

1. בד' משאבת איזון (אם קיימת)

2. צנרת

3. סתימות

4. רענון נוזל בלמים (ניקוז אויר).

5. תאימות משאבות אופן אחוריות (ייתכן והחליפו אותן בעבר ולא שמו משאבות מתאימות)

6. מצב הרפידות והתופים האחוריים

7. בדיקת משאבת בלם מרכזית (ולוודא כמובן שאין נזילות או כל דבר אחר חריג במערכת).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

 

 

מדובר במיצובישי גאלאנט שנת 91

כל שנה אותו סיפור,

אני הולך לטסט הכל בסדר חוץ מבלמים אחוריים.

טוב, הולך למוסך בודק מנקה מכוון הכל בסדר סע לשלום.

שוב הולך לבדיקה, לא עובר, לחץ שונה בין שני הגלגלים!

שוב הולך למוסך, אומר לי אבל הכל בסדר אתה רוצה שאחליף סתם!!

שנה שעברה מוסכניק שלח איתי את העובד שלו והוא העביר לי את בדיקת הבלמים (אחרי שאני נכשלתי פעמיים) אמר לי שאתה לא יודע לדרוך!! הוא כל כך לחץ חזק שאחרי הבדיקה האוטו לא סחב טוב (כנראה שבלמים נתפסו חזק מדי) אחרי נסיעה של כמה קילומטרים הסתדר שוב.

בקיצור, השנה אוטו דבר. אני מחפש מישהו מומחה לבלבמים שיסביר לי מה קורה וגם בטח לתקן אם צריך.

 

תודה לכולם

דניאל

לפני כחודש הלכתי להעביר את הרכב שלי טסט (מיצובישי לנסר 90, נמכרה כבר).

 

הרכב עבר טסט פעם 5 !! ובכל הפעמים נכשל בגלל הבלמים האחוריים.

 

בפעם הראשונה, אמרו לבדוק בלמים. נסעתי למוסך, לא מצאו כלום. כיוון קטן 117 ש"ח ולחזור למכון הטסטים.

 

שוב נכשל. :roll: אפילו הבודק בעצמו אמר שאולי אני לא לוחץ טוב ושאני אתן לו לנסות, גם לא עזר, חוזרים למוסך :?

 

החלפת בלמים אחוריים + משאבות בלמים אחוריות שלפתע החלו לנזול 450 ש"ח, חוזרים למכון הטסטים עייפים אך מלאי תקווה.

 

שוב נכשל :shock: פעם שלישית, דמעות בעיניים.

 

אמרתי לבוחן שכנראה המסלול לא טוב ואני רוצה מסלול אחר לבדיקה חוזרת. אין בעיה הוא אמר, תבחר.

 

בחרתי. שוב נכשל פעם 4.

 

חייב לציין שבפעם ה-3 ו-4 ויתרו לי על ה-19 ש"ח ביקור חוזר.

 

טוב חוזרים למוסך, קצת עצבים צעקות וניקוז אויר. הפעם אמרתי לבעל המוסך אתה הולך להעביר את הרכב.

 

הוא הלך, הרכב עבר פעם חמישית.

 

נכנסתי לבדיקה בשעה 8:00 בבוקר יצאתי ב-14:00 בצהריים, יום ארוך מאוד.

 

למוסר השכל

 

כנראה יש משהו במיצובישי לנסר/גאלנט בשנתונים האלה שלא נותן לעבור טסט בשקט.

MITSUBISHI GALANT SPORT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6829 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...