Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אם אני נכנס עם האוטו בקיר בטון?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה לא מרוצה מהרכב (בגלל ה 170??!?!) - תמכור.

 

הבעיות עם הכנסה מכוונת בקיר בטון הן:

1. מעשה פלילי.

2. אם הביטוח יגלה בצורה זו או אחרת שזה נעשה בכוונה - לא תראה ממנו שקל.

3. אולי לא תצליח להשיג טוטאל לוסט אלא רק פגיעת שילדה קשה + שיקום? מה אז?

4. אולי תצליח להשמיד את הרכב וגם חלקי גוף שלך.

 

בקיצור אם אתה לא אוהב את האוטו - תמכור!

פורסם
אתה לא מרוצה מהרכב (בגלל ה 170??!?!) - תמכור.

 

הבעיות עם הכנסה מכוונת בקיר בטון הן:

1. מעשה פלילי.

2. אם הביטוח יגלה בצורה זו או אחרת שזה נעשה בכוונה - לא תראה ממנו שקל.

3. אולי לא תצליח להשיג טוטאל לוסט אלא רק פגיעת שילדה קשה + שיקום? מה אז?

4. אולי תצליח להשמיד את הרכב וגם חלקי גוף שלך.

 

בקיצור אם אתה לא אוהב את האוטו - תמכור!

 

קצת קשה למכור אוטו בן 3 חודשים, לא? :)

יש לך רעיון איך? 1zhelp.gif

פורסם

ממש לא בעיה, אדרבא ואדרבא- יותר קל.

 

אנשים מחפשים רכב חדש אבל יד שנייה שנמצא כמה שפחות על הכביש ושיש לו פחות ק"מ.

לא תהיה לך בעיה למכור אותו.

 

אבל אתה באמת רוצה למכור ?

 

מה רע לך ? לך למוסך טפל בבעיות וזהו!(יש לך אחריות לא ?)

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

קשה? לא בהכרח. נכון תצטרך לרדת במחיר כדי שיהיה עדיף לקנות את שלך ולא חדש

אבל אני משער שתוכל להסתדר. תתחיל עם פרסום מודעה במוטוקאר ואצלנו בתור התחלה.

 

לאיזה רכב חשבת להחליף? במידה ולחדש אחר תנסה לבדוק אפשרות של טרייד אין.

 

חוץ מהנקודה של המהירות, מה עוד מפריע לך ברכב?

פורסם

למה להסתבך? לא יותר פשוט למצוא איזה אחמד, לשלם לו 200 שקל וביי ביי

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם
קשה? לא בהכרח. נכון תצטרך לרדת במחיר כדי שיהיה עדיף לקנות את שלך ולא חדש

אבל אני משער שתוכל להסתדר. תתחיל עם פרסום מודעה במוטוקאר ואצלנו בתור התחלה.

 

לאיזה רכב חשבת להחליף? במידה ולחדש אחר תנסה לבדוק אפשרות של טרייד אין.

 

חוץ מהנקודה של המהירות, מה עוד מפריע לך ברכב?

 

שמע זה בגלל המהירות, אבל זה מעצבן שכל שבוע אני שם לב למשהו חדש! שמן, משקולות איזין גלגלים אפו לי, שומע נקישות בדלת ימין בגלל סגירת החלון, מנוע לא עובד חלק ויש עוד דברים קטנים שברכב חדש לא אמורים להיות. למרות שבדקו לי את האוטו במוסך, חיברו מחשב ויצא תקין ביותר. אבל לי זה לא תקין, עדיף לקנות משומשת בחצי מחיר משלי ואז אני בשמחה אבקר במוסכים עם בעיות כאלה. kloguck.gif

פורסם
קשה? לא בהכרח. נכון תצטרך לרדת במחיר כדי שיהיה עדיף לקנות את שלך ולא חדש

אבל אני משער שתוכל להסתדר. תתחיל עם פרסום מודעה במוטוקאר ואצלנו בתור התחלה.

 

לאיזה רכב חשבת להחליף? במידה ולחדש אחר תנסה לבדוק אפשרות של טרייד אין.

 

חוץ מהנקודה של המהירות, מה עוד מפריע לך ברכב?

 

שמע זה בגלל המהירות, אבל זה מעצבן שכל שבוע אני שם לב למשהו חדש! שמן, משקולות איזין גלגלים אפו לי, שומע נקישות בדלת ימין בגלל סגירת החלון, מנוע לא עובד חלק ויש עוד דברים קטנים שברכב חדש לא אמורים להיות. למרות שבדקו לי את האוטו במוסך, חיברו מחשב ויצא תקין ביותר. אבל לי זה לא תקין, עדיף לקנות משומשת בחצי מחיר משלי ואז אני בשמחה אבקר במוסכים עם בעיות כאלה. kloguck.gif

 

תבקש שיחליפו לך רכב ,תוכל תמיד לאיים בפרסום בעיתון ובתביעה על עוגמת נפש.

 

זה קשה וזה לוקח זמן אך אפשרי

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אין סיכוי לקבל רכב חדש הבעיות לא כאלו חמורות.

 

לדעתי תלך למוסך טוב יותר (ל-א שרודר) ושיטפלו בבעיות. הן לא נשמעות

עד כדי כך חמורות (לדעתי לפחות).

פורסם
קשה? לא בהכרח. נכון תצטרך לרדת במחיר כדי שיהיה עדיף לקנות את שלך ולא חדש

אבל אני משער שתוכל להסתדר. תתחיל עם פרסום מודעה במוטוקאר ואצלנו בתור התחלה.

 

לאיזה רכב חשבת להחליף? במידה ולחדש אחר תנסה לבדוק אפשרות של טרייד אין.

 

חוץ מהנקודה של המהירות, מה עוד מפריע לך ברכב?

 

שמע זה בגלל המהירות, אבל זה מעצבן שכל שבוע אני שם לב למשהו חדש! שמן, משקולות איזין גלגלים אפו לי, שומע נקישות בדלת ימין בגלל סגירת החלון, מנוע לא עובד חלק ויש עוד דברים קטנים שברכב חדש לא אמורים להיות. למרות שבדקו לי את האוטו במוסך, חיברו מחשב ויצא תקין ביותר. אבל לי זה לא תקין, עדיף לקנות משומשת בחצי מחיר משלי ואז אני בשמחה אבקר במוסכים עם בעיות כאלה. kloguck.gif

 

בוקר טוב !

 

קנית פיז'ו - קנית צרות !

 

ותשכח מהחלפת הרכב בחברה.

 

רוצה אמינות ? תקנה גרמנית/יפנית...

 

המכוניות הצרפתיות - כמו העם הצרפתי - חרא...

 

הראל, מאוכזב -307 (רק באמינות!).

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
קשה? לא בהכרח. נכון תצטרך לרדת במחיר כדי שיהיה עדיף לקנות את שלך ולא חדש

אבל אני משער שתוכל להסתדר. תתחיל עם פרסום מודעה במוטוקאר ואצלנו בתור התחלה.

 

לאיזה רכב חשבת להחליף? במידה ולחדש אחר תנסה לבדוק אפשרות של טרייד אין.

 

חוץ מהנקודה של המהירות, מה עוד מפריע לך ברכב?

 

שמע זה בגלל המהירות, אבל זה מעצבן שכל שבוע אני שם לב למשהו חדש! שמן, משקולות איזין גלגלים אפו לי, שומע נקישות בדלת ימין בגלל סגירת החלון, מנוע לא עובד חלק ויש עוד דברים קטנים שברכב חדש לא אמורים להיות. למרות שבדקו לי את האוטו במוסך, חיברו מחשב ויצא תקין ביותר. אבל לי זה לא תקין, עדיף לקנות משומשת בחצי מחיר משלי ואז אני בשמחה אבקר במוסכים עם בעיות כאלה. kloguck.gif

 

בוקר טוב !

 

 

בוקר? :shock::shock:

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
טוב שאלה קצת הרבה משוגעת!!!

אם אני נכנס אם האוטו בקיר בטון, TOTAL LOSS !!!

מה יוצא לי מזה? ביטוח? עונש? כסף? zx11pissed.gif

 

מוות?!

פורסם

האמת היא שאני מסכים איתך , רכב חדש (ולא משנה מאיזה תוצרת...) לא אמור לעשות בעיות נקודה .

 

מקרה כזה אני יודע שמה שאני הייתי עושה זה פשוט לרדת 2000ש"ח מתחת למחירון ולמכור את הרכב .

אני לא חושב שאמורה להיות לך בעיה למכור את הרכב , או אלי לעשות טרייד-אין.

 

אין מה לעשות את המחיר של ההפסד במכירה אתה תהיה חייב לספוג...

 

 

דוד

 

שמאוד לא היה רוצה להיות במצב הזה... :cry:

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

×
×
  • תוכן חדש...