Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 דקות, vladclar כתב:

סתם ניחוש:

סוכנות רכבי יוקרה ( class cars, או בשם אחר S Class ) ביצעה עיסקה שכללה טרייד אין , לא מעוניינים להתעסק עם השקעה ומכירת הרכב שקיבלו במסגרת העסקה. מזמינים סוחר אחר, שכן מתעסק עם סוג כזה של רכבים, לקנות מהם בזול. הרי לא מתווספת יד כל עוד מדובר בבעלות סוחר מורשה.

בעצם זה 'כסף קטן' להם ואין להם כוח להתעסק עם זה? וזה אומר שהם מוכרים את זה רק לסוחרים? או שכדאי לבדוק על זה בגלל המחיר הזול? עדין לא כל כך ברור לי ^^

תודה.

פורסם (נערך)

הם מוכרים את זה לכל מי שמוכן לקנות.

זה רכב שצריך להשקיע בו + להעביר טסט.

סוחר יותר קטן שיקנה את הרכב, צריך גם לתקן וגם להרויח אחרי הכל. אבל הוא לא צריך להשתמש בו אלא רק לדחוף לקונה כלשהו.

יש סיכוי שגם מכנית הרכב עם לא מעט  בעיות.

בתור קונה פרטי,  אני לא הייתי נוגע. 

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/8mi9h29g

אני היום נראה לי נוסע לראות את הרכב הזה.

המחירון הוא 28 לפי מה שאני רואה כי יד ראשונה זה ליסינג.

image.jpeg.4c7c3b872d66eab72c2f405eb476485a.jpeg

 

המחיר קצת מעל המחירון, אבל נראה שסך הכל מחיר לא נורא. שנתון טיפה נמוך, קמ טיפה גבוהה אבל הבחור נשמע שטיפל ברכב יפה.

לא מציאה, אבל גם לא נורא לדעתי. איך נשמע?

פורסם
לפני 17 דקות, emesacco כתב:

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/8mi9h29g

אני היום נראה לי נוסע לראות את הרכב הזה.

המחירון הוא 28 לפי מה שאני רואה כי יד ראשונה זה ליסינג.

image.jpeg.4c7c3b872d66eab72c2f405eb476485a.jpeg

 

המחיר קצת מעל המחירון, אבל נראה שסך הכל מחיר לא נורא. שנתון טיפה נמוך, קמ טיפה גבוהה אבל הבחור נשמע שטיפל ברכב יפה.

לא מציאה, אבל גם לא נורא לדעתי. איך נשמע?

וואלה ראיתי את המודעה הזו גם,על פניו אם טופל הנתונים נראים סבבה לגמרי,מה שהוריד לי היו התמונות עם כל האבק בפנים והכיסאות של הילדים,דברים זרוקים באוטו,זה הוריד לי ממנו 

בעבר-פורד פיאסטה פשע 1.4 אוטומט🤪

כיום-הונדה אקורד 2012 שתיינית וכייפית😀

פורסם
לפני 16 דקות, דניאל2369 כתב:

וואלה ראיתי את המודעה הזו גם,על פניו אם טופל הנתונים נראים סבבה לגמרי,מה שהוריד לי היו התמונות עם כל האבק בפנים והכיסאות של הילדים,דברים זרוקים באוטו,זה הוריד לי ממנו 

יכול להבין. בגדול באופן אישי אני פחות אחד שפנאט על הנקיון של האוטו. מה שחשוב לי ברכב זה שהוא אמין ולוקח אותי ממקום למקום. וכמובן עכשיו גם תא מטען גדול. 

פורסם (נערך)

לי אישית כסאות תינוק ברכב וחוסר ניקיון ( עד גבול מסויים) מעלים פחות חשש מרכב מלוקק מבחוץ ובפנים שנמכר ע"י מישהו שלא רשום בתור בעלים ברישיון הרכב ומספר סיפורים על דודה/ סבא/ ידידה שהוא עוזר להם למכור.

לא מעט דברים ניתן לנקות, אפילו כתמים מהריפודים .

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תגידו אם יש לבנאדם הלוואה על האוטו איך אני יכול לקנות ממנו,ואיפה אני בודק עבר תאונות

בעבר-פורד פיאסטה פשע 1.4 אוטומט🤪

כיום-הונדה אקורד 2012 שתיינית וכייפית😀

פורסם
לפני כשעה, דניאל2369 כתב:

תגידו אם יש לבנאדם הלוואה על האוטו איך אני יכול לקנות ממנו,ואיפה אני בודק עבר תאונות

על שתי הנושאים הללו יש הרבה שירשורים נפרדים פה בפורום.

אז אם תעשה חיפוש קטן תגלה את כל המידע שאתה צריך

[ הלוואה על האוטו= שיעבוד- "זה רק בשביל להקל לך על החיפוש"]

פורסם

הלכתי היום לראות עוד הונדה סיוויק סטיישן, שנת 2014 עם 120 אלף קמ, עם מצלמת רוורס ומערכת מולטימדיה. רכב יד2 בעלות פרטית 2 הידיים, בעיקרון המחירון 35, המוכר ביקש 27.

הרכב נמצא בבני ברק ועבר לא מעט מבחינה חיצונית, מכות פחחות ושיפשופים מכל הכיוונים ובגלל זה המחיר הנמוך, מראה שמאלית גם צריך להחליף, מעבר לזה לא עבר תאונות או משהו חריג אחר.

מבחינה מכאנית הרכב נראה טוב, טופל בזמן במוסך יבואן לפי מה שנראה עד שנה שעברה, עבר טיפול 15000 בתחילת שנה. בגדול סגרתי איתו על מחיר של 24, ניקח את הרכב לבדיקה ונראה שהכל תקין. אם מבחינה מכאנית הכל תקין יש פה עניין של כמה אלפים על תיקונים והרכב יוצא חדש, עדין מתחת למחירון ובגדול נראה לי די משתלם.

פורסם
Just now, emesacco כתב:

הלכתי היום לראות עוד הונדה סיוויק סטיישן, שנת 2014 עם 120 אלף קמ, עם מצלמת רוורס ומערכת מולטימדיה. רכב יד2 בעלות פרטית 2 הידיים, בעיקרון המחירון 35, המוכר ביקש 27.

הרכב נמצא בבני ברק ועבר לא מעט מבחינה חיצונית, מכות פחחות ושיפשופים מכל הכיוונים ובגלל זה המחיר הנמוך, מראה שמאלית גם צריך להחליף, מעבר לזה לא עבר תאונות או משהו חריג אחר.

מבחינה מכאנית הרכב נראה טוב, טופל בזמן במוסך יבואן לפי מה שנראה עד שנה שעברה, עבר טיפול 15000 בתחילת שנה. בגדול סגרתי איתו על מחיר של 24, ניקח את הרכב לבדיקה ונראה שהכל תקין. אם מבחינה מכאנית הכל תקין יש פה עניין של כמה אלפים על תיקונים והרכב יוצא חדש, עדין מתחת למחירון ובגדול נראה לי די משתלם.

ואוו נדיר,הלוואי עלי למצוא ככה,לא ראיתי כאלה נתונים ביד 2

לפני 1 דקה, emesacco כתב:

הלכתי היום לראות עוד הונדה סיוויק סטיישן, שנת 2014 עם 120 אלף קמ, עם מצלמת רוורס ומערכת מולטימדיה. רכב יד2 בעלות פרטית 2 הידיים, בעיקרון המחירון 35, המוכר ביקש 27.

הרכב נמצא בבני ברק ועבר לא מעט מבחינה חיצונית, מכות פחחות ושיפשופים מכל הכיוונים ובגלל זה המחיר הנמוך, מראה שמאלית גם צריך להחליף, מעבר לזה לא עבר תאונות או משהו חריג אחר.

מבחינה מכאנית הרכב נראה טוב, טופל בזמן במוסך יבואן לפי מה שנראה עד שנה שעברה, עבר טיפול 15000 בתחילת שנה. בגדול סגרתי איתו על מחיר של 24, ניקח את הרכב לבדיקה ונראה שהכל תקין. אם מבחינה מכאנית הכל תקין יש פה עניין של כמה אלפים על תיקונים והרכב יוצא חדש, עדין מתחת למחירון ובגדול נראה לי די משתלם.

בכפר 2000 שקל פחחות צבע כל האוטו

בעבר-פורד פיאסטה פשע 1.4 אוטומט🤪

כיום-הונדה אקורד 2012 שתיינית וכייפית😀

פורסם
לפני 1 דקה, דניאל2369 כתב:

ואוו נדיר,הלוואי עלי למצוא ככה,לא ראיתי כאלה נתונים ביד 2

בכפר 2000 שקל פחחות צבע כל האוטו

כן זה די זניח, גם אם זה אפילו מחיר כפול מזה..ממש לא נורא.

מבפנים האוטו נראה שמור ויפה.

  • אהבתי 1
פורסם
Just now, emesacco כתב:

כן זה די זניח, גם אם זה אפילו מחיר כפול מזה..ממש לא נורא.

מבפנים האוטו נראה שמור ויפה.

אלוף אתה,אם יש לך רכב אחר עם נתונים דומים אשמח לשיתוף אני גם מחפש

בעבר-פורד פיאסטה פשע 1.4 אוטומט🤪

כיום-הונדה אקורד 2012 שתיינית וכייפית😀

פורסם
לפני 1 דקה, דניאל2369 כתב:

אלוף אתה,אם יש לך רכב אחר עם נתונים דומים אשמח לשיתוף אני גם מחפש

אין עוד איזה משהו ממש. בעיקרון יש את זה:
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/8mi9h29g ניסיתי לקבוע עם המוכר לראות את הרכב, הוא אמר שיעדכן אותי ולא חזר אלי, לא ממש רציני אז אני ויתרתי.
ויש את זה:
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ucnh2e2u שזה מסוחר שמשיחה איתו לא מרגיש לי כל כך נכון לקנות ממנו, אז גם ויתרתי.

פורסם
לפני 3 דקות, emesacco כתב:

אין עוד איזה משהו ממש. בעיקרון יש את זה:
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/8mi9h29g ניסיתי לקבוע עם המוכר לראות את הרכב, הוא אמר שיעדכן אותי ולא חזר אלי, לא ממש רציני אז אני ויתרתי.
ויש את זה:
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ucnh2e2u שזה מסוחר שמשיחה איתו לא מרגיש לי כל כך נכון לקנות ממנו, אז גם ויתרתי.

הראשון יד 2 הראה לי אתמול שהמודעה הוסרה, מוזר 

בעבר-פורד פיאסטה פשע 1.4 אוטומט🤪

כיום-הונדה אקורד 2012 שתיינית וכייפית😀

פורסם
לפני 33 דקות, דניאל2369 כתב:

הראשון יד 2 הראה לי אתמול שהמודעה הוסרה, מוזר 

קרה לי בעבר שהורדתי מודעה כי נסעתי לשבוע, וכשחזרתי העליתי שוב.

×
×
  • תוכן חדש...