Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לרכב לנסיעות ארוכות בתקציב 30 אש"ח עדיפות לידני


adir1988

פוסטים מומלצים

שלום,

 

אני מחפש רכב לנסיעות ארוכות כרכב שני בעיקר לנסיעות בין עירוניות מירושלים ברחבי הארץ.

 

קילומטרז' שנתי 20-30 אלף. גם התקציב הוא 30 אש"ח.

 

דרישות:

1.תמורה לכסף-מחפש רכב בלי שוק כדי לקנות רכב איכותי בפחות כסף. יש לי אופל מריבה כרכב משפחתי ואני מאוד מרוצה. מטופל במורשה לפי ספר ומשרת אותי נאמנה.

2. חסכון בעלויות.

3. בקרת שיוט חובה.

4. עדיפות לגיר ידני אבל לא חובה.

 

חשבתי על מספר אופציות:

1. אסטרה סטיישן דור k עם 150 כ"ס.

2. אסטרה ברלינה טורבו-דיזל 1.6.

3. 208 דיזל.

4. קקטוס דיזל.

 

אני אחרי שנים בליסינג. מה שנקרא: 'יונדאי לבנה או יונדאי בצבע לבן' בעיקר איוניק כבר 6 שנים.

 מחפש משהו קצת 'אחר'.

ירדתי מפיאט קובו שאינו מתאים לשיוט.

 

אשמח להמלצות מהבחירה או אחרות שלא חשבתי עליהן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

 

אני מבין מה שאתה אומר,

אבל אם צריכת דלק  היא 1 ל20 באסטרה דיזל או 1 ל10 באופל מריבה שיש לי (לצורך הדוגמה) ההבדל החודשי הוא 700 שח באחזקה שבחישוב שנתי זה 9000 שח. זה לא מעט כסף.

השאלה שלי היא למחלות מיוחדות ברכבים האלה או התאמה לדרישות שלי.

הבנתי  מקריאה בפורום של208 וקקטוס דיזל יש לא מעט בעיות סדרתיות גם בדיזל וגם בבנזין. אולי ארד מהן.

 

האם יש בעיה מיוחדת באסטרה דיזל 1.6 136 כ"ס?

האם רכב דיזל בין 7 עם 160 אלף קמ הוא כבר באמצע חייו במידה וטופל הראוי?

אני מתלבט בין אופציה כזו )האסטרות דיזל מוצעת במחירים מאוד זולים( לבין סופר מיני בנזין עם 70-90 אלף קמ באותו סכום.

חשובה לי אחת עם בקרת שיוט ועמידה בשאר הפרמטרים שלי.

על מה הייתם הולכים?

 

 

אדיר

 

 

עריכה אחרונה על ידי adir1988
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו לי בעבר קקטוס ו-208, לא מכיר את האסטרה.

התקלות של הצרפתיות יחסית זולות לתיקון (פרט למיכל אוריאה) והן מאוד חסכוניות, נפוצות וזולות לתחזוקה.

אני הייתי מעדיף את הקקטוס עבור שיוטים בגלל המושב והנוחות של הרכב.

בתקציב הזה אין הרבה רכבים שעושים צריכת דלק של 1:20 וצפונה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חפש גם רנו פלואנס/מגאן דיזל, יש כאלה גם ידניות, בגיר האוטומטי(רובוטי) שלהם יש את נושא הקלאצ׳ים שזה עולה כמה אלפים אבל מעבר לזה הרכבים אמינים מאוד.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורד פיאסטה ידנית.

היא מגיעה במקור בלי בקרת שיוט, אבל להוסיף בקרה זה קיט של 35 דולר מעליאקספרס ושעתיים עבודה. עשיתי את זה כבר ב2 פיאסטות...

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סנדרו סטפוואי.

תיתן לך תמורה מעולה.

חיסכון ואמינות.

תוכל להגיע בקלות בתקציבך למודל 2019.

גיר ידני כמובן.

עדיפות קלה לדיזל.

עריכה אחרונה על ידי אבי זיו
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.4.2024 בשעה 14:09, adir1988 כתב:

תודה.

 

אני מבין מה שאתה אומר,

אבל אם צריכת דלק  היא 1 ל20 באסטרה דיזל או 1 ל10 באופל מריבה שיש לי (לצורך הדוגמה) 

 

לקחת מקרה קיצון. 1 ל 10 בשיוט באוטוסטרדה זה די על הצד השתיין.

 

אבל הבעיה הגדולה יותר היא שלא קל בכלל למצוא רכב דיזל אמין ומתוחזק שאינו מפוצץ קילומטרים בתקציב שלך.

 

 

בתאריך 12.4.2024 בשעה 14:09, adir1988 כתב:

 

 

האם יש בעיה מיוחדת באסטרה דיזל 1.6 136 כ"ס?

האם רכב דיזל בין 7 עם 160 אלף קמ הוא כבר באמצע חייו במידה וטופל הראוי?

 

 

 

אני לא מכיר את הרכב. באופן כללי רכבי דיזל ידניים יכולים לעשות בתחזוקה טובה הרבה מעבר ל 160 אלף.

 

 

ושוב באופן כללי אני חושב שבתקציב כזה ולייעוד כזה יותר חשובה האמינות מצריכת הדלק.

 

בנסיעה מנהלתית רגועה בינעירונית הרבה רכבים יתנו לך 1:14

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי razi_pazi,

האופל מריבה שלי לצערי באמת צורכת 1 ל-10 משולב ובדקתי בעצמי בנסיעה מאוד רגועה. זו המגרעה של הרכב הזה- פיל ששוקל טונה וחצי והוא תקין לחלוטין. זה מופיע בכל הביקורות עליו. היתרון הוא מחיר ביטוח ועלות רכישה נמוכה.

הרכב שווק ב112,000 ש"ח ב2015. קניתי אותו משומש עם 50 אלף ק"מ ב2019 ב39,000 ש"ח. מכיוון שהרכב הזה התקדם רק עוד 25,000 ק"מ ב5 שנים שהוא אצלי - התפשרתי על הנתון הזה.

 

לגבי אסטרה 1.6 טורבו-דיזל 136 כ"ס שצריכת הדלק היא 1 ל-20 זה מתוך 'צריכה אמיתית' באתר אוטו.

קראתי שרוב מנועי אופל בעייתים 1.4 טורבו -120/140/150 כ"ס וגם הדיזלים 1.5/2.0. אבל על ה1.6 לא קראתי על בעיות מיוחדות. הרכב הזה שווק עם המנוע הזה ב2017-2018. בעיקר לליסינג והשכרה כפי שאני רואה במודעות. העלות היא 25-35. בטוח שקיימת גמישות כי זה רכב עם שוק בעייתי.

 

העניין הוא שאני עדיין נוסע 25,000 ק"מ בשנה לעבודה ומילואים בעיקר בין-עירוני לכן חשוב לי עניין בקרת השיוט.

אמנם החלטתי על האסטרה, אך יש במחיר זהה דאסטר 1.2 בנזין גרסת prestige שבאמת יתן צריכת דלק של 1/12-14 ומקבל חוות דעת טובות עם בקרת שיוט ורכב מרווח למשפחה. ב35 אלף אפשר למצוא כאלה עם 70-110 אלף ק"מ ואוכל להיות עם גיר ידני שרציתי.

 

אחשוב על האופציות שצויינו כאן.

פיאסטה, טיפו, סנדרו,208 וקקטוס-כולם נשמעים כאופציות טובות. הסנדרו סטפווי נשמעת גם הכי value for money. אך במחשבה שנייה. אני עובד בענף הבנייה. רכב שהוא לא ג'יפ/משפחתי ומעלה הוא מאתגר מבחינה עסקית.

לא סתם קבלנים מעדיפים לנסוע במרצדס בת 15 על פני סנדרו סטפווי בת 3 שבאופן סביר תתאים יותר לשימוש. מנסיוני זה באמת משפיע למרות שאני אישית גם לא מאמין בזה.

לכן אסטרה/דאסטר יכולים להיות פתרון ביניים לליסינג שהוחזר.

 

תודה לעונים.

עריכה אחרונה על ידי adir1988
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחזיק מרצדס Bקלאס ידני שנתון 17 כמובן דיזל 

יש בקרת שיוט, חסכוני בסולר 

צריך לקחת בחשבון ביטוח יותר יקר.וחלקים יותר יקרים אבל זה העלות של רכב מפנק יותר 

"בלי סיכון אין סיכוי"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, adir1988 כתב:

היי razi_pazi,

האופל מריבה שלי לצערי באמת צורכת 1 ל-10 משולב ובדקתי בעצמי בנסיעה מאוד רגועה. זו המגרעה של הרכב הזה- פיל ששוקל טונה וחצי והוא תקין לחלוטין. זה מופיע בכל הביקורות עליו. היתרון הוא מחיר ביטוח ועלות רכישה נמוכה.

הרכב שווק ב112,000 ש"ח ב2015. קניתי אותו משומש עם 50 אלף ק"מ ב2019 ב39,000 ש"ח. מכיוון שהרכב הזה התקדם רק עוד 25,000 ק"מ ב5 שנים שהוא אצלי - התפשרתי על הנתון הזה.

 

לגבי אסטרה 1.6 טורבו-דיזל 136 כ"ס שצריכת הדלק היא 1 ל-20 זה מתוך 'צריכה אמיתית' באתר אוטו.

קראתי שרוב מנועי אופל בעייתים 1.4 טורבו -120/140/150 כ"ס וגם הדיזלים 1.5/2.0. אבל על ה1.6 לא קראתי על בעיות מיוחדות. הרכב הזה שווק עם המנוע הזה ב2017-2018. בעיקר לליסינג והשכרה כפי שאני רואה במודעות. העלות היא 25-35. בטוח שקיימת גמישות כי זה רכב עם שוק בעייתי.

 

העניין הוא שאני עדיין נוסע 25,000 ק"מ בשנה לעבודה ומילואים בעיקר בין-עירוני לכן חשוב לי עניין בקרת השיוט.

אמנם החלטתי על האסטרה, אך יש במחיר זהה דאסטר 1.2 בנזין גרסת prestige שבאמת יתן צריכת דלק של 1/12-14 ומקבל חוות דעת טובות עם בקרת שיוט ורכב מרווח למשפחה. ב35 אלף אפשר למצוא כאלה עם 70-110 אלף ק"מ ואוכל להיות עם גיר ידני שרציתי.

 

אחשוב על האופציות שצויינו כאן.

פיאסטה, טיפו, סנדרו,208 וקקטוס-כולם נשמעים כאופציות טובות. הסנדרו סטפווי נשמעת גם הכי value for money. אך במחשבה שנייה. אני עובד בענף הבנייה. רכב שהוא לא ג'יפ/משפחתי ומעלה הוא מאתגר מבחינה עסקית.

לא סתם קבלנים מעדיפים לנסוע במרצדס בת 15 על פני סנדרו סטפווי בת 3 שבאופן סביר תתאים יותר לשימוש. מנסיוני זה באמת משפיע למרות שאני אישית גם לא מאמין בזה.

לכן אסטרה/דאסטר יכולים להיות פתרון ביניים לליסינג שהוחזר.

 

תודה לעונים.

 

אני גם בתחום בו מקובל לטעון שצריך רכב שמשדר הצלחה/סטטוס וכו.

אני לא מתחבר לזה. די לי שהרכב לא משדר מחסור...

 

נוהג בסיוויק 2020 שנרכשה לפני מספר חודשים. לפני כן הייתי עם סיוויק 2012... בשלב מסויים זה כבר הרגיש לא מספק מבחינה תדמיתית.

 

אני חושב שהרבה פעמים הנימוק של "אני צריך מרצדס ב 300,000 ש"ח" הוא יותר הנמקה עצמית (או לאישה) לרכישה מאשר צורך אמיתי.

 

מצד שני אצלי לא רואים אותי הרבה פעמים עם הרכב...

 

במצבך כשמדובר ברכב שנוסע לא מעט לענייני עבודה אולי שווה לך לשקול להגדיל את התקציב. ב 60,000 תמצא רכבים טובים בהרבה. אני בודאי לא מזלזל בהכפלת התקציב אבל כשמדור ברכב שעוזר לפרנסה שווה לשקול זאת.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...