Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוו"ד מוצרי SONAB ושירות היבואן אל כל אלקטרוניקה


EliC25
שימו לב! השרשור הזה בן 710 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דיסהמלצה על חברת אל כל אלקטרוניקה, ובפרט מוצרי השטיפה שלהם תחת המותג 'SONAB'.
קודם כל אקדים ואסביר שמטרת הפוסט (בניגוד למה שרוב הישראלים חושבים) היא לא  לקבל תיקון על המוצר, אלא להזהיר אחרים מהניסיון שלי.
עוד אוסיף, שעלות המוצר הזה כמעט וזהה לעלות מותגים כמו בוש וקראצ'ר, אז המחיר לא היה שיקול ברכישת המוצר, אלא המלצה שקיבלתי עליו (והתבררה כשגויה).
 
לפני כשנה וחצי רכשנו גרניק לשטיפת הרכבים והוצאנו כמה מאות שקלים לאחד 'איכותי' מדגם SONAB 210 BAR שנרכש מאל כל אלקטרוניקה.
עשינו במוצר הזה שימוש פעמים בודדות, הרי כמה פעמים כבר בן אדם מוציא גרניק כדי לשטוף את הרכב בשנה? 10?
בשאר הזמן המוצר נשמר בתוך מחסן סגור ומוצל, ובכל זאת, לפני כשבועיים התרחש האירוע הבא:
 
במהלך השטיפה פתאום המכונה שינתה את הצליל שלה ושמתי לב שממארז הפלסטיק נוטפים מים, מיד סובבתי את המתג למצב 'כבוי' וכיביתי את המים.
בתור איש טכני, רציתי לבדוק מה התקלה, כדי להבין האם הייתה באשמתי, ובכל אופן כדי לקצר תהליכים באבחון הבעיה לכשאפנה ליבואן.
פתחתי את המארז, וראיתי שיש סדק ביחידת האלומיניום הפנימית. כן, סדק פשוטו כמשמעו, לא שבר, לא קרע בצינור, סדק בבלוק אלומיניום.
צילמתי כמה תמונות וסגרתי את המארז.
למחרת התקשרתי לחברה, עוד לא סיימתי לפרט על הבעיה ומיד הנציגה, קרינה האשימה אותי ששברתי את המוצר, כשלאחר מכן היא בכלל שואלת אותי 'באיזה מוצר מדובר?'
זאת אומרת - קודם הלקוח אשם, אחר כך נעשה בירור.
שלחתי לה תמונות של המוצר עצמו, שמוכיחות שמדובר בסדק ולא בנזק או שבר.
הרי אם היה שבר ביחידה הפנימית, דבר ראשון היה ניתן לראות סימנים של מכה, ובנוסף לא הגיוני שמארז הפלסטיק (העוטף את היחידה הפנימית) לא ניזוק ממכה זו. בכל זאת, מארז הפלסטיק שלם כמו ביום שהמוצר יצא מהקרטון.
אחרי טרטורים והרבה שיחות טלפון השורה התחתונה של חברת 'אל כל אלקטרוניקה' היא "האחריות היא לשנה" והצעתם הייתה בדיקה בעלות של 150 ש"ח (לפני עלות התיקון).
סירבתי להצעתם 'המפתה' מאחר והיא בקלות יכולה להתנפח לעלות מחיר מוצר שכזה חדש ועבורם, זה לא משנה בכלל שהלקוח לא עשה שום דבר לא תקין, ושהמוצר שימש אותו 10 פעמים בלבד.
עבור מכונת שטיפה בלחץ, שימוש של 10 פעמים משמעו שימוש חד פעמי. מכונה כזו צריכה לעבוד אפילו בשימוש עסקי יום יומי מספר שנים בלי בעיה, כל שכן בשימוש פרטי, עשר שנים בקלות.
כשל שמקורו בסדק בבלוק האלומיניום משמעותו פגם בייצור, וחברת אל כל לא לוקחת כל אחריות על פגם שיש במוצר אותו היא מוכרת, מוצר, שכאמור הינו חד פעמי.
 

WhatsApp Image 2022-04-24 at 13.11.56.jpeg

WhatsApp Image 2022-04-24 at 13.11.55.jpeg

WhatsApp Image 2022-04-24 at 12.59.06.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...