Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Kärcher K2 Battery - החיפוש אחר הגרניק הנייד המושלם


פוסטים מומלצים

יש את המתאם של קארשר ב-eBay ובמקומות אחרים.

הנה דוגמה

 

לגבי המתאמים הנוספים,

יש לי מקום שמוכר כאלה ברמה טובה (כולל Stainless Steel של MTM), אבל המשלוח משם יקר בטירוף (מארה"ב, משלוח עם DHL בלבד שמתחיל מ60$)
אם תרצה להיות סבלני, אני אדאג לך לסט כשאני אזמין לעצמי.

 

בינתיים, מצאתי לך פתרון שמגיע מוכן כבר,

שני המחברים - באחד,

בצד אחד M22 עם הברגת 14מ"מ אל QD של 3/8"

 

אז הלינק ששמתי לך למעלה + הלינק הנוסף ולדעתי אתה יכול לצאת לדרך 🙂

ט.ל.ח 😂

 

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 131
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קראתי את הפוסטים שלכם בעמודים האחרונים, אך טרם הבנתי מה הצורך להחליף אקדח, לרכוש מתאמים או QD? מה הבעיה להשתמש באקדח הקיים? 

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האקדח הקיים קצת מסורבל. המכשיר הגיע עם קיט שכולל זרוע התזה מתכוננת 4760024_std_2_96-dpi-jpg-250x136.jpgוזרוע לחץ גבוה 4764323_std_1_96-dpi-jpg-250x98.jpg

 

הזרוע המתכווננת מתה אחרי כמה שימושים ולא הצלחתי לתקן, אז קניתי חדשה שמתה גם היא , הכל שם פלסטיקה (מכשיר ביתי סך הכל) ולכן קניתי קיט מתכתי עם ראשים שונים 

 

M MINGLE Pressure Washer Wand Extension with Adapter, Replacement Lance, Only Compatible Karcher K2, K3, K4, K5, K6, K7, 15 Inch

 

אמנם יש לו חיבור לאקדח של קרשר אבל זה יוצא ארוך מאוד וצריך להתרחק מהרכב על מנת שלא "להפציץ" את הצבע . ובשטיפת הג'נטים ובתי הגלגלים זה ממש לא נוח.

אקדח קצר עם חיבור מהיר מאפשר לעבוד נוח יותר. להרכיב מקציפים טובים מאלו של קרשר עצמם. ובכלל להשתמש בהרבה יותר אביזרים. 

 

יש לי גם מעביר מחיבור קרשר לנקבה מהיר, אבל הוא יושב על האקדח המקורי הארוך. 

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Fraysa אני אסביר את הדברים לעומק בקרוב,

אבל בגדול, 

זה מתחיל ונגמר בתצורת השטיפה שלך,

אם אתה לוקח את הזמן ומנקה את כל הגלגלים באופן מסודר (אחד אחד) ורק אז עובר לשאר הרכב

(פחות מתאים כשאין לך חשמל ומיים זמינים ללא הגבלה) ועובד עם אקדח קצף טוב מהסטנדרט,

אז, חיבורי quick disconnect הם נוחים מאוד וחוסכים לך המון זמן.

מה גם כשאתה עובד ליד הגלגל למשל, אתה לא יכול לשבת חצי מטר ממנו בשביל לנקות אותו, ולהשתמש באקדח באורך מטר ועשרים כדי לשטוף אותו 🙂

מעבר לזה שאין לך שליטה במניפת המים בזמן שאתה עובד עם האקדח המקורי, רק בעצמת הזרם, וגם זה תלוי בדגם האקדח ו/או התוסף שמחובר אליו.

 

וכן גם אני עברתי שני תוספי Vario של קארשר (פיה לשליטה בעצמת הזרם) בזמן שהיה לי הגרניק הקודם (K2.425), הם פשוט מתים בשלב כזה או אחר 🤷🏻‍♂️

 

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

OG על קרשר - שווה צפייה.

 

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חבל להכניס פה אנשים לשיגעון שלו?
מספיק שדירדרתי אותך😂

 

אגב, ה"בעיה" הכי גדולה שלו,
זה שבארה"ב, המוצרים של קארשר מיישרים קו עם המתחרים ומספקים בחלק מהסדרות (כמו CUBE 1700) חיבורים מתכתיים איכותיים יותר (ולא חיבורי פלסטיק),
באופן כללי, לא שווה לקנות את ה-K2-K5 לעומת מוצרים אחרים בשוק שם.
אפשר פשוט לקנות K1700 CUBE של קארשר במחיר סביר לחלוטין ולקבל גרניק ברמה גבוהה ממה שמקבלים פה ושם זה נחשב רמה בסיסית למדי.

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • מצחיק 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאני מזמין את הגרסה החדשה של MJJC (הבקבוק הרחב האדום), עוד משהו שאני צריך כדי שזה יעבוד? מתאמים וכדומה?

 

זה בעצם יושב על האקדח, או על הראש?

 

https://www.aliexpress.com/item/1005001376174627.html?spm=a2g0o.placeorder.0.0.707d1c70meO0pR&mp=1

 

(יש מצב שהקישור לא יעבוד כי אליאקספרס אשפה, אז הנה:

 

image.thumb.png.89b0f788c4b6ef6067218a270875be9f.png

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Fraysa כתב:

לפני שאני מזמין את הגרסה החדשה של MJJC (הבקבוק הרחב האדום), עוד משהו שאני צריך כדי שזה יעבוד? מתאמים וכדומה?

 

זה בעצם יושב על האקדח, או על הראש?

 

https://www.aliexpress.com/item/1005001376174627.html?spm=a2g0o.placeorder.0.0.707d1c70meO0pR&mp=1

 

(יש מצב שהקישור לא יעבוד כי אליאקספרס אשפה, אז הנה:

 

image.thumb.png.89b0f788c4b6ef6067218a270875be9f.png

 

זה יישב ישירות על האקדח של קארשר לפי התמונה.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, Super_T כתב:

לא חבל להכניס פה אנשים לשיגעון שלו?
מספיק שדירדרתי אותך😂

אני לא יודע מי מדורדר קודם 😃  הקרשר שלי K4.80 בן למעלה מעשר שנים ! (החוברת שלו 7/10) . המכשיר משמש לשטיפת הרכב אבל גם לניקוי החצר/דק וכל מיני דברים שלחץ המים מקל על הניקוי. הצרה היא שמאז שיש משלוחים חינם באמזון והמחירים הנמוכים ב 50-70% ממחירי "המבצעים" כאן. הוספתי אביזרים ששווים פי 100 מעלותם, השימוש בכלי נוח יותר והתוצאות טובות יותר. הצרה איתך שבגללך קניתי (וקובלתי כבר) את מד הלחץ 😁

לפני 11 דקות, Super_T כתב:

 

זה יישב ישירות על האקדח של קארשר לפי התמונה.

החיבור הזה למעשה מצויין בעיקר כי הוא לא נוזל/מטפטף ואין צורך בליפוף טפלון על הברגות. 

תתחדש, זה אחלה מוצר.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה המודל? 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Super_T כתב:

 

זה יישב ישירות על האקדח של קארשר לפי התמונה.

 

לפני 56 דקות, zaf כתב:

החיבור הזה למעשה מצויין בעיקר כי הוא לא נוזל/מטפטף ואין צורך בליפוף טפלון על הברגות. 

תתחדש, זה אחלה מוצר.

 

ובמידה ובעתיד אני ארצה להשקיע יותר ולהחליף אקדח וכו' (אחרי ש- @Super_T יפתח את השרשור המפורסם שמסביר), זה יעבוד לי עם החדש? זאת אומרת, האם זו קנייה חד פעמית טובה או שעדיף כבר להשקיע באקדח + מקציף אחר? 

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נראה כמו אקדח הקצף של MJJC ברמת PRO, זה פתרון מצויין, 

במידה ותחליף גרניק לאחד שלא של קארשר, תשלח תמונה מקרוב של האקדח, בצירוף עם ההסבר של מה שקנית, מניח שנוכל לומר לך מה להוריד ומה לחבר לאקדח הקצף כדי להמשיך הלאה.

אם אתה מחליף אקדח, זה עניין אחר ותצטרך להוריד את המתאם של קארשר שיש לך שם ולהחליפו בחיבור שיתאים לאקדח החדש (ככל הנראה חיבור QD של 1/4")

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...