Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה על יועץ לרכישת רכב


master_n
שימו לב! השרשור הזה בן 1027 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חפירה - אבל כדאי לקרוא .... :)

 

אוביקטיבי לגמריי מניסיון אישי.

 

מי שלא מכיר בטח שואל את עצמו למה יש צורך ביועץ לרכישת רכב. אז כמו כשלוקחים משכנתא לוקחים יועץ משכנתאות, או כשרוצים להשקיע בשוק ההון לוקחים יועץ השקעות, אז כשרוצים לרכוש רכב, שוכרים יועץ לרכישת רכב 😊

עכשיו ברצינות, אני מאד אוהב רכבים, קורא על רכבים, אפילו מבין קצת במכניקה שלהם...אבל לבדוק רכב, לנהל משא ומתן, לדעת אם המחיר משקף את מחיר השוק ומצב הרכב, אין לי ממש מושג.

גם לא חשבתי בעבר לבדוק את היסטוריית הביטוח של הרכב, לראות אילו תאונות הוא עבר...כי כמו שנוכחתי לדעת, יכול להיות שבמכון הבדיקה הכול יהיה תקין, ואין ירידת ערך לרכב, אבל מהיסטוריית הביטוח והתביעות, אפשר לגלות על תאונות

שהרכב עבר, מה תוקן והוחלף, וככה אולי להימנע מרכישת רכב שעל פני הכול נראה תקין. ובקצור, יש בהם דברים שאין חכם כבעל ניסיון.

גם בהיסטוריית הטיפולים אפשר לראות אילו טיפולים הוא עבר ואיפה, אבל לא לכולנו יש את הידע לדעת האם הרכב עבר טיפולים בזמן, האם הוא עבר את כל הטיפולים שהיה אמור לעבור וכדומה.

בואו נניח לרגע שיש לכם את כל המידע והידע שכתבתי למעלה, שלי אין כמובן 😊 עדיין צריך להתחיל לעשות טלפונים למוכרי רכב, לקבוע להיפגש במכון בדיקה, אם הבדיקה לא יצאה תקינה, בזבזתם זמן, דלק, את מחיר הבדיקה ושוב חוזר חלילה עד למציאת הרכב.

אורי היועץ עשה את כל הדברים האלו בשבילי. יש לו את הידע והכלים גם לא פעם, לא לקחת את הרכב לבדיקה במכון כי הוא מגלה כבר מסקירת הרכב, שהוא עבר תאונה. יש לו מכשיר למדידת עובי צבע, הוא יודע לזהות איפה יש רווחים בפח והוחלפו חלקים כתוצאה מתאונה וכדומה.

בנוסף, בד"כ אנחנו מגבילים את עצמנו למרחק גאוגרפי שקרוב למקום המגורים או העבודה שלנו, על מנת לא לבזבז זמן, לא להפסיד עבודה, וכמו שכתבתי גם דלק...אורי בדק וחיפש לי רכבים בכל מקום בארץ שהייתי מוכן בעתיד לבוא לעשות העברת בעלות.

מה גם כשמוכר רכב עומד מול איש מקצוע בעל ניסיון רב, שתוך שנייה מגלה את כל הבלופים והשטיקים, שיודע לשאול את השאלות הנכונות, מהר מאד כל המגינים נופלים וכל האמת נחשפת.

 

ועכשיו למקרה הפרטי שלי.....

אחרי שהייתי בקשר עם שני יועצים שהוחלט מאי אילו סיבות לא להמשיך איתם בתהליך, התייעצתי באחד הפורומים באתר carforum.co.il בין מספר רכבים, עד שהחלטתי על הרכב הנבחר. בהמשך לפוסט שלי ביקשתי המלצה על יועץ רכב, ואז פנה אלי הלוחש לרכבים, הלא הוא אורי.

התקשרתי אליו, וכך התחיל הרומן שלנו. אורי גילה בקיאות רבה בדגמים שאותם שקלתי לרכוש, הסביר לי בפירוט ובמקצועיות על כל היתרונות והחסרונות בכל דגם ודגם, פתח בפני אפשרויות שלא הכרתי עד שבסופו של דבר החלטתי על הרכב אותו אני רוצה לרכוש. אורי ניסה להסביר

לי שכדאי לפתוח אופציות לכמה דגמים, אך אני הייתי עקשן, והסברתי לו שאין לחץ ואני מוכן גם לחכות חצי שנה, והוא באדיבות וסבלנות קיבל את רצוני, ויצאנו לדרך.

הוא התקשר למוכרים, ונסע לראות רכבים, בדק את כל מה שפירטתי למעלה, תוך עדכון מתמיד, שליחת מידע ותמונות, הסברים על כל התהליך של מה בדיוק הוא עושה ומה הוא בודק.

במקרה אחד, למרות שהרכב היה במצב מעולה, עם קילומטראז' נמוך...הוא גילה בהיסטוריית הטיפולים שבעל הרכב החליט לחסוך טיפול של החלפת שמן, ולמרות שיכל להמליץ לי על רכישת הרכב, לקחת את העמלה שלו, ואולי אחרי כמה שנים הייתי צריך לעשות שטיפת מנוע, הוא הסביר שלא כדאי

לקחת את הסיכון וויתרנו על הרכב. יושר מקצועי.

ואז פורסמה מודעה למכירת רכב מדיפלומט. אני בצחוק שלחתי לו את ההודעה בוואטספ, אבל אותו זה לא הצחיק והוא הרים את הכפפה. התקשר לדיפלומט והלך לראות את הרכב בירושלים (הוא גר בצפון הארץ). הרכב אמור לעבור טסט ביולי, והמוכר הסכים לעשות טיפול לרכב לפני המכירה. אורי התלווה אליו למוסך,

ותוך כדי הבדיקה הסתכל בעצמו כל הרכב, ביקש להסתכל על הנתונים ממחשב הרכב, עשה בדיקות משלו, וגילה שהרכב במצב מצוין, כך שהבדיקה אפילו לא עלתה לי כסף. לא רק זה, הוא גם שכנע את המוכר שהטיפול יהיה על חשבונו. לאחר שביקש את אישורי להמשיך הוא התחיל לברר כיצד מתבצע כל התהליך, תוך שהוא בקשר מתמיד איתי ועם המוכר על מנת לתאם עמדות בנוגע לעסקה. הוא בירר איך משולמים המיסים, איך מחליפים את הלוחיות הלבנות בצהובות, בירר עם המוכר איך הוא רוצה לקבל את התשלום, ואיתי אם אני מוכן ויכול להעביר תשלום בדולרים, הסכמנו על מקדמה של 1000$, אורי הכין זיכרון דברים שעליו שנינו חתמנו, בקיצור דאג וטיפל בהכולללל.

הזמנתי תור להעברת בעלות בירושלים, ואורי אפילו הציע לבוא לאסוף אותי מהבית. היות והרכב מיועד לאישתי, היא באה איתי כך שלא היה צורך. מבחינת אורי הכול הסתיים ויכולתי להיפגש עם המוכר במשרד הרישוי להעברת בעלות, אבל לא - אורי הגיע מהצפון ללוות את כל התהליך ולהיות שם ולעזור ולתמוך בכל שיידרש.

לאחר העברת בעלות הוא הלך איתנו לדיננומטר וחיכה עד שקיבלנו לוחיות צהובות, עזר לנו להתקין אותן. חיכה איתנו שהתקשרנו לעשות ביטוח לרכב, דבר שהתברר כבעייתי כי רק קיבלנו מספר צהוב שלא הופיע במחשבים שלהם. אורי חיכה איתנו ולא היה מוכן ללכת, אמר לנו אם המחיר הגיוני או שכדאי להתקשר ולבדוק בעוד מקומות.

גם לאחר שהסתיים כל התהליך, אורי הבהיר לנו שהוא איתנו גם בהמשך הדרך לכל שאלה או התייעצות, בכל שיידרש. בהמלצות על היכן לטפל ברכב, היכן לרכוש צמיגים, מצבר...כל דבר תוך ניצול הקשרים והידע שלו עם הקולגות והחברים שיש לו בכל מקום.

 

אני יכול לומר לכם שמעתה והלאה, לפני כל רכישת רכב במשפחה, קודם כל טלפון לאורי.

זהו, סיימתי לחפור, כל מה שנותר לי היא להמליץ לכם להרים טלפון לאורי לפני רכישת רכב, כי אורי הוא איש של לב ונשמה, שעושה הכול בכיף, באדיבות ועם חיוך. שממש מרגישים שהוא עושה את מה שהוא עושה מתוך אהבה לתחום....אורי אונגר - הלוחש למכוניות.

 

@oriu

הלוחש למכוניות.jpeg

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
בתאריך 24.6.2021 בשעה 13:34, mcshmupi כתב:

מה שחסר בפוסט שלך זה עלות: כמה הוא לוקח על העבודה הזאת

שלום, 

אשמח לעדכן בפרטי על מחירי השרותים השונים ולענות על כל שאלה נוספת.

תוכל גם לצלצל ישירות - 055-8834410.

בברכה,

אורי אונגר

  • אהבתי 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
לפני 3 שעות, M H כתב:

נצל"ש

מה זה אומר "ספונסר פורום" ?

תודה.

זה אומר שהחלטתי להתחיל לפרסם את "הלוחש למכוניות" באופן יותר מאסיבי ומקצועי בפורום (תמורת תשלום) ובקרוב תוכלו למצא כאן גם בלוג שלי בנושאי מוטוריקה שונים (בעיקר מהפן הבטיחותי והצרכני).

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1027 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...