Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב3 - נבון בלי טורבו - או סיכום חצי עשור עם סובארו B4 2010


lanosforce

פוסטים מומלצים

אני לא יודע אם זה גירים של ג'טקו או לא - אני יודע שהיתה קריאת שירות להרחבת האחריות על חלק לא קטן מהCVT בגלל בעיות בממיר מומנט ויחידת השסתומים שלהם עד 160 אלף קילומטרים או 10 שנים מיום פסק הדין. 

 

הרכב שלי בכל מקרה לא עומד כבר בתנאים להרחבת האחריות ובמידה ותהיה לי בעיה בגיר - זה עליי. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 205
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אז אם התקלה תגיע ואתה עדיין לא בקיא - 

יחידת השסתומים שאתה מדבר עליה אוהבים לקרוא לה "מוח גיר" פה בארץ, חלק כזה חדש עולה 7000 שקל.

הפיתרון הוא קניית שסתומים (או כמו שאוהבים לומר פה, סלונואידים) בכמה מאות שקלים באיביי ולהחליף. זו כל התקלה. ההחלפה פשוטה ואפשר גם עצמאית. נתקלתי גם במקרים שרצו להחליף גיר בגלל השטות הזו, מיותר לחלוטין.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערנו, גם מכוני גירים לא ששים להחליף חלקים ביחידות השסתומים ומעדיפים להחליף מכלול.

נתקלתי בזה לפני הרבה שנים עם גיר אוטומטי של מונדאו 2007, שמוסך מרכזי העדיף החלפת גיר! מלאה על פני תיקון ״יחידת הפיקוד״ בטענה שאין ידע.

  • מבאס 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, RBRB כתב:

אז אם התקלה תגיע ואתה עדיין לא בקיא - 

יחידת השסתומים שאתה מדבר עליה אוהבים לקרוא לה "מוח גיר" פה בארץ, חלק כזה חדש עולה 7000 שקל.

הפיתרון הוא קניית שסתומים (או כמו שאוהבים לומר פה, סלונואידים) בכמה מאות שקלים באיביי ולהחליף. זו כל התקלה. ההחלפה פשוטה ואפשר גם עצמאית. נתקלתי גם במקרים שרצו להחליף גיר בגלל השטות הזו, מיותר לחלוטין.

 

זה תלוי בתיבה - ממה שאני זוכר התיבות שמשודכות לFB היחידת שסתומים היא עילית וניתנת להחלפה מלאה יחסית בקלות. 
בתיבה שיש אצלי ממה שאני זוכר זה בחלק התחתון של התיבה וזה כבר הופך את העבודה למשהו שמצריך ליפט והרבה יותר מלוכלך. 

 

השאלה רק אם יש בארץ מכוני גירים טובים שיסכימו לעשות את מה שבאמת נדרש בכדי לטפל בדבר כזה. 

 

טפו טפו - זה לידע עתידי למקרה הצורך. 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קשור לFB. יש פורסטרים עם מנוע FB ועם תיבה פלנטרית, משמע הגישה מלמטה. לא מסובך, החלפתי עצמאית. מצריך פתיחת קרטר גיר, פתיחת כמה ברגים נוספים ושליפת הסלונואידים והרכבה של חדשים. באמת באמת לא מסובך.

בתיבות הרציפות הגישה אכן מלמעלה. לא צריך בשביל זה מכון גירים, כל מוסך מתמחה בסובארו (לא מדבר על מוסכי יבואן) זו עבודה קבועה ונפוצה אצלו.

 

עריכה: סובארו עם גירים פלנטרים גישה מלמטה, גירים רציפים גישה מלמעלה. אין קשר לסוג המנוע.

עריכה אחרונה על ידי RBRB
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

יפני, זה לא מתקלקל. 

 

אה.. סוג של? 

 

לפני שבועיים עולה הביתה אחרי שהחזרתי את הילד מהבצפר - מביט מהמרפסת לחניה סתם לראות שלא שכחתי משהו - קולט המראות של אופטימוס (הסובארו) לא מקופלות. מוזר - הייתי בטוח שנעלתי לוקח תמפתח - לא ננעל. 

 

לוקח את המפתח מהצרור של האשה - ננעל. 

 

טוב בטח סוללה - מפרק - בודק - מתח למעלה מ3V. 

 

קופץ לטמבוריה, קונה סוללה למרות הכל - מתקין, NO GOOD. 

 

בשבת שעברה קפצתי למנעולן בשם רדיו ג'ודי שכבר קיבלתי ממנו שירות בעבר עם המיצובישי לנסר, הילד הפיל את המפתח, הצ'יפ של האימובלייזר נאבד כי לאשה לא היה מושג לגבי זה.

גם קיבלתי ממנו שירות עם הדודג' - הכין לי מפתח ספייר שרק יפתח למקרה חירום את הרכב. 

 

ישר לקח את המפתח - לחץ עליו ליד מתקן שיש לו על השולחן - המפתח עובד! המקלט על השולחן קולט ממנו שידור בכל פעם שאני לוחץ נדלקת נורה. מה??? 

 

מתברר שהמפתח איבד קידוד והמחשב רכב לא מזהה אותו - אבל לא היה לו את המחשב שלו לידו (משום מה בסוף התברר שלא היה צריך שום כלי ממוחשב, בכלל). 

 

שאלתי כמה יעלה לקדד מחדש אמר 150 - אמרתי סבבה. 

 

היום חזרתי - הוא פשוט הוציא צמה בקיק פאנל שישבה בתוך שקע שירות (ששומר על שני התקעים מנותקים ברגיל) וחיבר בינם - מתברר שבזמן שמחברים את התקע והשקע של החוט הזה - המחשב לומד את המפתחות. יש איזו פרוצדורה של הקשה על כל מפתח והופס באופן קסום - הרכב מזהה עכשיו את שני המפתחות! 

 

באתי לתת לו 150 שקלים - לקח רק 50. 

 

מסוג בעלי המקצוע שאני פשוט אוהב ומעריך - שירות וכנות שהלוואי והיינו רואים רק יותר אצל בעלי מקצוע. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

חושב לבצע ניקוי דומה אצלי בסובארו B4 2010, אפשר לדעת מה קוטר הצינור שחיברת לפייה של הוואקום?

אני מדבר על התהליך של ניקוי הבית מצערת וסעפת היניקה.

עריכה אחרונה על ידי Fugazi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשתדל לבדוק לך ואחזור לעדכן כאן בימים הקרובים. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 26.3.2024 בשעה 11:32, Fugazi כתב:

חושב לבצע ניקוי דומה אצלי בסובארו B4 2010, אפשר לדעת מה קוטר הצינור שחיברת לפייה של הוואקום?

אני מדבר על התהליך של ניקוי הבית מצערת וסעפת היניקה.

בדקתי וממה שזה נראה לי הצינור וואקום הוא חתך פנימי 6 מ"מ - תסכך אותו טיפה לפני שאתה מכניס (למה אני מסביר לגבר אחר איך... לא משנה)

 

הזדמנות לעדכן - אותו מפתח שוב לא פותח או סוגר את הרכב ואני יודע שאפשר ללמד את מחשב הרכב מחדש לקרוא את המפתחות אבל נראה לי שהגיע הזמן לשכפל אותו למפתח חדש או יותר נכון לשכפל את התקין. לא בוער - האימובלייזר עובד רק המערכת נוחות דרך מפתח אחד לא - פותח מהמנעול של הדלת ומשתמש בנעילה המרכזית אם צריך - לא רודף אחרי זה עכשיו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק אני, או שזו השיטה להניע את הרכב שכל גנב מתוחכם יכול ללמד fob גנרי להניע לך את הרכב? 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע לאמר - בגדול יש צמה מסויימת - מקורית של הרכב בקיק פאנל שמאל. ברגע שאתה מחבר אותה ומחבר בחזרה מצבר המחשב רכב נכנס למצב למידה ממה שהמפתחות משדרים לו. 

 

אבל זה לא משהו שקורה תוך דקה שתיים זה דורש ניתוק מצבר ואז פרוצדורה של כמה שניות לכל מפתח.

 

שוב, תיקח בחשבון שמנעולן הוא סוג של פורץ חוקי בסופו של דבר זה אותן שיטות בדיוק כמו שיש לך אצל האקרים כובעים שחורים וכובעים לבנים.

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...