Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה במציאת הסיבה לסטיית הרכב, לנסר 08 צורה ישנה.


Rieno
שימו לב! השרשור הזה בן 1487 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 14 שעות, Rieno כתב:

אבל הצמיגים מאחורה ישנים יותר ולא מאותו סוג, מותר להחליף ככה צמיגים שונים על אותו סרן?

מותר לזמן קצר ולצורך אבחון.

באמת לא מומלץ לנסוע כך מעבר לבדיקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז יש עדכון שהוא לא כל כך משמח.

 

עשיתי את כל ההחלפות בצמיגים ולא היה שינויים במשיכה.

חזרתי למכון פרונט והוא שוב בדק וציין שהכל מכוון, בזמן נסיעת מבחן שעשה שמנו לב לדבר מעניין. ברגע שפונים שמאלה ההגה חוזר ונוסע ישר ללא משיכה אך ברגע שפונים ימינה ההגה חוזר ומתחיל למשוך ימינה ולא נוסע בקו ישר.

 

בגלל הדברים האלה הבחור מהפרונט טוען שיכול להיות מיסב בולם שאפילו שהוא לא מרעיש הוא תפוס.

יכול להיות משאבת הגה כוח שנותנת יותר שמן לאחד הצדדים.

והאחרון אמר שיכול להיות ציריות שהצלב קצת משוחרר אז אחד הגלגלים מסתובב לאט יותר.

 

מה דעתכם? ממה להתחיל?

:-) just smile
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ממצא מעניין!

אני חושד במסרק הגה כי הוא זה שאחראי על חלוקת הלחץ לצדדים ולא משאבת ההגה כוח, אבל כדאי לבדוק קודם מיסבים בולמים.

לא סיפור  לבדוק, לנתק את תפוחי ההגה ולבדוק סיבוב של כל בולם על צירו. 

אגב, יש ברשותך דף תוצאות כווני גאומטרית מתלים? תעלה אותו בבקשה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי אין לי דף תוצאות.

במידה ואני מנתק את תפוחי ההגה לצורך בדיקה זה לא יפגע בכיוון פרונט?

בנוסף מה אני אמור להרגיש בבדיקה? סיבוב חופשי של הבולם?

:-) just smile
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתוק תפוחי הגה לא ישנה את הכוונים.

האמת שהכי נכון לעשות זאת על פלטות גלגלים של מכון פרונט, ככה יש משקל של הרכב על המתלים וסיבוב חופשי של כל גלגל בלי התנגדות של המשטח עליו יושבים הצמיגים. 

בדיקה שהרכב באוויר היא גם טובה, אבל לא כמו עם משקל. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי לשלול בעיה במסרק הגה יש לבצע בדיקה פשוטה אך מסוכנת, גם בטיחותית וגם למנוע עצמו:

תפרק את רצועת המנוע וכך משאבת ההגה לא תעבוד ולא יהיה תגבור הגה.

שים לב! גם משאבת המים לא תעבוד ובמצב זה המנוע יתחמם מהר מאוד ולכן יש לבצע את הבדיקה על מנוע קר לחלוטין ולא יותר מ כ 3 דקות.

אחרי שפירקת את הרצועה מיד בצע נסיעת מבחן קצרה וזריזה לאבחון.

אם הרכב נוסע ישר והכל תקין הבעיה במסרק הגה.

אם הבעיה עדיין קיימת יש בעיה אחרת כמו בולם זעזועים עקום או מייסב החלקה או משהו אחר במערכת תקול ויש לאבחן במקום מקצועי.

 

במקרים של מסרק הגה תקול שממשיך להעביר לחצים כשלא צריך (בעיה בפיניון הגה) בדרך כלל אך לא מחייב כאשר המנוע מונע וההגה מיושר במקום, שלב הילוך n/p ותעלה סל"ד גבוה למספר שניות מבלי לגוע בגלגל ההגה, באם ההגה מסתובב מעצמו המסרק תקול.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1487 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...