Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, קיבלתי מתנה מאזדה 323 במצב לא רע, עוד לא יצא לי ללמוד אותה ולכן מתעניין בנוגע לתופעה שחדשה לי

אני מתניע את הרכב והוא בטורים נורמליים בסביבות ה700 סלד לא זוכר בדיוק כמה אבל נשמע באוזן תקין.

ברגע שאני נוגע קלות במצערת מתוך תא המנוע, הטורים עולים לסביבות ה1000 סלד, גם אם אני עוזב את המצערת.

 

מאיפה יכולה להגיע הבעיה הזו?

אולי חיישן זוית? קיים מנוע צעדים? לא ראיתי אותו

 

תודה

 

Sent from my LG-K520 using Tapatalk

פורסם

הכבל מעט רפוי במצב הזה, והסלד עדיין גבוהה אפילו אם אני מנסה ביד להחזיר אותו לאחור.

 

אני אנסה לנקות את המצערת ואת חיישן הmaf נראה מה יקרה

 

Sent from my LG-K520 using Tapatalk

פורסם

אל תגע בחיישן מאף כי בניקוי לא נכון שלו הוא עלול להיהרס. תתחיל בניקוי המצערת ואיפוס דרך המצבר. כמו כן לפרק את מנוע הצעדים מהמצערת ולנקות הייטב את התעלה שלו במצערת ואת הפין במנוע הצעדים עצמו כי הוא בטוח מלא בפיח.

פורסם

אוקי אעשה זאת, יש לי ספריי מיוחד לניקוי החיישן זה לא מספיק? איך עושים את זה נכון?

 

Sent from my LG-K520 using Tapatalk

פורסם

הי, ניקיתי את המצערת שהייתה ניראת נקייה גם ככה. זה לא פתר את הבעיה

 

מה עוד יכול להיות הכיוון?

תודה

 

Sent from my LG-K520 using Tapatalk

פורסם

הכל נראה תקין, אם לא נוגעים בכבל המנוע עובד טוב. רק אם מזיזים קצת את המצערת הטורים מתחילים לעלות ולהשאר גבוה.

 

האמת שעכשיו אני חושב על זה, אולי זה מד זוית לא תקין?...

 

Sent from my LG-K520 using Tapatalk

פורסם

כן, פירקתי וניקיתי הכל, עדין הטורים גובהים.

שמתי לב שזה קורה כשהרכב קר וממשיך עד שהוא מגיע לטמפרטורת עבודה, רק אז הוא יורד לבערך 900 סלד.

בשלב זה אם מוסיפים עומס או מורידים עומס הסלד עולה למעל 1000 סלד לכמה שניות ורק אז חוזר ל 900 סלד.

 

לא יודע אם זאת התנהגות תקינה או לא,נראה לי קצת מוזר.

אולי הרכב מנסה לחמם את חיישני חמצן ולהכנס לחוג סגור, או מנסה להטעין את המצבר שכנראה חלש.

 

מה דעתכם?

 

Sent from my LG-K520 using Tapatalk

פורסם

אם זה קורה רק שהרכב קר ואז הסלד מתייצב נמוך ניראה שהמצב תקין אבל תן למישהו מקצועי שייבדוק את העניין בכל מצב. מאיפה אתה שנכווין אותך למישהו שמכיר את הרכב באיזורך?

×
×
  • תוכן חדש...