Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208 1.2 ידני - רכב נתקע ומסרב לנוע קדימה


AssafO
שימו לב! השרשור הזה בן 2114 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נשמע הזוי, נשמח לתמונות באם יש.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקאליפר לא היה משתחרר לגמרי כי יש לו עוד בורג עליו שמחבר אותו לאוכף.

כנראה הבורג התחתון השתחרר ועף, לא מסתדר לי איך זה גרם לקאליפר להיתקע.

יצא לי לראות בורג כזה חסר ברכב הרבה יותר גדול וכבד ולא נגרם שום נזק.

 

עדיין לא הבנתי איך כן היה אפשר ליסוע ברוורס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה כל כך הזוי? בורג יכול להשתחרר מסיבות שונות.

 

רכב 4 גלגלים, מבלי להקל ראש בחשיבות מערכת הבלימה: לא מאבדים שליטה כל כך מהר. לדעתי ניתן היה לשמוע רעשים חריגים (דפיקה) בבלימה כבר איך שהבורג התחיל להשתחרר באופן רציני.

 

מה כל כך משמח בתמונה של תושבת קאליפר ללא בורג?

הנה תמונה:

‏‏DSCF0523 - עותק.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כועס, סתם תוהה.

 

זאת התושבת של הקאליפר, מניח שזה בורג מקביל למה שהשתחרר. לא מכיר את המונח אוכף בהקשר הזה.

וזאת קסנטיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הסיטואציה היתה לחוצה ומלחיצה. צהרי יום שישי בכביש 4 באזור פז הסיירים. הנסיעה אחורה היתה למספר מטרים קצר רק כדי לרדת ממרכז הכביש לשוליים. הוא לא זוכר אם שמע רעשים או לא - הוא פשוט היה מבוהל.

מהביטוח גרר שלחו מובילית. הגיעו מהר מאוד למסקנה שאפשר להעלות את הרכב ברוורס אבל אי אפשר אחר כך להוריד אז הודיעו לחבר שצריך להזמין גרר משקפיים. המתנה של עוד כ 4 שעות.

 

הרכב נגרר למוסך שהטרייד אין הפנה אליו בשביל אחריות. ביום ראשון בצהריים התקשרו מהמוסך עם האבחון. לא צולמו תמונות כי החבר לא ביקש.

 

אסף

 

נ.ב. החבר לא מבין ומתעניין כל כך בכלי רכב. אין לו מושג מה ההבדל בין קליפר לאוכף. אז גם ההסבר שקיבל מהמוסך ועבר אליי לא בטוח שעבר בדיוק ב 100%

עריכה אחרונה על ידי AssafO

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקאליפר לא היה משתחרר לגמרי כי יש לו עוד בורג עליו שמחבר אותו לאוכף.

כנראה הבורג התחתון השתחרר ועף, לא מסתדר לי איך זה גרם לקאליפר להיתקע.

יצא לי לראות בורג כזה חסר ברכב הרבה יותר גדול וכבד ולא נגרם שום נזק.

 

עדיין לא הבנתי איך כן היה אפשר ליסוע ברוורס.

 

יכול להיות שהעליון יצא ואז בתנועה קדימה הקליפר היה נוגע בחישוק ומונע ממנו להסתובב.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2114 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...