Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם.

 

אני מנסה למצוא רכב לחבר,חייל משוחרר, חבר לא כל כך שפוי האמת בגלל האובססיה לסאנרוף (אדון אריות הירדן אם אתה רואה את זה אז אל תיעלב).

התקציב שלו הוא 17 - 22, עדיפות לכמה שפחות והתקציב לא יכול להימתח עוד. בעקרון הוא מחפש סופר מיני אבל גם רכב משפחתי שלא יהיה ארוך מדי מתאים, קשה לו עם חניות.

 

הדרישות שלו הן:

1. מראה חיצוני צעיר (הכוונה לרכב עם כמה שיותר "פוזה") והכי חשוב סאנרוף - רכב בלי סאנרוף נשלל על הסף.

2. אמינות

3. חיסכון בדלק

4. אוטומט בלבד

 

בינתיים ארבעת האופציות הן גולף 2006 , יונדאי איי 30 2008-9 supreme, יונדאי גטס GLS 2006, איביזה 2006-8.

נשללו על הסף: דייהטסו סיריון, טויוטה ראנקס, סיאט מי, פיאט בראבו (כל הפיאטים בעקרון), פורד פיאסטה, טויוטה יאריס.

 

לא יודע מה עוד אני יכול להציע לו, תעזרו לי בבקשה.

עריכה אחרונה על ידי MrCola
פורסם

מה עם opel corsa enjoy ?

לא זוכר איזה שנתון אבל אני נהגתי פעם אחת על כזו, עם sunroof חמוד

פורסם
לא יודע מה עוד אני יכול להציע לו, תעזרו לי בבקשה.

שני דברים:

א. להתבגר

ב. להוציא רישיון על ידני

 

אם הוא מחפש רכב חסכוני ואמין, שיחכה עם הסאן רוף לרכב הבא. או שיחסוך קצת ויעלה את התקציב.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

אופל קורסה הוא שוקל, מאזדה 6 ארוכה לו מדי.

יונדאי גטס הוא יקנה רק אם תהיה לו בהזדמנות.

יש לו רישיון על ידני אבל הוא אומר ש"הוא לא אוהב", להתבגר הוא מוכן רק אם הוא ישב באוטו עם סאנרוף.

פורסם

לא בדיוק חסכון בדלק אבל יש עוד אופציה שיכולה להיות דיי זולה.

שברולט אופטרה ויש גם דגם "ספורט" שמתאים לכל הפוזה שהוא מחפש.

מבחינת אמינות - היה לי חבר שהחזיק אחת כזו והיא הייתה לא רעה - איכות החומרים לא משהו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה זה בכלל "רכב לצעירים"? הגדרה דבילית.

חסרים ערסים בני 40+ שנוסעים במכוניות פוזה שבורות?

בלי קשר לעניין הכלכלי, תגיד לחבר שביד2 אפשר להכניס את המילה "סאנרוף", לבחור אוטומט בלבד ואת טווח המחירים שהוא מוכן לשלם ושיראה מה יוצא לו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...