Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטול תוכנה לפני כניסה למוסך


Avenger
שימו לב! השרשור הזה בן 2216 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הכוונה שלו היא שניתן להסיר את הקופסא החיצונית, מן הסתם.

די בטוח שהוא לא ייכנס עם חיווט וקופסא חיצונית בעלת 3-5 זרועות פרוסה בתא המנוע.

עליו להבין שזה גם דורש עבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי, יש שינוי בפרמטרים כך או כך שנרשמים במחשב וניתן להבין האם חובר משהו חיצוני או לא.

אבל במקרים כאלו, קשה להוכיח שהיה משהו שהרי אם אין התקן פיזי, זו תמיד מילה כנגד מילה אבל ניתן לראות אם מחפשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנם פרמטרים שונים שיבדקו ויראו. אם יש חריגה גדולה מידי אז אפשר לבטל אחריות (מכיר שני אנשים שביטלו להם אחריות למרות שלא היה מחובר כלום. שני יצרנים שונים אגב). וכמו שנאמר, גם תאונה זה עלול להיות בעייתי.

היסטוריית טיפולים בודקים בכל פעם שישנה תקלה חריגה. לדוגמא טורבו שהלך אחרי 40 אלף ק"מ או מנוע שהולך אחרי זמן מועט... כמובן שלא יבדקו על כל דבר מינורי.

 

*** רק שיהיה ברור- זה לא שאני נגד שיפורים. ההפך הוא הנכון. פשוט שלבחור יהיה ברור שברגע שמשפרים אז כבר ניתן לדעת ואת זה צריך לקחת בחשבון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה שלי לקופסה חיצונית ולא תוכנה שקל לזהות. השאלה שלי האם אתם מכירים כאלה שנדפק להם טורבו/גיר/מנוע משיפור של קופסה בלבד? כלומר STAGE1 ? והיבואן הסיר האחריות רק על סמך רישום נתוני מנוע בלבד? אני לא מדבר על מישהו שלקח את הרכב לקיצון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר מספר אנשים לקוחות צ'מפיון. לאחד עם גולף GTI הלך מנוע ולא הסכימו לתקן לו באחריות. הוא נכנס למוסך לאחר שהעלים כל ראיה שהיה משופר (החזיר לתוכנה מקורית).

Finger's gonna kill me.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה להסתבך עם השערות וניחושים חברים..?

 

הרכב באחריות יצרן? לא משפרים נקודה.

מתחשק לכם לשפר ולהסתכן בהסרת האחריות? אחלה, רק אל תתפלאו אם היבואן יגלה שבוצע שינוי ויסיר בצדק את האחריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שתלוי מה השיפור, אתה מכיר שיפור STAGE1 שהלך לו הטורבו או המנוע?

 

לא בהכרח. מכיר כמה אנשים שאחרי זמן מסויים עם שיפור הלך להם טורבו (לאחד הלך מנוע) ולא כיבדו אחריות. להגיד לך שזה מהשיפור? לא יכול ולדעתי זה ממש לא מהשיפור (מכיר מישהו שעשה שינוי מאוד משמעותי ברכב שלו והלך לו המנוע בודאות בגלל השיפור אבל לא על זה אנו מדברים) אבל היבואן טוען, ובצדק, שהוא לא לוקח אחריות בעקבות השיפור.

 

הכוונה שלי לקופסה חיצונית ולא תוכנה שקל לזהות. השאלה שלי האם אתם מכירים כאלה שנדפק להם טורבו/גיר/מנוע משיפור של קופסה בלבד? כלומר STAGE1 ? והיבואן הסיר האחריות רק על סמך רישום נתוני מנוע בלבד? אני לא מדבר על מישהו שלקח את הרכב לקיצון.

 

כמו שכתבתי, קל לזהות הכל היום. וכן אני מכיר לפחות אדם אחד מקרסו (אחד נוסף נמצא בבדיקה בימים אלו ממש ואני יודע שהרכב שלו היה משופר עם תוכנה) ועוד אחד מלובינסקי ולשניהם ביטלו אחריות.

 

הרכב באחריות יצרן? לא משפרים נקודה.

מתחשק לכם לשפר ולהסתכן בהסרת האחריות? אחלה, רק אל תתפלאו אם היבואן יגלה שבוצע שינוי ויסיר בצדק את האחריות.

 

וזה מסכם תכלס הכי נכון. רוצים לשפר? אחלה. זה עליכם! רוצים אחריות? תלכו לפי הכללים של היבואן!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה להסתבך עם השערות וניחושים חברים..?

 

הרכב באחריות יצרן? לא משפרים נקודה.

מתחשק לכם לשפר ולהסתכן בהסרת האחריות? אחלה, רק אל תתפלאו אם היבואן יגלה שבוצע שינוי ויסיר בצדק את האחריות.

 

זו הסיבה למה אני לבנתיים לא משפר את שלי.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שתלוי מה השיפור, אתה מכיר שיפור STAGE1 שהלך לו הטורבו או המנוע?

 

ואתה, מכיר מישהו שלא? שאלת שאלה כל כך רחבה וכל כך חסרת נתונים שאי אפשר לענות על כך.

נגיד ו 25,000 אנשים בארץ עשו STAGE 1, יש לך נתונים למי הלך מה, מתי ומה גילו אצלו ומה היה? בדרך כלל מהבושה או מהרצון לספר שהכל סבבה, פתאום אצל אף אחד לא "גילו" שום דבר, נו באמת.

פשוט לא נעים לספר שהיה צריך לקחת בבנק הלוואה של 10K לטורבו/מנוע חדש.

 

רשום לך חד וחלק, במוסכים של VAG וכו' כן בודקים, כן יש הנחיות וכן יש דרישה לבצע מספר בדיקות לאיתור דברים חריגים במידה ויש תקלות חריגות גם כן הדורשות בדיקות.

בנוסף, רשמו לך כמה אנשים שהם מכירים באופן אישי אנשים אשר פסלו להם את האחריות בגלל זה.

 

בנוסף, יש את נושא הרצון הטוב של היצרן, גם אם הרכב לאחר האחריות ועברו 3 שנים? אם משהו קורה בשנה ה 4 לדוגמא, עדיין יש רצון טוב של יצרנים ואפילו, גם בשנה ה 5 עם השתתפויות חלקיות כאלו ואחרות.

לכן, השיפור בהחלט צריך להתבצע לאחר מינימום 3-4 שנות חיים של הרכב.

 

מי שמשפר, עליו להבין שישנן תוכנות רבות, בלאי כזה או אחר ודברים העלולים לקרות שלא בהכרח תלויים או קשורים לשיפור אבל אולי חלקם, כן יהיו קשורים לשיפור.

 

אדם המשפר את רכבו, צריך להעמיד סכומי כסף בצד ליום הדין, לכל צרה שלא תבוא - לא מבין למה צריך להעלים עין ולהגיד "הכל יהיה בסדר, זה רק STAGE 1".

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2216 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...